kennel-lowchen Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Du skal ikke kigge her småbitte løver med helt nye øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 nej nej nej nej det skulle jeg da vidst heller ikke :damn: åhhh - er det heartbeathvalpe? Den sidste har heartbeat-farve ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Ihhh nr. 1:lun: Det er så ondt at lægge sådanne billeder ind her:megaked::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 ledling! Kæææft den første er cute, med sin lille blis. Hvis de dog bare ville forblive korthårede - eller evt. korthårede men med moonboots på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 ledling! Kæææft den første er cute, med sin lille blis. Hvis de dog bare ville forblive korthårede - eller evt. korthårede men med moonboots på det bestemmer man vel selv (med en saks:mrgreen:).... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Uh uh uh - helle for gylden hvalp! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Nøj, hvor søde:lun: Jeg kan bedst lide den 2., nej den 1., nej nej, den sidste, nej, vil altså have dem alle sammen:lun::hjerte: :hmm: Det var da ikke spor sødt, nu vil jeg have en hund mere:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 nej nej nej nej det skulle jeg da vidst heller ikke :damn: åhhh - er det heartbeathvalpe? Den sidste har heartbeat-farve ikke? Næ..Men der kommer Heartbeathvalpe om 14 dage... Mindst 5 tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 ledling! Kæææft den første er cute, med sin lille blis. Hvis de dog bare ville forblive korthårede - eller evt. korthårede men med moonboots på :shock: det håber jeg ikke :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Eeeeej, Janni! Helt ærligt, hvem har navngivet den ene "Just blow me - BJ".... Tænker om Petrine har været inde over :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Uh uh uh - helle for gylden hvalp! Næ næ den er solgt.. men jeg lover den bliver på HF :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Eeeeej, Janni! Helt ærligt, hvem har navngivet den ene "Just blow me - BJ".... Tænker om Petrine har været inde over :hmm: :oops: hvertfald ikke mig... Men hende der gjorde det sagde at alle ville vide hvad det betød .. Jeg glæder mig til han skal udstilles, alle vil nok kunne huske ham :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Næ næ den er solgt.. men jeg lover den bliver på HF :slem: Hmm, okay så.. Kan godt huske der var en tråd om hende forleden, hvis jeg virkelig vil.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Nøj, hvor søde:lun: Jeg kan bedst lide den 2., nej den 1., nej nej, den sidste, nej, vil altså have dem alle sammen:lun::hjerte: :hmm: Det var da ikke spor sødt, nu vil jeg have en hund mere:stupid: Når man ikke kan bestemme sig, skal man bede om mængderabat! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Næ..Men der kommer Heartbeathvalpe om 14 dage... Mindst 5 tror jeg Åh, var vi dog bare 1 år længere fremme! :damn: mig vil ha' heartbeat-hvalp Af hvad du fortæller lyder han bare SÅ meget som en god blanding af jasons onkel og tante og jason :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Næ næ den er solgt.. men jeg lover den bliver på HF :slem: Hey what? det er jeg hoppet let og elefant henover - hvem?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Når man ikke kan bestemme sig, skal man bede om mængderabat! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hey what? det er jeg hoppet let og elefant henover - hvem?? http://www.hunde-forum.dk/lowchen/18586-jeg-matte-bare-eje-en.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hey what? det er jeg hoppet let og elefant henover - hvem??xbillenx:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Når man ikke kan bestemme sig, skal man bede om mængderabat! Jeg vil have mængderabat!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 xbillenx:slem: ah okay :5up: Jamen det var jo før jeg "kom tilbage igen" den tråd er lavet - jeg har altså ikke læst bagud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Eeeeej, Janni! Helt ærligt, hvem har navngivet den ene "Just blow me - BJ".... Tænker om Petrine har været inde over :hmm: Hvordan er det dog du tænker om Petrine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Så dem godt på din hjemmeside i går :lun: - måtte dog skynde mig at logge af, for jeg blev SÅ løvehvalpeskruk. Selvom der nu (gudskelov) ikke var nogle af dem, der blinkede til mig denne gange. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Uuuuuuuuuuuååååååååååååååårh jeg er forelsket :hjerte: Jeg kunne da godt finde plads til en lille løve i min hundefamilie Har jo mødt Duffy, og må sige jeg er total faldet for løvernes personlighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Så dem godt på din hjemmeside i går :lun: - måtte dog skynde mig at logge af, for jeg blev SÅ løvehvalpeskruk. Selvom der nu (gudskelov) ikke var nogle af dem, der blinkede til mig denne gange. der kommer 2 kuld om 14 dage.. Men de fleste af dem tror jeg er solgt..Medmindre de bliver sorte alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts