Hop til indhold

Søndag den 5/9


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Skal vi besøge denne mand K9ULF - Dog Training, Kennelling and Puppies med Sally, for at se hvad han synes om hende.

Vi vil gerne have lidt inspiration til at bruge hendes maniske energi fornuftigt :mrgreen:

 

Han afholder et schutzhundekursus den dag, så der er andre hunde, og det er ikke sikkert vi får ret meget ud af hende, men vi skal også bare smide lidt i kagekassen sagde han, og så håbe hun vil vise os lidt af hvad hun indeholder :5up:

 

En anden ide jeg har til hende, er search and rescue, men det kræver jo også at hun kan arbejde blandt andre hunde. Dog tror jeg hun kunne blive eminent til det, da hun ELSKER mennesker! Og jeg kan forestille mig at finde et menneske ville være en kæmpe belønning i sig selv for hende.

 

Vi glæder os i hvertfald til næste søndag :-D Er godt klar over det nok ikke ligefrem er et klikker-seminar :mrgreen: men vi har hørt godt om manden fra andre gode hundetrændere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

blandede bolcher :???: Han sagde nogle brugbare ting om Sally, og de var en flok flinke mennesker, men der var lidt for meget "checken" af hundene og pighalsbånd for min smag.

Synes vi fik noget ud af besøget vi kan bruge i den daglige træning, men jeg ville ikke have lyst til at komme der hver uge.

 

På den positive side fik vi krammet et helt kuld 7 uger gamle malinoishvalpe :hjerte: og to kuld 10-12 uger gamle schæfere!!! F*CK jeg var tæt på at smugle en lille malle-vapper med hjem under jakken, de var totalt yndige, og moren var SMUK!! Hun lignede næsten en siameser kat, med sorte ben og sort hoved, og en støvet-gul krop... mums mums...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja :mrgreen: hun blev helt stille da vi tog hende fra bilen til marken, for alle de andre hunde larmede meget mere end hende og var tre gange så store :lol::genert: hun arbejdede alene, men vi skulle jo forbi dem allesammen som sad i bilerne.

Hun er træt nu og har sovet resten af dagen, det er resultat nok for mig :klap:

 

Halvdelen af dem der var der, gættede på at hun er delvis husky, og den anden halvdel holdt på (border) collie... vi må få lavet en dna test :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja :mrgreen: hun blev helt stille da vi tog hende fra bilen til marken, for alle de andre hunde larmede meget mere end hende og var tre gange så store :lol::genert: hun arbejdede alene, men vi skulle jo forbi dem allesammen som sad i bilerne.

Hun er træt nu og har sovet resten af dagen, det er resultat nok for mig :klap:

 

Halvdelen af dem der var der, gættede på at hun er delvis husky, og den anden halvdel holdt på (border) collie... vi må få lavet en dna test :lol:

 

sådan HELT STILLE :shock::blink: var hun så også rolig :lol: Søde smukke Sallypigen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...