Hop til indhold

Den verste gyserfilm i har set..


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

jeg ved ikke ret meget om den sjanger men den verste eller beste gyser

som jeg har set må være den med di to mend som seder lenket til

ver sit rør i ver sin ende med et lig met i rummet som mender om et badeverlse og så skal di prøve at komme fri på en masse klamme måder men jeg kan ikke rektig huske titlen men den er både fygisk psygisk.

 

men kom med jeres verste gysere.??:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den eneste er Børnehjemmet (Spansk) :megaked: Klamo, klammo, klammo, klammo!!!:mrgreen:

 

Den vil jeg gerne høre lidt mere om! Stod nemlig med den i hånden en dag, og opdagede at det er min yndlings-instruktør, Guillermo del Toro der har lavet den.

Men eftersom jeg ikke har nerver til gysere, tog jeg den ikke med hjem :vedikke:

 

Den klammeste film jeg har set er "Seven", og jeg tror ikke engang den går for at være en gyser :genert:

Pans Labyrint er også klam - men absolut på den gode måde :5up: Det er den bedste film jeg har set :-D

Den dårligste så jeg engang i 80'erne. Den hed "Schlock" og skulle vist være en gyser-parodi...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den klammeste film jeg har set er "Seven", og jeg tror ikke engang den går for at være en gyser :genert:

Pans Labyrint er også klam - men absolut på den gode måde :5up: Det er den bedste film jeg har set :-D

Den dårligste så jeg engang i 80'erne. Den hed "Schlock" og skulle vist være en gyser-parodi...

 

Seven er da ikke en gyser :hmm:Det kan godt være den er klam (og helt fantastisk :5up:), men ikke på den "gyseragtige måde".

 

Pans Labyrint er vel heller ikke en gyser, er det? Det er dog heller ikke en eventyrfilm, som jeg fejlagtigt troede, da jeg lejede den :stupid: Jeg blev slemt skuffet og må sige at Guillermo del Toro absolut ikke er blandt mine yndlingsinstruktører, så jeg frygter lidt hvad han får ud af Hobitten, som jeg ellers havde glædet mig til at se.

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: værste? som i god eller dårlig :lol::lol:

 

har set et hav af gysere de sidste 20 år og læst en del bøger...

 

så kan ikke lige huske den "bedste" :hmm:

 

men kan kigge i arkivet derhjemme og finde frem af ting.

 

men gyser som i CHOK, splatter eller psykologiske. ?

alle de nye gysere der kommer frem hele tiden er gode, men synes stadigvæk at 90'erne og start 2000 kom de bedste.

og man SKAL se filmen "cujo"

men kort.

The 100 Best Horror Films from BHM, Updated and Expanded for 2010!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Paranormal activity!

Den er for mig uhyggelig, men anbefaler den bestemt!

Den er fed! Virkelig.

 

Den handler om et kærestepar, som selv optager det hele.

Der begynder, at ske underlige ting i huset og de sætter kameraet til imens de sover, og ser så flere ting bevæge sig lige ved siden af deres seng.

Efterhånden bliver pigen mere og mere mærkelig, og de er hele tiden tæt på, at flytte, men prøver, at blive, selv om præster osv har rådet dem, til at smutte. Til sidst er hun så besat, at "hun"/ånden slår ham ihjel. :-)

Den er simpelthen så spændende. Der er meget af det der stilhed, hvor man bare VED, at lige om lidt.... LIIIIGE OM LIDT sker der noget! :D

 

Anbefaling herfra; Se den! ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Paranormal activity!

Den er for mig uhyggelig, men anbefaler den bestemt!

Den er fed! Virkelig.

 

Den handler om et kærestepar, som selv optager det hele.

Der begynder, at ske underlige ting i huset og de sætter kameraet til imens de sover, og ser så flere ting bevæge sig lige ved siden af deres seng.

Efterhånden bliver pigen mere og mere mærkelig, og de er hele tiden tæt på, at flytte, men prøver, at blive, selv om præster osv har rådet dem, til at smutte. Til sidst er hun så besat, at "hun"/ånden slår ham ihjel. :-)

Den er simpelthen så spændende. Der er meget af det der stilhed, hvor man bare VED, at lige om lidt.... LIIIIGE OM LIDT sker der noget! :D

 

Anbefaling herfra; Se den! ;)

enig den er god..

 

men du har jo afsløret alt i filmen :stupid::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den eneste er Børnehjemmet (Spansk) :megaked: Klamo, klammo, klammo, klammo!!!:mrgreen:

 

Den vil jeg gerne høre lidt mere om! Stod nemlig med den i hånden en dag, og opdagede at det er min yndlings-instruktør, Guillermo del Toro der har lavet den.

Men eftersom jeg ikke har nerver til gysere, tog jeg den ikke med hjem :vedikke:

 

Pans Labyrint er også klam - men absolut på den gode måde :5up: Det er den bedste film jeg har set :-D

 

Personligt synes jeg ikke at Børnehjemmet er meget mere uhyggelig end Pans Labyrint. Pans labyrint er til gengæld lidt mere "rå" i det, i forhold til volden og lign. Men meget uhyggelig synes jeg egentlig ikke den er, børnehjemmet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

den var også god da..

 

kom i tanke om de har lavet en version i usa der hedder "kingdom hospital" vist nok :5up:

 

Ja, de har så.

 

Jeg kan meget bedre lide den "Kingdom" som er navnet på en stille og rolig engelsk advokat spillet af Stephen Fryer (?) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...