Hop til indhold

Hvorfor er der to af mig?


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Haha, cutie :lun:

 

Da Møffe var lille, gik der totalt vagthund i ham, når han så sit spejlbillede i vores glasdør! :mrgreen: Eller... Ved ikke helt... Han fnøs i hvert fald af sig selv - så han var pænt skræmt af det :mrgreen: Og så bakkede han væk og gik forsigtigt frem - og fnøs igen :lol:

 

I dag har han lært at ignorere den underlige hund i glasdøren :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem er ham den underlige? Han laver jo lige præcis de samme bevægelser som mig :vedikke:.

Men han er en flot fyr :slem:

 

 

47142_10150255717920187_861345186_14542765_369974_n.jpg

 

For sjovt!!!

 

Den eneste gang jeg har hørt/set min Sadie gø helt vildt og seriøst og totalt arrig, var da hun så sig selv i et spejl i gulvhøjde som hvalp. Alle andre hunde var OK, men den der dobbeltgænger var bare for meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

bernerazuro : årh hvor sødt, elsker simpelthen når hunde laver sådan nogle sære ting :oops::-D. Vores sover inde under brændeovnen hos mine forældre, og han ser tv ;-).

44843_10150254828800187_861345186_14518876_8096567_n.jpg

Doberfan: De luxe var også ret arrig, han gøede ihvertfald en masse og sagde en masse sjove ting :-D og prøvede at kradse efter "den anden hund" :cool:

 

JeanetteH: Mange tak :hjerte:

 

BlackGSD: Det trick vil jeg sku bruge :mrgreen: - når han bliver for overgearet så vil jeg placere ham foran spejlet ;-) - så kan han lege lidt med sig selv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor er det altså bar' super praktisk med sådan en legekammerat som hverken stjæler ens mad eller kødben, men som altid er frisk på at lege og som man altid lige ved hvor gemmer sig :5up:

 

Hvor er De luxe dejlig :genert:

 

Hahha ja det er det :engel:. Han er også meget glad for det (det er jeg også, det er lidt irriterende når han tror mine fødder vil lege med hans tænder :blink:)

Og mange tak :oops: - jeg er også forelsket i ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...