Hop til indhold

Hjemmeside, fejl og mangler

Aslan
 Share

Recommended Posts

Så har jeg fundet noget andet end 123 hjemmesiden.

Men jeg ville hører om jeg mangler noget på den, ud over billeder :lun:

BroholmerAslan - Aslan

Jeg er ikke den bedste til at stave, så i må meget gerne fortælle mig hvpr fejlene er, hvis i gider at læse altså :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke lige kigget den igennem, men giver den dig mulighed for et større antal undersider (gratis) end bricksite gør?

For jeg var egentlig igang med en hjemmeside til Karla på bricksite - men jeg løb rimeligt hurtigt tør for undersider :oops: og jeg er en nærigpind, så gider ikke betale for det...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke lige kigget den igennem, men giver den dig mulighed for et større antal undersider (gratis) end bricksite gør?

For jeg var egentlig igang med en hjemmeside til Karla på bricksite - men jeg løb rimeligt hurtigt tør for undersider :oops: og jeg er en nærigpind, så gider ikke betale for det...

Ja, der er ubegrænset antal undersider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøh, jeg har 11 nu :mrgreen:

Hvor mange kan man have på det der bricksite?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøh, jeg har 11 nu :mrgreen:

Hvor mange kan man have på det der bricksite?

Ikke særlig mange, og det er vildt irriterende. Jeg har tilkøbt nogle flere til Tysons hjemmeside (det er ret billigt at købe flere sider), men de slap også hurtigt op, synes jeg. :rolleyes:

En af grundene til, at jeg valgte weebly som det nye cms- system til agilityklubbens hjemmeside, er, at der er ubegrænset antal sider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg fundet noget andet end 123 hjemmesiden.

Men jeg ville hører om jeg mangler noget på den, ud over billeder :lun:

BroholmerAslan - Aslan

Jeg er ikke den bedste til at stave, så i må meget gerne fortælle mig hvpr fejlene er, hvis i gider at læse altså :genert:

Den ser fin ud :5up:

Jeg kører alle mine hjemmesider i wordpress - det er rigtig nemt at arbejde med. Wordpress kan også hentes gratis - men dog skal du ligge et domæne til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt OT :oops:

Men hvis nu man var sådan en som synes måske det kunne være sjovt at lave en Zacko hjemmeside :genert:

Er det så svært og er den som Aslan har valgt god altså gratis og nem osv :mrgreen:

Syntes den var nem at håndtere efter jeg lige havde prøvet mig lidt frem :5up:

You can do it :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes den var nem at håndtere efter jeg lige havde prøvet mig lidt frem :5up:

You can do it :banan:

Weebly, som Aslan har brugt, er MEGET brugervenligt og let at arbejde med. :-D

Altså ville det være meget svært at finde en god undskyldning :genert:

Nå men har tit tænkt på det, men har så nok bare tænkt at jeg ville være en tosse sådan at lave hunde hjemmeside, men nu har jeg jo mødt alle de her ligesinde tosser herinde :mrgreen:

Så hvis jeres hunde har en side, skal Zacko vel ikke stå tilbage eller nowet :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt fra de 2 første sider:

Hvilket er en god titel, hvis i spørger mig – I skal med stort

Menneske familie - fjern mellemrum

D. 27. Juli vejedejeg 56,6 kilo mellemrum mangler

vildsvine jagt – fjern mellemrum

bla mangler punktum..altid punktum efter forkortelser

holdte – væk med e

kynologen – stort k samt komma efter viggo møller

Og så er du nødt til at vælge enten at skrive i datid eller i nutid..Man kan ikke springe frem og tilbage mellem "tiderne" i samme sætning/fortælling.

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites