Hop til indhold

Prøv at se hvad jeg har lavet i dag!


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Jeg har sejlet i kano sammen med min mor og far! Det var simpelthen så sjovt :klap:selvom jeg ikke kan forstå hvorfor mor skreg hver eneste gang jeg lænede mig ud over siden for at samle en gren op, eller da jeg hoppede i vandet for at svømme lidt ved siden af kanoen, eller da jeg prøvede at kravle op på skødet af hende :vedikke: mødre er lidt sære nogle gange... jeg havde jo styr på det hele :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var på prøvetur :cool: Min svigermor har fødselsdag i næste weekend og hun har bestemt at vi skal sejle hele vejen op igennem Odense å med stop til spisning af medbragt frokost. Men vi blev enige om at vi nok gerne ville prøve en lille tur med skipper inden vi skulle afsted i 5 timer :mrgreen:

 

Det gik nu udmærket til sidst og jeg er dybt overrasket over at det kun var hunden der havnede i åen :lol: vi havde medbragt skiftetøj :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Redningsvesten, var det en de lejede ud samme sted som kanoerne?

 

Nej vi havde købt den oppe på havnen i Kerteminde, de koster kun omkring 100 kr.

Men vi var i Avifauna i Kollund i går hvor jeg havde lovet at købe en til min venindes hund, og den var bare meget mere lækker og sad så meget bedre end skippers :???: så når han vokser ud af den her så får han en af dem. Den kostede stadig kun 219 kr :-DRedningsvest til hund maks 36 kg Avifauna - Alt til dyrene

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder som super dag :5up:

 

Super fin redningsvest - så havde mor jo ikke noget at bekymre sig om (bortset fra om hun selv skulle ryge med i :-D)

 

Krydser fingre for at næste tur bliver lige så god!

 

Tak :-D skipper svømmer heldigvis rigtig godt så vi overvejede faktisk lidt om redningsvesten var nødvendig nu vi bare var på åen, men fornuften og sikkerheden sejrede :-D

 

Han fandt sig også bare i at få den på med det samme og virkede på ingen måde hæmmet af den selvom det da må have været en mærkelig fornemmelse for ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...