Hop til indhold

Mine liner skal på skue i billund.. :D


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg er vildt glad lige nu...:banan:Jeg har netop fået at vide at jeg i år gerne må have mine liner til at hænge på skuet i Billund... kreds 5 skue..:klap:

 

Sidste år fik jeg afslag pga. en anden stand også kom... Hun havde dog ingen liner som ligner mine, men de ville vidst undgå alt for meget konkurrence.

 

Så er der kun at vente på kreds 7 - skuet i Sæby, hvor jeg venter på svar om jeg også her må have mine liner til at hænge.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Sådan!!! Stort tillykke med godkendelsen :-)

 

Krydser fingre for at du også må i kreds 7 på deres skue....

 

Du skal nok få solgt et par stykker, og hvor er det fedt at du kan få dem vist frem på denne måde også:banan::klap::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Røntved

 

Så er der kun at vente på kreds 7 - skuet i Sæby, hvor jeg venter på svar om jeg også her må have mine liner til at hænge.:engel:

 

 

De kommer til at hænge på et par hunde deroppe. Vi kommer på vej til veteranbil træf. Den lille ny skal udstilles for første gang.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Tager du alle dem med som du har på hjemmesiden?

 

Jeg har lidt kig på en af dem nemlig og nu regner jeg jo med at komme til Billund :-D

 

Jeg tager dem ALLE med... og nogle flere...:mrgreen::engel::blink:

 

Men hvis jeg får lov til at komme med linerne til Sæby også, så vil der nok ryge nogle der også... så hvis du giver mig nummeret på linen, så kan jeg ligge den fra til dig... Hvis du hellere vil have en anden på skue dagen, så er det også helt ok.. der er ingen pres til at du SKAL købe den, men så er vi bare sikre på at jeg har den med...:5up::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager dem ALLE med... og nogle flere...:mrgreen::engel::blink:

 

Men hvis jeg får lov til at komme med linerne til Sæby også, så vil der nok ryge nogle der også... så hvis du giver mig nummeret på linen, så kan jeg ligge den fra til dig... Hvis du hellere vil have en anden på skue dagen, så er det også helt ok.. der er ingen pres til at du SKAL købe den, men så er vi bare sikre på at jeg har den med...:5up::engel:

 

Den hedder vist nr 6, en sort line med turkis og sølv perler :-D hov mens jeg har fat i dig :lol: mht halsbånd altså de helt enkle tynde nogen så er der ingen sorte på hjemmesiden, men har du ellers det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vildt glad lige nu...:banan:Jeg har netop fået at vide at jeg i år gerne må have mine liner til at hænge på skuet i Billund... kreds 5 skue..:klap:

 

Sidste år fik jeg afslag pga. en anden stand også kom... Hun havde dog ingen liner som ligner mine, men de ville vidst undgå alt for meget konkurrence.

 

Så er der kun at vente på kreds 7 - skuet i Sæby, hvor jeg venter på svar om jeg også her må have mine liner til at hænge.:engel:

 

Tillykke, jeg kommer da helt sikkert forbi og lurer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Den hedder vist nr 6, en sort line med turkis og sølv perler :-D hov mens jeg har fat i dig :lol: mht halsbånd altså de helt enkle tynde nogen så er der ingen sorte på hjemmesiden, men har du ellers det?

 

Det har jeg ihvertfald...:engel:... jeg skal nemlig snart igen igang med at lave halsbånd...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonks - Jammen selfølgelig... www.showleads.mono.net

 

Pssst - Jeg fandt en lille stavefejl (slåfejl, vist nærmere), og eftersom det er selve dit firmanavn, der er stavet forkert, synes jeg lige du skal vide det:

 

Om SHOW LEADS

 

BEMÆRK VENLIGST: Selvom linerne fra Show Lesds er utrolig stærke er de designet med henblik på udstilling/show, og er derfor ikke beregnet til hverdags brug!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Pssst - Jeg fandt en lille stavefejl (slåfejl, vist nærmere), og eftersom det er selve dit firmanavn, der er stavet forkert, synes jeg lige du skal vide det:

 

Om SHOW LEADS

 

BEMÆRK VENLIGST: Selvom linerne fra Show Lesds er utrolig stærke er de designet med henblik på udstilling/show, og er derfor ikke beregnet til hverdags brug!

 

tusind tak... :5up:

 

retter det lige næste gang... men alligevel lidt utroligt at jeg ikke har opdaget det noget før.. jeg har da haft hjemmesiden i 1½ år...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

tusind tak... :5up:

 

retter det lige næste gang... men alligevel lidt utroligt at jeg ikke har opdaget det noget før.. jeg har da haft hjemmesiden i 1½ år...:lol:

 

Det var så lidt - man stirrer sig mange gange blind på fejlene, når man læser en tekst for meget :-D

 

Jeg læser p.t. korrektur på et nyt katalog på arbejdet og så sent som i dag så jeg en rimelig tydelig fejl, som bestemt ikke kunne have været der i 1. korrektur - for så burde jeg jo have set den :engel:

 

Den var der også i 1. korrektur :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det var så lidt - man stirrer sig mange gange blind på fejlene, når man læser en tekst for meget :-D

 

Jeg læser p.t. korrektur på et nyt katalog på arbejdet og så sent som i dag så jeg en rimelig tydelig fejl, som bestemt ikke kunne have været der i 1. korrektur - for så burde jeg jo have set den :engel:

 

Den var der også i 1. korrektur :mrgreen:

 

Ja det er utroligt...

 

Prøvede også gang et forsøg hvor der var byttet vanvittig meget ryndt på bagstaverne i de forskellige ord i en sætning... men på trods af at bogstaverne stod forkert (pånær første og sidste bogstav) så kunne man sagtens forstå hvad der stod...:lol:.. utroligt hvad hjernen kan bilde én ind.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak.. hvor er i søde..:engel:

 

Røntved - hihi... glæder mig til at se jer igen.. :):).. lad os håbe at vi denne gang kan få plads ved siden af jer... denne gang tager jeg nemlig mit eget telt med:engel:

 

Ja det bliver godt at ses igen :-D men vi har ikke telt med vi kører i en lille 2 pers. bil :blink: der bliver lige plads til os og Zimba. måske vi kan besøge dit telt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Ja det bliver godt at ses igen :-D men vi har ikke telt med vi kører i en lille 2 pers. bil :blink: der bliver lige plads til os og Zimba. måske vi kan besøge dit telt :-D

 

Det kan i hvertfald:5up::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak.. hvor er i søde..:engel:

 

Røntved - hihi... glæder mig til at se jer igen.. :):).. lad os håbe at vi denne gang kan få plads ved siden af jer... denne gang tager jeg nemlig mit eget telt med:engel:

 

Tonks - Jammen selfølgelig... www.showleads.mono.net

 

Var lige inde og kigge igen - der er godt nok kommet nogle farver på nogle af dem :5up: De er virkelig flotte! Køber du dine materialer online? Og hvor i så fald?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Var lige inde og kigge igen - der er godt nok kommet nogle farver på nogle af dem :5up: De er virkelig flotte! Køber du dine materialer online? Og hvor i så fald?

 

Tusind tak...:-D

 

Da det er mit levebrød i øjeblikket så kan jeg ikke fortælle, hvor jeg har mine ting fra... men meget kommer fra en fast importør i udlandet.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...