Hop til indhold

Dyrlæge i København der har åben lørdag?


Gæst mk101
 Share

Recommended Posts

En forglemmelse i en travl hverdag gør, at jeg står og skal bruge attest for indrejse til Sverige med hund - så er der nogen der ved af en dyrlæge i det storkøbenhavnske, der har åben lørdag og som ikke er fuldstændig ublu i sin pris?

 

Jeg ved der selvfølgelig er dyrehospitalet, men mener de har gebyr i weekenderne - og syntes modsat at kunne huske, at der er en dyrlæge enten i byen eller i oplandet, der har åben lørdag, fordi kunderne har lettere ved at få det til at passe ind med konsultationer der, end i en fortravlet hverdag.

 

Så hvis nogen kender til en sådan dyrlæge, så vil jeg rigtig gerne tippes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg også umiddelbart hun har - kiggede nemlig der med det samme, men må indrømme jeg tænkte, at det måske var lidt svært at få tid på dagen, når nu hun skal ud og planlægge kørsel i forhold til andre konsultationer.

 

Og nu et spørgsmål når jeg har dig - bare ren nysgerrighed. Var ude og lufte hunde sent ved Tippen og på vej tilbage ser jeg en mand komme kørende på ladcykel med kvinde og samojed som gods - og tænker selvfølgelig straks om det måske var den berømmede Motor med ejere...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg også umiddelbart hun har - kiggede nemlig der med det samme, men må indrømme jeg tænkte, at det måske var lidt svært at få tid på dagen, når nu hun skal ud og planlægge kørsel i forhold til andre konsultationer.

 

Og nu et spørgsmål når jeg har dig - bare ren nysgerrighed. Var ude og lufte hunde sent ved Tippen og på vej tilbage ser jeg en mand komme kørende på ladcykel med kvinde og samojed som gods - og tænker selvfølgelig straks om det måske var den berømmede Motor med ejere...?

 

Prøv at ring til hende, ved faktisk ikke hvor travlt hun sådan går og har :hmm:

 

Tippen? Hvor er det?

I går cyklede vi vist på hver vores cykler, men der var en dag i denne uge hvor vi cyklede på en kun.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg vist set dem, og sådan ser vi ikke helt ud. Cyklen er en long john, vi har en ladcykel og hunden er vist en yderst yndig blanding, hvid men med et par sorte pletter.

 

Bær over med mig - det var mørkt og jeg holdt i bil og så skummel ud på Fragtvej. På telefon med min mor og irriteret over at være blevet sendt retur fra Sverige, når jeg nu havde sat næsen op efter sommerhushygge...

 

Må se dem i dagslys - og jer til sammenligning ved lejlighed :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bær over med mig - det var mørkt og jeg holdt i bil og så skummel ud på Fragtvej. På telefon med min mor og irriteret over at være blevet sendt retur fra Sverige, når jeg nu havde sat næsen op efter sommerhushygge...

 

Må se dem i dagslys - og jer til sammenligning ved lejlighed :blink:

 

Øv, har godt hørt rygter om at svenskerne er stride for tiden. Synes ellers det lyder fedt at du holder og ser skummel ud diverse steder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, igår var ikke os. Sjovt at der er et andet sæt 'os' her i Kbh :hmm:

 

Der er også et lignede sæt af jer i Albertslund - ikke helt den samme cykel, men en cykel med lad foran og en Motor-hund siddende foran. :mrgreen:

 

Mine tøser har fortalt, at de ønsker sig sådan en cykel til de korte ture, så de kan nyde den friske luft istedet for den specielt indkøbte hundebil :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er også et lignede sæt af jer i Albertslund - ikke helt den samme cykel, men en cykel med lad foran og en Motor-hund siddende foran. :mrgreen:

 

Mine tøser har fortalt, at de ønsker sig sådan en cykel til de korte ture, så de kan nyde den friske luft istedet for den specielt indkøbte hundebil :mrgreen:

 

Haha åh gud da! Håber i det mindste at vi kom først :genert:

 

Og Motor forstår godt dine hunde, han elsker cyklen helt vildt, nogle gange prøver han endda at få charmeret sig op i fremmedes cykler osse.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...