Gæst Kattiie Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Hej alle sammen... Har lige et spørgsmål... Kan der ske noget hvis chippen flytter sig rundt i hundens krop? Har nemlig opdaget at Pluto's vhip har flyttet sig ned til hans venstre "skulder" og er lidt i tvivl om det kan være farligt... Samtidig mener jeg også at dyrlægen (dengang han blev chippet) sagde at den nogle gange godt kunne forflytte sig... SÅ jeg er lidt i tvivl håber i kan hjælpe mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Bare den ikke rykker dig til et sted hvor det kan genere hunden, sker der ikke noget. Det sker for en ud af ti hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Ok tak Det er lidt beroligende, men hvad vil de sige med et sted det generer hunden? Undskyld hvis jeg spørger dumt, men han er jo min baby (og min første hund) så er lidt pylret hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Bliv ikke bange, det sker tit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Min den mindstes chip, har også flyttet sig ned på venstre skulder, det ser jeg ingen fare i . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Jeg har haft en hund hvis chip forsvandt. Da vi kom til revaccination en måned efter hun havde fået chippen, var den væk. Dyrlægen var lidt overrasket, men det var jo ham selv der havde sat den i, så han var nødt til at give hende en ny. Han kunne hverken mærke den under huden eller finde den med scanneren. Den nye, hun fik, flyttede ned på skulderen. Ingen gener eller problemer med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Ok tak alle sammen Mente nok der ikke var nogen fare i det, men ville lige være sikker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Jeg har haft en hund hvis chip forsvandt. Da vi kom til revaccination en måned efter hun havde fået chippen, var den væk.Dyrlægen var lidt overrasket, men det var jo ham selv der havde sat den i, så han var nødt til at give hende en ny. Han kunne hverken mærke den under huden eller finde den med scanneren. Den nye, hun fik, flyttede ned på skulderen. Ingen gener eller problemer med det. ej hvor underligt , troede ikke sådan en bare kunne forsvinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 ej hvor underligt , troede ikke sådan en bare kunne forsvinde Nej jeg vidste heller ikke den bare kunne blive væk Mystisk hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts