Gæst kratos' mor Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Jeg vil gerne høre lidt om de forskellige godbid tasker i bruger hver især. Jeg synes ikke at jeg kan finde en der matcher mine behov, men det må da findes derude... HJÆÆÆÆLP:-D Jeg har nogle specifikke ønsker. De fleste tasker sidder meget dårligt... Kræver at man har bukser til den minimale clips der holder. Jeg ville hellere have en form for bæltetaske. Eller i hvert fald en der sidder bedre end dem jeg kender. Jeg ønsker ligeledes en taske der er rummelig. Oplever tit at miste mine godbidder når jeg læner mig forover Og sidst men ikke mindst. Da jeg lider af leddegigt, har jeg bedst af et stort og rummeligt hul, så jeg kan få min hånd i uden problemer. Altså også med mere dybde. Kender I nogen der kan opfylde disse behov eller som I blot vil anbefale? Håber at I kan hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 kort og godt Hurtta! Du kan enten det medfølgende mavebælte med klikspænde, sætte stropperne fast i dit eget bælte, eller bruge klipsen der også sidder på den. Der er masser af plads og den kan åbnes for lukkes med et "snap" også selvom man har vanter på Den er lidt dyr - men alle pengene værd [ATTACH]32226[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Fantastisk Mange tak Er det let at få hænderne ned i den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Hov... ved du hvor jeg kan skaffe sådan en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg googlede bare så jeg aner ikke om den fås billigere andre steder men du kan finde den her Hurtta Pro godbidstaske, professionel Jeg kender den desværre ikke selv, jeg bruger en med clips Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Har bare en billig en, jeg købte på udstilling i Vejen til 25 kr, men den er med clips, for det er det jeg helst vil have:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 :hmm: Min kan vist ikke anbefales... De store hunde bruger den som tagselvbord, da de lige kan få snuden ned i den:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 :hmm: Min kan vist ikke anbefales... De store hunde bruger den som tagselvbord, da de lige kan få snuden ned i den:lol: :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Fantastisk Mange tak Er det let at få hænderne ned i den? den er nem at åbne og lukke og der er god plads til at stikke klør fem ned i den... den kan købes på rigtigt mange webshops, søg på hurtta godbidstaske og du vil få rigtigt mange sider... så er det bare om at finde det bedste tilbud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hvis du kun skal ha' godbidder i den, så ville jeg nok bare købe en almindelig bæltetaske. Ellers kan man få sådan en løbe-bæltetaske i sportsforretningerne, hvor der er flere rum i til fx telefon mm. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hvis du kun skal ha' godbidder i den, så ville jeg nok bare købe en almindelig bæltetaske. Ellers kan man få sådan en løbe-bæltetaske i sportsforretningerne, hvor der er flere rum i til fx telefon mm. /Mette Godt forslag Tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hvis du kun skal ha' godbidder i den, så ville jeg nok bare købe en almindelig bæltetaske. Ellers kan man få sådan en løbe-bæltetaske i sportsforretningerne, hvor der er flere rum i til fx telefon mm. /Mette Det eneste der er dumt ved en almindelig bæltetaske er, at den skal lukkes med lynlås.... det kan godt være det er mig, men det får jeg ikke gjort og så løber man / vender sig hurtigt... og så har man tag-selv buffet i græsset :stupid: :lol: Hurttas taske har et fjeder-system, så man hiver den bare lige åben *pop* og når man er færdig, giver man den et dask, så er den lukket igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Vi bruger denne her, som jeg synes er rigtig god, da den både kan klipses på en lomme eller hægtes fast i en strop med karabinhagen. Desuden er den tilpas stor så man nemt kan få hånden ned i den, og den nemme lukning gør, at godbidderne ikke falder ud når man bøjer sig, og så er der lynlåslomme til fx. nøgler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Vi bruger denne her, som jeg synes er rigtig god, da den både kan klipses på en lomme eller hægtes fast i en strop med karabinhagen. Desuden er den tilpas stor så man nemt kan få hånden ned i den, og den nemme lukning gør, at godbidderne ikke falder ud når man bøjer sig www.*******.dk/hundetraening-udstyr-252/godbidstasker-91/hurtta-pro-junior-godbidstaske-3277.html i stjernerne skal der stå dog city i et ord det er en eller anden irriterende censur, som jeg ikke kan huske hvorfor er her.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Mary Ray godbidtaske Super - og betydelig billigere end Hurrta's Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 i stjernerne skal der stå dog city i et ord det er en eller anden irriterende censur, som jeg ikke kan huske hvorfor er her.... Ja, jeg opgav tilsidst at sætte linket ind, og fandt istedet et billede Men tak for infoen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg har også den før omtalte Hurtta taske og den er super god og meget nem at lukke/åbne. Men, men, men......Fjederen er desværre brækket af i den ene side og jeg kan ikke finde bon'en - den kan dog stadig bruges, selvom man løber og vender sig hurtigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg ruger "godbistasken"..Den er dyb og bred.. Hånden kan hurtigt og nemt komme ned i tasken.. Godbidderne vælter ikke ud når man bukker sig fremad. Den er billig og den kan vaskes i vaskemaskine..Der er plads til en klikker i en lille lomme foran.. Der er en rigtig god clips på og en karabinhage.. Jeg har et bælte jeg tager rundt om maven og sætter den på (ligesom en mavetaske) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Mange tak for Jeres mange råd og ideer Jeg vil klart tage det hele til efterretning Tak for Jeres hjælp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 (rettet) jeg har en Hunter godbidstaske, dog med clip. Men ellers bruger jeg også nogle gang en alm. bæltetaske. Redigeret September 6, 2010 af Lisbeth Storm kan ikke stave...hmmmm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Har bare en billig en, jeg købte på udstilling i Vejen til 25 kr, men den er med clips, for det er det jeg helst vil have:-D Den købte jeg også, og stoffet indeni er allerede helt ødelagt. øv øv. Han får sgu for mange godbider, nok derfor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg har valgt Hurrtas pro junior da den kan klikkes fast med clip. Den passer fint til mit behov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Hurttas Pro godbidstaske er bare lykken :hjerte: Har haft to andre, en med snørelukning, der hoppede godbidderne op når jeg løb Og så en med samme slags lukning som Hurtta Pro, bare i rund, og så var den med clip til buskelommen. Er helt klart gladest for min Hurtta! Har vist ikke haft brugt den anden mens jeg har haft min Hurtta Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts