Hop til indhold

Irenes hvalpelegestue 20/5


Nollike
 Share

Recommended Posts

I dag var hvalpelegestuen en "udflytterbørnehave", vi var nemlig på tur :mrgreen:

Og Irene havde endda været så betænksom at tage en legeonkel med i form af en brøleabe alias Pelle :blink:

 

Lidt billeder fra udflugten:

 

 

Noomi er som sædvanlig beskidt, hun har lige rullet sig i skallerne.. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

De var en skøn flok de tre, Pelle fandt sten ude i vandet, Noomi åd og rullede sig i skallerne :shock: og lille Bichou gik rundt på de store sten og peb når hun ikke kunne komme ned igen :lol:

 

Han er en glad gris ham Pelle, han kunne lave de vildeste rejehop da han kom ud af bilen for at hilse :klovn: (og jeg blev, som sædvanligt :oops:, overrasket over hvor blød han er :lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Sikke en masse gode billeder du har fået taget,.. og jo; du havde ret, mit hjerte smelter når jeg ser den lille cocker sidde dèr alene på stenen.:hjerte:

 

Det ser rigtigt ud som om I har hygget jer. :-DJEG VIL OGSÅ HAVE EN HVALP!!!:ivrig:

 

Hun er bare så kær den lille!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har de hygget sig!

Jeg husker hvordan det er at have en vandglad hund, de er måske ikke så sjove når de ryster sig inde i entreen, men de giver herlige oplevelser!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvor har de hygget sig!

Jeg husker hvordan det er at have en vandglad hund, de er måske ikke så sjove når de ryster sig inde i entreen, men de giver herlige oplevelser!

 

 

Jamen jeg husker lige så tydeligt, at de rystede sig op ad MIG :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle gode billeder, det ser rigtig hyggeligt ud!

 

Du må lige sørge for at få brøleaben på video næste gang han er med. :-D Jeg vil gerne høre Pelles farlige brøl. :-D

 

Ozzie spørger om I ikke burde tage på udflugt til Jylland også, og så spørger hun om hun kan få dispensation og komme med selvom hun er lidt gammel. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Sikke nogle gode billeder, det ser rigtig hyggeligt ud!

 

Du må lige sørge for at få brøleaben på video næste gang han er med. :-D Jeg vil gerne høre Pelles farlige brøl. :-D

 

Ozzie spørger om I ikke burde tage på udflugt til Jylland også, og så spørger hun om hun kan få dispensation og komme med selvom hun er lidt gammel. :lol:

 

He he he, vi er skam i Jylland en hel uge i juli, Pelle skal til intensiv behandling hos sin dyrlæge.

 

Disp kan vi tale om :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg faktisk ikke hørt at der gør:roll:

Der findes hvalpemotivations hold men der er hundene ikke opdelt efter størrelse, så det var ikke en mulighed. My vejede kun lige knap 900 gr da hun var 10 uger og var desuden en meget forsigtig hund så det forsøgte jeg slet ikke.

 

Istedet startede vi hos Pia på et miniature hold da My var 9 mdr. Jeg ville godt nok ønske jeg havde kendt til Pia da My var lille hvalp! selvom det betyder en køretur på små 50 km hver vej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det har jeg faktisk ikke hørt at der gør:roll:

Der findes hvalpemotivations hold men der er hundene ikke opdelt efter størrelse, så det var ikke en mulighed. My vejede kun lige knap 900 gr da hun var 10 uger og var desuden en meget forsigtig hund så det forsøgte jeg slet ikke.

 

Istedet startede vi hos Pia på et miniature hold da My var 9 mdr. Jeg ville godt nok ønske jeg havde kendt til Pia da My var lille hvalp! selvom det betyder en køretur på små 50 km hver vej.

 

Godt I fandt Pia, hun er guld værd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...