Hop til indhold

Selvbetjening


Umulia
 Share

Recommended Posts

Når jeg ser klippet så kommer jeg virkelig til at tænke på hvor stor en forskel der rent faktisk er på at have en hund af den størrelse og så en hund af "normal" størrelse. Altså enten så skal man virkelig have en velopdragen hund, eller også skal man altid tænke over hvor man stiller tingene. For den kan jo nærmest bare ligge hovedet på køkkenbordet:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ser klippet så kommer jeg virkelig til at tænke på hvor stor en forskel der rent faktisk er på at have en hund af den størrelse og så en hund af "normal" størrelse. Altså enten så skal man virkelig have en velopdragen hund, eller også skal man altid tænke over hvor man stiller tingene. For den kan jo nærmest bare ligge hovedet på køkkenbordet:shock:

 

ja det kan den.

 

heldigvis er di nemme at opdrage. efter min erfaring.

jeg kan slet ikke styre min vens foreldres hund det er helt håbløst.

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: ja det kan jeg godt forestille mig det er :lol:

en hund tigger kun fordi den har fået succes med det før, så du må fortælle dem du ikke gider have det tiggeri... du kan jo ikke lære den det ;-)

 

Den bog har Bonnie aldrig læst.......... hun har ALDRIG succes med sin tiggen ved diverse spisesituationer. Alligevel sidder hun, på 2. år i den tilladte afstand og seeeeeer såååå tyyyyyynd og "i-giver-mig-jo-aldrig-mad"-agtig ud:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den bog har Bonnie aldrig læst.......... hun har ALDRIG succes med sin tiggen ved diverse spisesituationer. Alligevel sidder hun, på 2. år i den tilladte afstand og seeeeeer såååå tyyyyyynd og "i-giver-mig-jo-aldrig-mad"-agtig ud:stupid:

okay :lol: nogle skal jo afvige fra mønstret :lol: (sikker på en af børnene ikke har listet noget til bonnie? har vores knægt gjort, hvor han ikke troede vi kiggede :stupid:)

 

Cujo sidder kun såen når kæresten smørre madpakker :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay :lol: nogle skal jo afvige fra mønstret :lol: (sikker på en af børnene ikke har listet noget til bonnie? har vores knægt gjort, hvor han ikke troede vi kiggede :stupid:)

 

Cujo sidder kun såen når kæresten smørre madpakker :hmm:

 

Nah, det kan jeg jo nok ikke være sikker på at de ikke har.:lol: Vi er dog blevet enige om herhjemme at det bare er fordi hun ikke er så hurtig. Altså på øverste etage...:lol:

 

Men vi ææælsker hende alligevel.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: ja det kan jeg godt forestille mig det er :lol:

en hund tigger kun fordi den har fået succes med det før, så du må fortælle dem du ikke gider have det tiggeri... du kan jo ikke lære den det ;-)

 

ja men jeg gir den ikke noget så vit jeg husker, det er kon tulle som

får men hinne kan jeg saktens styre ivertfald når det drejer sig om

tekkeri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...