Hop til indhold

Amocccaaaaaaaaaaa


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Uuuuuuuuuuuååååååååååååååårh jeg er forelsket :hjerte: Jeg kunne da godt finde plads til en lille løve i min hundefamilie :lun: Har jo mødt Duffy, og må sige jeg er total faldet for løvernes personlighed :lun:
Alle burde have en løve i familien :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Fyh..kommer du ikke hjem på indersiden..øh..ind på hjemmesiden fniss..

 

Det er da Delica hvalpe..J-kuldet :mrgreen:

 

Nu blev jeg jo lige fristet til at kigge forbi jeres hjemmeside og har lige et spørgsmål (nej - skal ikke have flere hunde lige nu, men man ved jo aldrig:blink:).

Sælger i først hvalpene når de er 10 uger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay - tak for info. Jeg vil nemlig have hvalp når den er 8 uger og helst ikke en dag senere;-) Ret dobbeltmoralsk eftersom jeg først ville sælge mine tæppetisserhvalpe efter 9 uger, men det var så også førstegangs-hundeejere der var købere.
Jeg ville ALDRIG sælge en af mine hvalpe som 8 ugers... Men hvis du vil have en Löwchen engang så kan du helt sikkert få en meget tidligere end her. Den første jeg købte fik jeg ordre til at hente da den var 7 uger.. Og det var hos en DKK opdrætter
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ALDRIG sælge en af mine hvalpe som 8 ugers... Men hvis du vil have en Löwchen engang så kan du helt sikkert få en meget tidligere end her. Den første jeg købte fik jeg ordre til at hente da den var 7 uger.. Og det var hos en DKK opdrætter

 

Det er jo så aldrig i orden at sælge før 8 uger - det har jeg da heller aldrig sagt. Jeg vil bare ikke misse de to ekstra uger, hvor jeg har mulighed for at præge min hund - men sådan er vi jo så forskellige;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo så aldrig i orden at sælge før 8 uger - det har jeg da heller aldrig sagt. Jeg vil bare ikke misse de to ekstra uger, hvor jeg har mulighed for at præge min hund - men sådan er vi jo så forskellige;-)
Præcis :mrgreen: men egentlig underligt at man må sælge en hvalp når den er 8 uger..skal en killing ikke være 12 uger? Hvad er forskellen på killinger og hvalpe? jeg synes da de killinger vi har haft ikke har været mindre udviklet end hvalpene..
Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis :mrgreen: men egentlig underligt at man må sælge en hvalp når den er 8 uger..skal en killing ikke være 12 uger? Hvad er forskellen på killinger og hvalpe? jeg synes da de killinger vi har haft ikke har været mindre udviklet end hvalpene..

 

Der må være en eller anden grund til det. Killinger er nemlig 12 uger.

Mon ikke de er senere udviklet på et eller andet plan? Tror lige jeg vil spørge min dyrlæge når jeg skal have taget blodprøver på dyrene!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, at katte skal lære mere af deres kattemor - katten er mere vilddyr end hunden, og hunden skal lære mere af deres mennesker?

Vi forventer ofte mere af vores hunde end af vores katte - sårn samarbejdsmæssigt.

samarbejde??:hmm: Måske det er derfor jeg ikke kan lide katte? altså sådan rigtigt lide... og børn :hmm: men jeg kan godt lide hvalpe :mrgreen: og løver :lun:
Link til indlæg
Del på andre sites

Killinger skal være hos deres mor i længere tid, da katten jo er et selvstændigt dyr modsat til hunden som jo er flokdyr.. Derfor har killingen længere tid til at lære at blive selvstændig, før den skal ud på egen hånd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
:oops::oops: hvertfald ikke mig... Men hende der gjorde det sagde at alle ville vide hvad det betød :mrgreen: .. Jeg glæder mig til han skal udstilles, alle vil nok kunne huske ham :slem:

Jeg sagde det jo; de læser navnet, undre sig over betydningen, finder betydningen i navnet og husker det !! Skide godt navn :lol::lol: Nu har han bare at blive god til udstilling :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
HAn bliver supergod :mrgreen: men tror Jessie får et bedre hovede :slem:

Nu må du holde op, min BJ bliver PERFEKT siger jeg dig .. Ellers så klager jeg over opdrætter til DKK og kræver de penge, jeg ikke har betalt, tilbage betalt.. Også selvom jeg ikke engang har hunden boende hos mig selv NÅ :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oprindeligt skrevet af kennel-lowchen  
HAn bliver supergod  men tror Jessie får et bedre hovede 

 

:hmm:

Er det et hint om, at jeg skal lære at udstille Jessie :shock::genert:

 

Det lærer jeg da aldrig og alle de regler og grupper og .. og... og :vedikke:

 

Men jeg synes jo, hun er smuk - sååååååååå hvem ved :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oprindeligt skrevet af kennel-lowchen  
HAn bliver supergod  men tror Jessie får et bedre hovede 

:hmm:

Er det et hint om, at jeg skal lære at udstille Jessie :shock::genert:

 

Det lærer jeg da aldrig og alle de regler og grupper og .. og... og :vedikke:

 

Men jeg synes jo, hun er smuk - sååååååååå hvem ved :lun:

 

 

Men så er du jo så heldig, at du køber ved en opdrætter, der synes det er en fest, når hendes hvalpekøbere udstiller - så hun står lige der, ved siden af dig og støtter og hjælper, hele vejen igennem :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...