Hop til indhold

Hayly - mastiff'en


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Her får I så lige nogle billeder af vores dejlige vovse.

 

Hayly er en dejlig engelsk mastiff på 2 år. Hun vejer idag 80kg, så hun er blevet en stor tung dame. Men selvom hun er stor, så er hun meget rolig og kærlig.

 

I får lidt blandet fra da hun var helt lille, til hun idag er en voksen dame:-D.

 

Jeg skal nokseomjeg kanfindeud af at oprette et album med nogle billeder, så kan I evt se mere af princessen der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke meget plads i sofaen til andre end hende vist :mrgreen:

 

Hun ser dejlig ud - og hvor er hun dog vokset på 2 år!!!!! Det er jo helt vildt :-D

 

Tak - hun er også dejlig:-D. Og nej der var ikke plads til andre end hende, når hun lå i sofaen. Vi har nu fået nye, så der må hun ikke komme. Men vi har gemt hendes sofa, som står inde på kontoret, så hun ligger derinde, når min mand sidder derinde.

 

Må sige ja til, at hun voksede meget på 2 år - vi har lige haft vaccinationskortet fremme, og som 3mdr vejede hun 15kg, 1 år 65kg og nu 2 år 80 kg - så er gået stærkt! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er godt nok smuk :lun:

 

Gad altså godt at jeg havde haft ferie i uge 5, tror aslan ville elske at passe en lille pige på samme alder :mrgreen:

 

Tak skal du have - det synes vi også:-D.

 

Ja det er ærgeligt med uge 5- tror jeg har fundet et godt sted. Vi skal i hvert fald ned og besøge det på onsdag! Så må vi se:-D.

Men hvis Aslan en dag vil lege med Hayly, så sig til, så kan vi evt finde ud af noget - er ofte på Fyn:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal du have - det synes vi også:-D.

 

Ja det er ærgeligt med uge 5- tror jeg har fundet et godt sted. Vi skal i hvert fald ned og besøge det på onsdag! Så må vi se:-D.

Men hvis Aslan en dag vil lege med Hayly, så sig til, så kan vi evt finde ud af noget - er ofte på Fyn:cool:

 

 

 

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil :mrgreen:

 

 

 

Hvor på fyn er i tit?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk smuk og dejlig :lun:

 

I næste måned er der Mastiff udstilling i nærheden af hvor jeg arbejder, og jeg er helt bange for at jeg kommer til at smugle en lillebitte én med ud i baglommen :engel:

 

Det skulle tage at gøre - altså tage en med i baglommen:pift:. De er nemlig så dejlige - både som små og store:-D. De er ikke verdens klogeste race, men det opvejer deres væsen for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og måske Hayly kommer så vi kan hilse på hende, HVIS hun har lyst til at hilse - de er jo lidt selv-bestemmende de mastiffer :mrgreen:

 

Nej Hayly kommer ikke - hun er ikke tilmeldt:-D. Vi bruger hende ikke til udstilling - har talt om, at vi en gang skulle prøve bare for sjov, men ved ikke rigtig. Tror vi prøver at tager op og ser i Herning i november, og snakker med nogen af de andre mastiff ejere, for at se om det er noget for os. Eller om Hayly bare skal fortsætte med at vores "præmie" hund:lol:.

 

Men hun vil helt sikkert gerne hilse på jeres hunde, hvis hun mødte dem. Hun har altid lyst til at hilse på andre hunde, det er fremmede mennesker, hun er lidt reserveret overfor. De skal lige ses an:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder faktisk ofte på Fyn, men der har jo ikke Hayly med:-D.

Men ellers har vi venner nær Bogense, Svendborg og Odense, så det er lidt mikset:-D

 

Kunne da super med lidt leg i stor størrelse:5up:

 

 

Nårh, jamen så holder i da lige pit stop i Ringe næste gang i skal til svendborg..... det må bare ikke regne den dag, sidst Aslan legede i haven med en lilla lab, var hele gæsplænen flænset op, tør ikke engang at tænke på hvordan en 60 kilos og en 80 kilos hund i leg kunne ødelægge min græsplæne :shock:

 

I kører bare fra ved Ringe nord :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor er jeg blevet forelsket i Hayly :lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun:

 

Så må du have sådan en næste gang:-D

- kan lige se det for mig, en GD og mastiff i samme bil:klap::klap::klap:

 

Vi havde faktisk overvejet at få en mere, så Hayly havde lidt selvskab. Men hvilken bil skulle vi så have - hvilken hvidplade bil kan man transportere 2 mastiff'er og evt en barnevogn rundt i? Vi har godt nok en stationcar nu, men Hayly fylder godt i landskabet, så hvis der skulle være en mere, så ville det betyde ny bil:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må du have sådan en næste gang:-D

- kan lige se det for mig, en GD og mastiff i samme bil:klap::klap::klap:

 

Vi havde faktisk overvejet at få en mere, så Hayly havde lidt selvskab. Men hvilken bil skulle vi så have - hvilken hvidplade bil kan man transportere 2 mastiff'er og evt en barnevogn rundt i? Vi har godt nok en stationcar nu, men Hayly fylder godt i landskabet, så hvis der skulle være en mere, så ville det betyde ny bil:hmm:

 

 

 

Kærestemanden i huset er jæger og en stor lab-fan.... og han har bestemt at der max skal være 2 hunde på matriklen, sådan fastboende, for han ved jeg ikke kan styre mig :oops::genert::lun:

 

Har altid været vild med mastiffer, stort set alle slags :lun:

 

Tænker faktisk lidt på en broholmer... Er blevet temmelig vild med Aslan og hans sind og udseende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...