Hop til indhold

August hunde 2010


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Duffy var så heldig at rende ind i Gracie og Karina & Marco på sin gåtur her til aften :mrgreen: Det indebar at hun blev temmelig våd og måtte lige få en tur med føntørren da hun kom hjem... Lige et par før- og efter billeder:

(Ja hun er noget af det grimmeste, når hun er våd :lol: )

Hun ser da godt nok sød ud, især på det sidste billede, der ser hun helt uskyldig ud :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 307
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har været ved stranden idag :mrsgreen:

 

Først fik vi lige en softice :mums: dét skal der til

DSC02827.jpg

 

Så gøede vi lidt af bølgerne

DSC02830.jpg

 

Da vi fandt ud af det slet ikke var farligt :lol:

DSC02840.jpg

 

DSC02843.jpg

 

DSC02842.jpg

 

See lige en smuk hund, der sidder på badebroen :lun:

DSC02849.jpg

 

Man kan da lige få løbet det sidste energi af sig..

DSC02851.jpg

 

Gider da bare SLET ikke hjem :lol:

DSC02854.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser Izzie bare lykkelig ud i det vand. :hjerte: Hvor lang tid tager det dig at cykle til Christiansminde? Jeg gad godt have en strand tæt på.

 

5-10 min afhængig af trafikken og røde lys :blink: det er skøøønt :klap: imorgen tror jeg vi tager en miljø tur til havnen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

5-10 min afhængig af trafikken og røde lys :blink: det er skøøønt :klap: imorgen tror jeg vi tager en miljø tur til havnen :hmm:

 

Det er bare så fedt, at det er så tæt på. Jeg tror vi har ca 15 minutter på cykel, hvis Luna sidder i vognen:-D Skal hun gå ved siden af har vi en halv time:mrgreen:

 

Og miljøtur til havnen lyder da hyggeligt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare så fedt, at det er så tæt på. Jeg tror vi har ca 15 minutter på cykel, hvis Luna sidder i vognen:-D Skal hun gå ved siden af har vi en halv time:mrgreen:

 

Og miljøtur til havnen lyder da hyggeligt:-D

 

Ja det er simpelthen SÅ skønt! Og Izzie er rigtig dygtig til at sidde i cykelkurven på turen derhen :klap: tør ikke lade hende løbe ude i trafikken :genert: men nede ved vandet får hun lov :blink: og om et par timer cykler vi lige gennem skoven og der kan hun løbe løs ved siden af cyklen, og så skal vi have dejlig stegt flæsk med persillesovs hos min mor alias mormor2 :mums: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er simpelthen SÅ skønt! Og Izzie er rigtig dygtig til at sidde i cykelkurven på turen derhen :klap: tør ikke lade hende løbe ude i trafikken :genert: men nede ved vandet får hun lov :blink: og om et par timer cykler vi lige gennem skoven og der kan hun løbe løs ved siden af cyklen, og så skal vi have dejlig stegt flæsk med persillesovs hos min mor alias mormor2 :mums: :mrgreen:

 

Luna kan sagtens, hun er bare så fandens doven:-D

 

Årh mums igen.. persillesovs...

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy var så heldig at rende ind i Gracie og Karina & Marco på sin gåtur her til aften :mrgreen: Det indebar at hun blev temmelig våd og måtte lige få en tur med føntørren da hun kom hjem... Lige et par før- og efter billeder:

(Ja hun er noget af det grimmeste, når hun er våd :lol: )

 

Ja den føntørrer har sådan en *PUFF* effekt... Hun er lækker - også når hun er våd:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luffe der nægter at gå ud i regnvejr... han har søgt tilflugt i en transportkasse :mrgreen:

 

Oskar tonsede rundt i regnen, og efter tørringen så splattede han helt ud

- Luffe ligger og er fornærmet over, at han blev tvunget ud og tisse i ca. 20 sek.

 

Nøj hvor ser Luffe ud som "far er ikke sur... far er SKUFFET!". :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper har været løvetæmmer i dag :slem:

 

Jeg vil gerne have han kan lege forsigtigt med små hunde (da min søster har en coton hun er meget pylret over) så Duffy's mor var så sød - læs modig :mrgreen: - at tilbyde sin lille løve som hjælp. Og det gik bare så godt :5up:

 

 

Men hvor ser min lille hvalp dog pludselig stor ud :shock:

 

Billederne blev ikke super gode, men man kan da se at Duffy overlever :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper var skam rigtig god til at være løvetæmmer idag :mrgreen: Det gik bare rigtig fint og det var egentlig ikke så tit at det var nødvendigt for os at blande os i legen :5up: Fik du lokket Skipper hen til bilen igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper var skam rigtig god til at være løvetæmmer idag :mrgreen: Det gik bare rigtig fint og det var egentlig ikke så tit at det var nødvendigt for os at blande os i legen :5up: Fik du lokket Skipper hen til bilen igen?

 

Ja takket være dine godbidder, men det er godt nok godt jeg er mere stædig end ham :mrgreen: han giiider ikke gå når først han har leget :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...