LilleBali Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Bedre sent end aldrig Her er billederne, jeg tog, fra vores træf d. 16/8 Skipper hilser på... ? (Sorry) Nuåååårh :hjerte: Marco er altså bare SÅ forelsket i Gracie :hjerte: Chili, Balto, Skipper, Duffy og diverse mennesker :blink: Et lidt uskarpt billede, men hvor ser Skipper dog nuttet ud Balto er blevet tørstig Man kan godt se at den lille mand er træt Molly på vej i tasken - det ligner Balto tænker 'sikke noget' Hvad mon der er i den taske :hmm: Marco uden hovede, sammen med Gracie og Skipper Marco fedter for sin svigermor :slem: Baltos hundeven, en labradoodle jeg ikke kan huske hvad hedder Marco vil gerne have Chilis mors opmærksomhed, men den har Skipper altså Chili i aftensolen Her er lidt fra leg med Balto: mmmh, mums, græs :mums: Vi vil alle sammen have det samme græsstrå Karina mobber Balto Ved ikke om jeg har delt det her med Jer før, men se lige Prinsessens smukke smil Det var vist det i denne omgang, sorry forsinkelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Helt sikkert bedre sent end aldrig, der er jo mange gode billeder Årh, Karina ser søøød ud på det sidste billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Bedre sent end aldrig. Skønne billeder. Det ser ud som det har været en hyggelig tur. Er vild med billedet af hunden, der halvvejs kravler ind i tasken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Dér kom billederne endelig. Hvor er de go'e.:banan::banan: Det var en lidt vild dag med alle de hunde, og Gracie var nærmest i himmelen pga. alle de mennesker hun kunne tigge nusning hos. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Dér kom billederne endelig. Hvor er de go'e.:banan::banan: Det var en lidt vild dag med alle de hunde, og Gracie var nærmest i himmelen pga. alle de mennesker hun kunne tigge nusning hos. Jaeh, skulle vist lige have oplevelsen med Karina lidt på afstand før jeg havde mod på at kigge billederne fra den aften igennem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Sikke nogle dejlige billeder:klap:. Ser ud til at alle hunde - store som små - hyggede sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Skønne, skønne billeder Bali - og en super dag, ihvertfald for Chilli som elskede at få lov at lege med så mange hunde på én gang :klap: Dog er jeg ikke så vild med billedet af "Chilli's mor" - tror sgu jeg vil anbefale hende at gå på slankekur! Vil også tilslutte mig dén med at Karina ser rigtig sød ud på det sidste billede, så lad os slette minderne om at hun var lidt hys den dag...ik'? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Skønne, skønne billeder Bali - og en super dag, ihvertfald for Chilli som elskede at få lov at lege med så mange hunde på én gang :klap: Dog er jeg ikke så vild med billedet af "Chilli's mor" - tror sgu jeg vil anbefale hende at gå på slankekur! Vil også tilslutte mig dén med at Karina ser rigtig sød ud på det sidste billede, så lad os slette minderne om at hun var lidt hys den dag...ik'? hihi jeg så det billede og tænkte total sej hundetræner der bare har fuld kontrol over skipper :blink: det afhænger nok af øjnene der ser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Jeg synes også det ser ud som om Chilis mor har helt styr på Skipper, og frøperspektivet forstærker bare effekten. Sejt billede.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 hihi jeg så det billede og tænkte total sej hundetræner der bare har fuld kontrol over skipper :blink: det afhænger nok af øjnene der ser Jeg synes også det ser ud som om Chilis mor har helt styr på Skipper, og frøperspektivet forstærker bare effekten.Sejt billede.:5up: He he...måske man skulle overveje en ny karriere? :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts