Aslan Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Så har jeg fundet noget andet end 123 hjemmesiden. Men jeg ville hører om jeg mangler noget på den, ud over billeder BroholmerAslan - Aslan Jeg er ikke den bedste til at stave, så i må meget gerne fortælle mig hvpr fejlene er, hvis i gider at læse altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Jeg har ikke læst det hele - men på forsiden, hvor du lister Aslans udvikling, synes jeg, at du skal sætte årstal på datoerne. Ellers bliver det lidt uoverskueligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 jeg har ikke lige kigget den igennem, men giver den dig mulighed for et større antal undersider (gratis) end bricksite gør? For jeg var egentlig igang med en hjemmeside til Karla på bricksite - men jeg løb rimeligt hurtigt tør for undersider og jeg er en nærigpind, så gider ikke betale for det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 ihhh den er fin:klap:... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 jeg har ikke lige kigget den igennem, men giver den dig mulighed for et større antal undersider (gratis) end bricksite gør? For jeg var egentlig igang med en hjemmeside til Karla på bricksite - men jeg løb rimeligt hurtigt tør for undersider og jeg er en nærigpind, så gider ikke betale for det... Ja, der er ubegrænset antal undersider. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 jeg har ikke lige kigget den igennem, men giver den dig mulighed for et større antal undersider (gratis) end bricksite gør? For jeg var egentlig igang med en hjemmeside til Karla på bricksite - men jeg løb rimeligt hurtigt tør for undersider og jeg er en nærigpind, så gider ikke betale for det... Øøøh, jeg har 11 nu Hvor mange kan man have på det der bricksite? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Øøøh, jeg har 11 nu Hvor mange kan man have på det der bricksite? Ikke særlig mange, og det er vildt irriterende. Jeg har tilkøbt nogle flere til Tysons hjemmeside (det er ret billigt at købe flere sider), men de slap også hurtigt op, synes jeg. En af grundene til, at jeg valgte weebly som det nye cms- system til agilityklubbens hjemmeside, er, at der er ubegrænset antal sider. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Ja, der er ubegrænset antal undersider. Fantastisk! Mange tak Øøøh, jeg har 11 nu Hvor mange kan man have på det der bricksite? ved det ikke - men den har sagt stop og jeg har ihvertfald ikke 11 http://www.bricksite.com/karlamalone?id=399365 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Synes faktisk at det er super fint at man kan lave en hjemmeside med så mange sider - gratis!!... det var da vildt:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Fantastisk! Mange tak ved det ikke - men den har sagt stop og jeg har ihvertfald ikke 11 http://www.bricksite.com/karlamalone?id=399365 Kan godt li din forside :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Så har jeg fundet noget andet end 123 hjemmesiden. Men jeg ville hører om jeg mangler noget på den, ud over billeder BroholmerAslan - Aslan Jeg er ikke den bedste til at stave, så i må meget gerne fortælle mig hvpr fejlene er, hvis i gider at læse altså Den ser fin ud :5up: Jeg kører alle mine hjemmesider i wordpress - det er rigtig nemt at arbejde med. Wordpress kan også hentes gratis - men dog skal du ligge et domæne til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Synes den er rigtigt fin, også farverne og opsætningen, det falder lige i min smag (bekymrende, få lige en vurdering fra andre også ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Lige lidt OT Men hvis nu man var sådan en som synes måske det kunne være sjovt at lave en Zacko hjemmeside Er det så svært og er den som Aslan har valgt god altså gratis og nem osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Lige lidt OT Men hvis nu man var sådan en som synes måske det kunne være sjovt at lave en Zacko hjemmeside Er det så svært og er den som Aslan har valgt god altså gratis og nem osv Syntes den var nem at håndtere efter jeg lige havde prøvet mig lidt frem :5up: You can do it :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Lige lidt OT Men hvis nu man var sådan en som synes måske det kunne være sjovt at lave en Zacko hjemmeside Er det så svært og er den som Aslan har valgt god altså gratis og nem osv Weebly, som Aslan har brugt, er MEGET brugervenligt og let at arbejde med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Ih - den er fin Jeg er stavespasser-autist og vil gerne læse korrektur for dig. Hvordan vil du have rettelserne? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Syntes den var nem at håndtere efter jeg lige havde prøvet mig lidt frem :5up: You can do it :banan: Weebly, som Aslan har brugt, er MEGET brugervenligt og let at arbejde med. Altså ville det være meget svært at finde en god undskyldning Nå men har tit tænkt på det, men har så nok bare tænkt at jeg ville være en tosse sådan at lave hunde hjemmeside, men nu har jeg jo mødt alle de her ligesinde tosser herinde Så hvis jeres hunde har en side, skal Zacko vel ikke stå tilbage eller nowet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Alle seje hunde har da deres egen hjemmeside. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Ih - den er fin Jeg er stavespasser-autist og vil gerne læse korrektur for dig. Hvordan vil du have rettelserne? Sådan som du syntes det er nemmest, er ligeglad om det bliver her, pm eller pr mail Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 har sendt en pb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Jeg er også lige startet, min nye hjemmeside til mine welsher i Weebly, det er meget brugervenligt, ligesom mono.net. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 er helt vild med de søde historier om hvordan han mishandler mor:) det er en rigtig sød side:):5up::5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Super side - har grint så meget af de charmerende narrestreger han har lavet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 er helt vild med de søde historier om hvordan han mishandler mor:)det er en rigtig sød side:):5up::5up::5up: Søde historier? Søde? Hvis side er du på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Her er lidt fra de 2 første sider: Hvilket er en god titel, hvis i spørger mig – I skal med stort Menneske familie - fjern mellemrum D. 27. Juli vejedejeg 56,6 kilo mellemrum mangler vildsvine jagt – fjern mellemrum bla mangler punktum..altid punktum efter forkortelser holdte – væk med e kynologen – stort k samt komma efter viggo møller Og så er du nødt til at vælge enten at skrive i datid eller i nutid..Man kan ikke springe frem og tilbage mellem "tiderne" i samme sætning/fortælling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts