Hop til indhold

Doggie Dip Day


Recommended Posts

Det er jeg nu ikke enig i... Jo det er da service, men en labrador er jo skabt til at tage noget i munden og aflevere det. Den har taget rebet i bunden (som jeg slet ikk synes burde være der) og den vil bringe rebet til ejer. Den forstår jo ikke at den ikke kommer nogen steder :vedikke: Til at starte med er overkroppen meget over vandet, men til sidste er det kun hovedet der er over vandet og det er tydeligt den er ved at være træt.... JEg siger stakkels hund, istedet for stædige hund....

 

 

 

Men det er jo så min mening :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan heller ikke rigtig se, hvordan man undgår der sker "ulykker".... :confused:

Hundene løber rundt i ét virvar, kun få er i snor. På et tidspunkt kan man høre en kvinde der spørger en mand om han ved hvor Fido (kan ikke lige huske hundenavnet) er henne og det ved han ikke... :stupid:

 

Er det ikke den hvalp der sidder under bordet, :vedikke: mens de snakker? Tænker det er sådan lidt "ved DU hvor hunden er?" "nææ....han er nok gået hjemmefra" *blink* *blink* :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke den hvalp der sidder under bordet, :vedikke: mens de snakker? Tænker det er sådan lidt "ved DU hvor hunden er?" "nææ....han er nok gået hjemmefra" *blink* *blink* :engel:

 

 

 

Hmm, synes det lyder som dem man så klip af før det, den hund (kender ikke racen, men muligvis noget hyrde) der springer i vandet og spm derefter går sin vej... Men kan godt være mig der tager fejl...:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...