Stjernetosse Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Schweiss foredrag. Beagleklubben region Østjylland har inviteret schweiss hundefører Michael Ramlau til at komme og fortælle om, hvordan vi kan aktivere vores hunde med næsearbejde, træningsarbejdet med schweiss samt sit arbejde som schweiss hundefører. Foredraget er d.6.9 kl. 18.45 på Mølleskolen, Skanderborgvej 50, Ry. Da der ikke er ret mange tilmeldte får I nu muligheden for at deltage. Det koster kun 30kr pr deltager og er inkl. kaffe og kage. Send tilmelding til [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Aj øv. det ville jeg så vildt gerne havet været til. men det er mandens fødselsdag. Så jeg springer over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Havde det været lidt tættere på, var jeg taget med. Synes det er et super spændende emne :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hvis det blev afholdt i nordsjælland havde i fluks to ekstra deltagere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 øv, det er en mandag, så kan jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Ihh Øv! Havde sådan håbet jeg kunne hive nogle med herinde fra... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg kunne nok godt være interesseret.. faktisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg kunne nok godt være interesseret.. faktisk Yay! Hiv fat i hende der lykkeliv og kom til Ry Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Yay! Hiv fat i hende der lykkeliv og kom til Ry Hi hi - gider ikke hvis hun ikke selv kan gå Men skal nok køre, dog.. Nå men sign me up! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hi hi - gider ikke hvis hun ikke selv kan gå Men skal nok køre, dog.. Nå men sign me up! :banan: Top nice!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Op til top Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Stemmer for at Ida, Trine, Trine oog Sophie tager med. Basta! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Stemmer for at Ida, Trine, Trine oog Sophie tager med. Basta! Jeg stemmer meeeed!!!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg stemmer meeeed!!!! :klap: Går jo ud fra hende damen med stabyen kommer ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Stemmer for at Ida, Trine, Trine oog Sophie tager med. Basta! Jeg stemmer meeeed!!!! :klap: Får vi en stemme i denne afstemning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Stemmer for at Ida, Trine, Trine oog Sophie tager med. Basta! I'm in :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Får vi en stemme i denne afstemning? Det er afgjort, desværre.. Du skal med Lyt godt efter, for d. 3 okt er der spordag med hvalpene! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 I'm in :5up: Selvfølgelig er du det :5up: Lige noget for en jagthundeejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Det er afgjort, desværre.. Du skal med Lyt godt efter, for d. 3 okt er der spordag med hvalpene! Shit shit shit - stress på forhånd!!! Og du, djævel-med-alt-for-fin-taske, laver garanteret pop-quiz til hvis jeg ikke dukker op! Arhhh!!! Nå men tjoo det blir jeg vel nok desværre muligvis sikkert nød til.... så da. Hehe - Jeg glæder mig, det er jo nærmest oplagt til når Tjaffe og jeg skal klæde os ud som hvalpe...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Er nu tilmeldt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Går jo ud fra hende damen med stabyen kommer ^^ Jaaah, men hun har jo ikke svaret endeligt endnu... :hmm: Hint hint....! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Får vi en stemme i denne afstemning? Nej... I skal bare komme! Basta Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Er nu tilmeldt. Good giiirl - du ved hvad der er bedst for dig ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Er nu tilmeldt. Super! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Er nu tilmeldt. Du har ikke sendt en mail til mig? Eller tilmeldt på FB vel? Kan ikke finde noget nogle af stederne nemlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts