Hop til indhold

Chili og Caia vil gerne ud at gå med HF's lækre hunde!!


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Som overskriften lyder, vil Chili og Caia ( Cairn Terrier og Aussie) meget gerne ud at opleve Geel skoven ( sjælland) sammen med en masse lækre søde hunde.

 

Vi var i Geel skoven her i går for første gang, og vores indtryk er at det er en super dejlig skov, den er stor og der sker en masse der ude.. Både Chili og Caia elskede at rende rundt der ude:mrgreen:

 

Så kom frisk:-) Min tanke var at det kunne blive en søndag for/eftermiddag i den nærmeste fremtid:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Som overskriften lyder, vil Chili og Caia ( Cairn Terrier og Aussie) meget gerne ud at opleve Geel skoven ( sjælland) sammen med en masse lækre søde hunde.

 

Vi var i Geel skoven her i går for første gang, og vores indtryk er at det er en super dejlig skov, den er stor og der sker en masse der ude.. Både Chili og Caia elskede at rende rundt der ude:mrgreen:

 

Så kom frisk:-) Min tanke var at det kunne blive en søndag for/eftermiddag i den nærmeste fremtid:-)

 

Søndage kan jeg ikke.. De er forbeholdt "tøserne".. Men en lørdag kan jeg godt.. Hvis jeg kan låne bil eller få et lift:mrgreen:

 

Er det i snor?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Søndage kan jeg ikke.. De er forbeholdt "tøserne".. Men en lørdag kan jeg godt.. Hvis jeg kan låne bil eller få et lift:mrgreen:

 

Er det i snor?

 

Hmm. så kan det først blive om eftermiddagen hvis det skal være en lørdag. Jeg skal nemlig til Rally med Caia hver lørdag :-)

 

Det er forresten uden snor.. Der er hundeskov der ude :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jamen vi kan oss eftermiddage.. Pt kan jeg alle dage:mrgreen:

 

Okay, vi vil gerne med ihvertfald:-D

 

SEJT:5up:

 

Tør næsten ikke at sige en hverdag, for der står den på alverdens træning og andre aktiviteter her hjemme.

 

Jeg kunne også læse mig frem til at S toget køre derud til. Det ligger meget tæt på holte station og vist også Virum station :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg vil også gerne med, men jeg går også til rally om lørdagen ( 12.30-13.30).

 

 

Ihhhh - Så skal jeg gå sammen med jer:-) Juhuuuuu!!!

Anja skrev at der var en ledig plads, så her kommer Caia og jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Super. Jeg ser lige hvilke datoer der passer os bedst. Så må vi se hvor der er størst tilslutning:-)

 

Datoerne kommer imorgen. Men det lyder til at det måske bliver vanskligt at få alle med, da vi jo alle har en masse at se til :-) Men hvor er det fedt at i er friske på en gå tur sammen:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Øj, det bliver hyggeligt :5up:

 

Er det fra nu af i Hørsholm eller fra d.9/10 i Ballerup?

 

Hvis det er fra nu af, så skal hele holdet til prøve d.10/10 i Ølstykke :skraek:

 

Caia starter jeg til Rally med i Hørsholm nu her, fra den 9 oktober er det med Chili pigen:-)

 

Prøve den 10/10? Øhhhhh. Caia har intet kendskab til Rally!!!!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Caia starter jeg til Rally med i Hørsholm nu her, fra den 9 oktober er det med Chili pigen:-)

 

Prøve den 10/10? Øhhhhh. Caia har intet kendskab til Rally!!!!:mrgreen:

 

Det hold Nana og jeg går på er et øvet/konkurrence hold.(kl.12.30-13.30)

 

Du har så nok fået plads på det hold før os (kl. 11.20-12.20???)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det hold Nana og jeg går på er et øvet/konkurrence hold.(kl.12.30-13.30)

 

Du har så nok fået plads på det hold før os (kl. 11.20-12.20???)

 

Så er jeg meget mere rolig. Jeps, vi skal gå timen før jer.

Til oktober skal Chili og jeg gå på øvet holdet ude i ballerup, og så må Caia blive trænet i Rally der hjemme, indtil hende og jeg kan komme på hold igen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg meget mere rolig. Jeps, vi skal gå timen før jer.

Til oktober skal Chili og jeg gå på øvet holdet ude i ballerup, og så må Caia blive trænet i Rally der hjemme, indtil hende og jeg kan komme på hold igen :-)

 

 

Der blev du godt nok lidt nervøs, hva' ? :lol::lol:

 

Jamen, så skal vi gå på hold sammen til oktober :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Der blev du godt nok lidt nervøs, hva' ? :lol::lol:

 

Jamen, så skal vi gå på hold sammen til oktober :banan:

Jeg tænkte i hvert fald mit.

Jeg skal jo liiiige se om Caia synes om Rally overhovedet... Prøver må komme på et senere tidspunkt hvis det endelig er..

 

Så skal vi gå sammen til oktober.. Ihh det bliver jo super hyggeligt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...