Hop til indhold

de har fanget hvalpekaster!


Gæst minmilo
 Share

Recommended Posts

Tjah... Og det er så næppe pigen selv, der har ansvaret for at tæven blev gravid og fødte seks uønskede hvalpe.

Det er hendes forældre..:shock::evil:..

 

Jeg håber at DE får en mega-bøde for at have tilladt det der er sket..

 

Mere kan bosnisk lov vist ikke svinge sig op til lige nu...

 

Hvis det var herhjemme, kunne man i det mindste have tvangsfjernet børnene og anbragt dem på en døgninstitution, hvor de kunne lære noget om omsorg og ansvar..

Link til indlæg
Del på andre sites

ville klappe i mine små hænder hvis de gav forældrene den højeste bøde for hver af hvalpene.... og vil da håbe den pige bliver tjekket... for der må da være noget galt oven i hoved på hende siden hun kan nyde at dræbe små hjælpeløse hvalpe..

Link til indlæg
Del på andre sites

ville klappe i mine små hænder hvis de gav forældrene den højeste bøde for hver af hvalpene.... og vil da håbe den pige bliver tjekket... for der må da være noget galt oven i hoved på hende siden hun kan nyde at dræbe små hjælpeløse hvalpe..

 

Der gemmer sig en hel del brutalitet i børn, ikke bare "i de lande". Jeg har set børn hælde diesel over et får, jeg slap hundene inden de nåede at gøre mere.

Giv et toårigt barn en pind i hånden og en bundet hund, og jeg vil tro hver andet barn vil gå hen og slå hunden. Det at "det gør man ikke" er noget der akal indlæres, og det er det ikke alle forældre der magter.

Jeg har læst om børn der stak en hel masse knappenåle i en hund, og lod dem blive siddende, og meget mere.

 

Nu ser det ud til at der i den aktuelle sag vanker en bøde. Meget mere var der næppe sket hvis det havde fundet sted i Danmark. Bøderammen i Bosnien ser ud til at være bredere end her i landet. Standardtaksten har i mange år været 2000 Kr. som nu er pristalsreguleret til 3000.

Ja, her havde der sikkert været en eller anden skinger politiker der her og nu kommer med et lovforslag der forbyder rødklædte hættetrøjer at smide hundehvalpe i floder, fordi der snart er valg.

Jeg glæder mig over at Bosnien viser at den salgs accepterer man altså ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre også det handler om hvilket samfund man lever i og hvordan hunde/dyr generelt behandles.

 

Jeg skal gerne indrømme at jeg intet kender til Bosnien, men jeg har boet i Yemen og har set egentlig velfungerende børn behandle hunde og katte helt og aldeles forfærdeligt fordi de er vokset op i et samfund hvor den slags er ok :cry: når man dagligt ser voksne mennesker sparke til herreløse hunde hvordan skal et lille barn så vide at den slags er forkert :vedikke: der skal massive holdningsændringer til...

 

Og inden nogle bosniere kommer og anklager mig for at sprede dårlige rygter om deres land så var det her mere generelle betragtninger og ikke nødvendigvis relateret til den aktuelle sag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror bestemt ikke at sådan en væremåde har været ualmindelig for bare 50-100 år siden her i DK. Har børn på landet ikke fået lov at lege småkattekillinger ihel her.

Spanien , Italien og Grækenland og nok Rumanien og Albanien har jo masser af indbyggerer på det stade , vi selv stod for 50-100 år siden og yderligere en religion, der ikke beskriver, at dyr føler angst eller smerte ved mishandling.-

Jeg tror såmænd, at dette er dagligdag med overflødige dyr i disse lande.

Men så frygteligt sørgeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår hadet mod den slags uhyrligheder, men Bosnien er ikke ukendt med uhyrligheder og det vil være umuligt for mig at dømme om hende pigen skal have en voldsom straf, især når jeg har set hvor voldsomt forsvar man disker op med overfor de uhyrlige krigsforbrydere der både selv har mennesker på samvittigheden og komanderet mennesker ud med det ene formål at brutalt at udryde og lemleste, andre!:megaked:

 

Jeg ville også tøsen og den der filmede, der så åbenbart var hendes bror, klynget op i det nærmeste træ, men de er da slemme, dog ikke så slemme som dem der hersker i det land de kommer fra, og dem der hærsker der har hele det store retfærdighedssystem til rådighed, hvad er så rimelig straf:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...