Besvaret August 30, 201016 år comment_438892 Så har jeg fundet noget andet end 123 hjemmesiden. Men jeg ville hører om jeg mangler noget på den, ud over billeder BroholmerAslan - Aslan Jeg er ikke den bedste til at stave, så i må meget gerne fortælle mig hvpr fejlene er, hvis i gider at læse altså Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438898 Jeg har ikke læst det hele - men på forsiden, hvor du lister Aslans udvikling, synes jeg, at du skal sætte årstal på datoerne. Ellers bliver det lidt uoverskueligt. Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438899 jeg har ikke lige kigget den igennem, men giver den dig mulighed for et større antal undersider (gratis) end bricksite gør? For jeg var egentlig igang med en hjemmeside til Karla på bricksite - men jeg løb rimeligt hurtigt tør for undersider og jeg er en nærigpind, så gider ikke betale for det... Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438905 jeg har ikke lige kigget den igennem, men giver den dig mulighed for et større antal undersider (gratis) end bricksite gør? For jeg var egentlig igang med en hjemmeside til Karla på bricksite - men jeg løb rimeligt hurtigt tør for undersider og jeg er en nærigpind, så gider ikke betale for det... Ja, der er ubegrænset antal undersider. Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år Forfatter comment_438906 jeg har ikke lige kigget den igennem, men giver den dig mulighed for et større antal undersider (gratis) end bricksite gør? For jeg var egentlig igang med en hjemmeside til Karla på bricksite - men jeg løb rimeligt hurtigt tør for undersider og jeg er en nærigpind, så gider ikke betale for det... Øøøh, jeg har 11 nu Hvor mange kan man have på det der bricksite? Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438909 Øøøh, jeg har 11 nu Hvor mange kan man have på det der bricksite? Ikke særlig mange, og det er vildt irriterende. Jeg har tilkøbt nogle flere til Tysons hjemmeside (det er ret billigt at købe flere sider), men de slap også hurtigt op, synes jeg. En af grundene til, at jeg valgte weebly som det nye cms- system til agilityklubbens hjemmeside, er, at der er ubegrænset antal sider. Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438910 Ja, der er ubegrænset antal undersider. Fantastisk! Mange tak Øøøh, jeg har 11 nu Hvor mange kan man have på det der bricksite? ved det ikke - men den har sagt stop og jeg har ihvertfald ikke 11 http://www.bricksite.com/karlamalone?id=399365 Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438912 Synes faktisk at det er super fint at man kan lave en hjemmeside med så mange sider - gratis!!... det var da vildt:shock: Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år Forfatter comment_438916 Fantastisk! Mange tak ved det ikke - men den har sagt stop og jeg har ihvertfald ikke 11 http://www.bricksite.com/karlamalone?id=399365 Kan godt li din forside :5up: Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438922 Så har jeg fundet noget andet end 123 hjemmesiden. Men jeg ville hører om jeg mangler noget på den, ud over billeder BroholmerAslan - Aslan Jeg er ikke den bedste til at stave, så i må meget gerne fortælle mig hvpr fejlene er, hvis i gider at læse altså Den ser fin ud :5up: Jeg kører alle mine hjemmesider i wordpress - det er rigtig nemt at arbejde med. Wordpress kan også hentes gratis - men dog skal du ligge et domæne til. Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438929 Synes den er rigtigt fin, også farverne og opsætningen, det falder lige i min smag (bekymrende, få lige en vurdering fra andre også ) Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438932 Lige lidt OT Men hvis nu man var sådan en som synes måske det kunne være sjovt at lave en Zacko hjemmeside Er det så svært og er den som Aslan har valgt god altså gratis og nem osv Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år Forfatter comment_438933 Lige lidt OT Men hvis nu man var sådan en som synes måske det kunne være sjovt at lave en Zacko hjemmeside Er det så svært og er den som Aslan har valgt god altså gratis og nem osv Syntes den var nem at håndtere efter jeg lige havde prøvet mig lidt frem :5up: You can do it :banan: Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438934 Lige lidt OT Men hvis nu man var sådan en som synes måske det kunne være sjovt at lave en Zacko hjemmeside Er det så svært og er den som Aslan har valgt god altså gratis og nem osv Weebly, som Aslan har brugt, er MEGET brugervenligt og let at arbejde med. Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438937 Ih - den er fin Jeg er stavespasser-autist og vil gerne læse korrektur for dig. Hvordan vil du have rettelserne? Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438940 Syntes den var nem at håndtere efter jeg lige havde prøvet mig lidt frem :5up: You can do it :banan: Weebly, som Aslan har brugt, er MEGET brugervenligt og let at arbejde med. Altså ville det være meget svært at finde en god undskyldning Nå men har tit tænkt på det, men har så nok bare tænkt at jeg ville være en tosse sådan at lave hunde hjemmeside, men nu har jeg jo mødt alle de her ligesinde tosser herinde Så hvis jeres hunde har en side, skal Zacko vel ikke stå tilbage eller nowet Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_438942 Alle seje hunde har da deres egen hjemmeside. :banan: Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år Forfatter comment_438990 Ih - den er fin Jeg er stavespasser-autist og vil gerne læse korrektur for dig. Hvordan vil du have rettelserne? Sådan som du syntes det er nemmest, er ligeglad om det bliver her, pm eller pr mail Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_439032 Jeg er også lige startet, min nye hjemmeside til mine welsher i Weebly, det er meget brugervenligt, ligesom mono.net. Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_439040 er helt vild med de søde historier om hvordan han mishandler mor:) det er en rigtig sød side:):5up::5up::5up: Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år comment_439081 Super side - har grint så meget af de charmerende narrestreger han har lavet:-D Rapporter
Besvaret August 30, 201016 år Forfatter comment_439112 er helt vild med de søde historier om hvordan han mishandler mor:)det er en rigtig sød side:):5up::5up::5up: Søde historier? Søde? Hvis side er du på Rapporter
Besvaret August 31, 201016 år comment_439362 Her er lidt fra de 2 første sider: Hvilket er en god titel, hvis i spørger mig – I skal med stort Menneske familie - fjern mellemrum D. 27. Juli vejedejeg 56,6 kilo mellemrum mangler vildsvine jagt – fjern mellemrum bla mangler punktum..altid punktum efter forkortelser holdte – væk med e kynologen – stort k samt komma efter viggo møller Og så er du nødt til at vælge enten at skrive i datid eller i nutid..Man kan ikke springe frem og tilbage mellem "tiderne" i samme sætning/fortælling. Rapporter