Hop til indhold

agilitystævne i risskov


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

nogle af jer som skal til agility stævne i risskov på lørdag/søndag? :)

 

og evt. ved hvad indgang koster (tilskuer)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal løbe i Varde lørdag, og kender ingen der skal løbe i Frijsenborg, så kommer nok ikke...

 

Jeg tror det er en fin weekend for tilskuerne, med mange forskellige slags opvisninger, men har ladet mig fortælle, at det ikke er optimale stævneforhold for deltagerne, så vi valgte ikke at melde os til

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

ok :)

vi skal heller ikke deltage, da vi lige skal ha startet til ag først :D

men nu var der et cup tæt på hvor jeg bor, og så starter vi til ag på tirsdag, så tænkte det kunne være sjovt at tage derud.

og så var der mulighed for at få hunden til at prøve noget af banen.

så skal se hvad robin siger til rigtige forhindringer og ikke bare springene jeg har lavet ude i haven :hmm:

 

uha! glæder mig altså til tirsdag, endelig har jeg fundet en forening i nærheden som har ledig plads på ag holdet.. og så har robin jo lært at springe på kommando:slem:.. så er spændt på hvordan det går :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

ok :)

vi skal heller ikke deltage, da vi lige skal ha startet til ag først :D

men nu var der et cup tæt på hvor jeg bor, og så starter vi til ag på tirsdag, så tænkte det kunne være sjovt at tage derud.

og så var der mulighed for at få hunden til at prøve noget af banen.

så skal se hvad robin siger til rigtige forhindringer og ikke bare springene jeg har lavet ude i haven :hmm:

 

uha! glæder mig altså til tirsdag, endelig har jeg fundet en forening i nærheden som har ledig plads på ag holdet.. og så har robin jo lært at springe på kommando:slem:.. så er spændt på hvordan det går :banan:

 

Jeg synes i hvert fald det var brand hyggeligt at se på sidste år. Kom i snak med en masse mennesker og vejret skulle være lovende. Vi skal ud og sejle noget af weekenden, men hvis muligheden byder sig kigger vi også forbi. Kender nogle bordere og cavalierer der kommer. :-)

 

Tillykke med agility pladsen. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...