Hop til indhold

God godbid taske

Gæst kratos' mor
 Share

Recommended Posts

Gæst kratos' mor

Jeg vil gerne høre lidt om de forskellige godbid tasker i bruger hver især.

Jeg synes ikke at jeg kan finde en der matcher mine behov, men det må da findes derude... HJÆÆÆÆLP:-D

Jeg har nogle specifikke ønsker.

De fleste tasker sidder meget dårligt... Kræver at man har bukser til den minimale clips der holder. Jeg ville hellere have en form for bæltetaske. Eller i hvert fald en der sidder bedre end dem jeg kender.

Jeg ønsker ligeledes en taske der er rummelig. Oplever tit at miste mine godbidder når jeg læner mig forover :oops:

Og sidst men ikke mindst.

Da jeg lider af leddegigt, har jeg bedst af et stort og rummeligt hul, så jeg kan få min hånd i uden problemer. Altså også med mere dybde.

Kender I nogen der kan opfylde disse behov eller som I blot vil anbefale?

Håber at I kan hjælpe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

kort og godt :mrgreen: Hurtta!

Du kan enten det medfølgende mavebælte med klikspænde, sætte stropperne fast i dit eget bælte, eller bruge klipsen der også sidder på den.

Der er masser af plads og den kan åbnes for lukkes med et "snap" også selvom man har vanter på

Den er lidt dyr - men alle pengene værd

[ATTACH]32226[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor
Hvis du kun skal ha' godbidder i den, så ville jeg nok bare købe en almindelig bæltetaske. Ellers kan man få sådan en løbe-bæltetaske i sportsforretningerne, hvor der er flere rum i til fx telefon mm.

/Mette

Godt forslag :-D Tak:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du kun skal ha' godbidder i den, så ville jeg nok bare købe en almindelig bæltetaske. Ellers kan man få sådan en løbe-bæltetaske i sportsforretningerne, hvor der er flere rum i til fx telefon mm.

/Mette

Det eneste der er dumt ved en almindelig bæltetaske er, at den skal lukkes med lynlås.... det kan godt være det er mig, men det får jeg ikke gjort og så løber man / vender sig hurtigt... og så har man tag-selv buffet i græsset :stupid: :lol::lol:

Hurttas taske har et fjeder-system, så man hiver den bare lige åben *pop* og når man er færdig, giver man den et dask, så er den lukket igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger denne her, som jeg synes er rigtig god, da den både kan klipses på en lomme eller hægtes fast i en strop med karabinhagen.

Desuden er den tilpas stor så man nemt kan få hånden ned i den, og den nemme lukning gør, at godbidderne ikke falder ud når man bøjer sig, og så er der lynlåslomme til fx. nøgler ;-)

trine199-albums-sanne-s-billeder-picture16725-930236-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger denne her, som jeg synes er rigtig god, da den både kan klipses på en lomme eller hægtes fast i en strop med karabinhagen.

Desuden er den tilpas stor så man nemt kan få hånden ned i den, og den nemme lukning gør, at godbidderne ikke falder ud når man bøjer sig ;-)

www.*******.dk/hundetraening-udstyr-252/godbidstasker-91/hurtta-pro-junior-godbidstaske-3277.html

i stjernerne skal der stå dog city i et ord :mrgreen: det er en eller anden irriterende censur, som jeg ikke kan huske hvorfor er her....

Link til indlæg
Del på andre sites

i stjernerne skal der stå dog city i et ord :mrgreen: det er en eller anden irriterende censur, som jeg ikke kan huske hvorfor er her....

Ja, jeg opgav tilsidst at sætte linket ind, og fandt istedet et billede ;-)

Men tak for infoen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ruger "godbistasken"..Den er dyb og bred.. Hånden kan hurtigt og nemt komme ned i tasken.. Godbidderne vælter ikke ud når man bukker sig fremad. Den er billig og den kan vaskes i vaskemaskine..Der er plads til en klikker i en lille lomme foran.. Der er en rigtig god clips på og en karabinhage.. Jeg har et bælte jeg tager rundt om maven og sætter den på (ligesom en mavetaske)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har bare en billig en, jeg købte på udstilling i Vejen til 25 kr, men den er med clips, for det er det jeg helst vil have:-D

Den købte jeg også, og stoffet indeni er allerede helt ødelagt. øv øv.

Han får sgu for mange godbider, nok derfor. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurttas Pro godbidstaske er bare lykken :hjerte:

Har haft to andre, en med snørelukning, der hoppede godbidderne op når jeg løb :evil:

Og så en med samme slags lukning som Hurtta Pro, bare i rund, og så var den med clip til buskelommen.

Er helt klart gladest for min Hurtta! Har vist ikke haft brugt den anden mens jeg har haft min Hurtta :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites