sonja77 Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Jeg ved jo ikke, hvad der er i Tyson udover pomeranian. Der er flere, der har gættet papillon (bl.a. Ninjamor, da hun mødte ham første gang), men i starten tænkte jeg, at det kunne det ikke være, da han er større end både standardstørrelse pomeranians og papilloner. Siden har jeg dog lært, at blandinger godt kan blive større end de racer, de er blandet af. Og på et tidspunkt mødte jeg så en anden hundeejer, som sagde, at Tyson ligner hendes poms/pap-tæve på en prik, også i størrelsen. Nu har Søster Lagkage så fundet dette billede af en tæve, der er en blanding af poms og pap - og ligner hun ikke bare Tyson på en prik? :klap: [ATTACH]31727[/ATTACH] Nu synes jeg i hvert fald, at det er det bedste bud på, hvad han kan være blandet af. Det passer også find med hans sind og temperament. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 jo hun er godt nok en pige-Tyson helt vildt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Det er altså bare en rigtig sød blanding Og det ser ud til at du har ramt plet med hvad Tyson er en blanding af, man skulle jo tro at hende på billedet er Tysons søster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Det er altså bare en rigtig sød blanding Og det ser ud til at du har ramt plet med hvad Tyson er en blanding af, man skulle jo tro at hende på billedet er Tysons søster Måske er hun? Jeg er jo Tysons 3. hjem efter opdrætter, så jeg ved desværre ikke, hvor han kommer fra, men han må jo have haft nogle kuldsøskende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Mentalt er han SÅ meget papillon, bare da jeg holdt ham mens du var til banegennemgang, hans evne til at ignorere og kun se moar der er gået men havde aldrig selv gættet det, udfra hans udseende. Men så er vi jo familie, lidt ... næsten :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Mentalt er han SÅ meget papillon, bare da jeg holdt ham mens du var til banegennemgang, hans evne til at ignorere og kun se moar der er gået men havde aldrig selv gættet det, udfra hans udseende. Men så er vi jo familie, lidt ... næsten :klap: Så er Karla altså også part papillon Hun ryger i bur, inde i teltet når jeg går banegennemgang... Hvis hun bliver holdt af nogen, så står hun fuldstændigt fikseret på mig derinde og kan IKKE distraheres på nogen måder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 hun er SÅ fin, og jeg synes også, at hun ligner tyson temmelig meget. hvis du prøver at google papillon pomeranian mix, kommer der i det hele taget en del tysonagtige hunde frem, se f.eks. ham her, han ligner meget synes jeg, bortset lige fra farven: eller ham her: og især lille red baron, han er jo en tysonklon!: de to første er dog internathunde, så måske er racen bare et gæt med dem :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 hun er SÅ fin, og jeg synes også, at hun ligner tyson temmelig meget. hvis du prøver at google papillon pomeranian mix, kommer der i det hele taget en del tysonagtige hunde frem, se f.eks. ham her, han ligner meget synes jeg, bortset lige fra farven: eller ham her: og især lille red baron, han er jo en tysonklon!: de to første er dog internathunde, så måske er racen bare et gæt med dem :hmm: Årh, de er fine. Jeg kan dog ikke se billedet af den sidste hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Årh, de er fine. Jeg kan dog ikke se billedet af den sidste hund? :hmm:skørt! kan du se det på linket her? Pet Details for "Red Barron" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Hvor er de søde, især hunden på det sidste billede da alt for nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Jo ligner godt nok meget jamen velkommen i noget af familien så :blink::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 :hmm:skørt! kan du se det på linket her? Pet Details for "Red Barron" Næh, det ser ud som om, at siden er nede. Øv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Hvor er de søde, især hunden på det sidste billede da alt for nuttet Ej, kan du se billedet? Hvorfor kan jeg så ikke. Er der ikke en af jer, der gider at gemme billedet på jeres egen computer og så lægge det ind som en vedhæftning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Næh, det ser ud som om, at siden er nede. Øv. hvor underligt! men nu blev jeg lige lidt stædig, og downloadede det istedet: [ATTACH]31731[/ATTACH] det kan du da se, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Næh, det ser ud som om, at siden er nede. Øv. hmm mærkeligt..:hmm:.. jeg kan godt se billedet... men så kan jeg jo så fortælle dig at din Tyson og ham her ligner hinanden rigtig meget. Jeg tænkte lidt om der kunne være phalene (det er stavet forkert:lol:) i ham istedet for en pap??... en phalene har nemlig mindre ører. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 hvor underligt! men nu blev jeg lige lidt stædig, og downloadede det istedet: [ATTACH]31731[/ATTACH] det kan du da se, ikke? Årh jo, det kan jeg godt se, og han er kææææær. :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Det er bare en nuttet blanding, det er da lige Tyson. Lille ræv. Kan godt forstå du længes efter at kende mere til hans ophav. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts