Aslan Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Her er så en glimrende start på en bro-bande Og dejlige Aric var ikke enig i at han ikke skulle med Aslan ud og kører i bil! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Nååååårh!!! Hvor er de tørklæder bare fine. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Det er vist det mest nuttede jeg længe har set Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hej, Hvor er de nuttede:hjerte:. Hvor har du fået fat i de tørklæder?? V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 :lun::lun: Et sted i min fremtid tror jeg, at der sidder en lillebitte bro-hvalp og venter på mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Herligt billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hej,Hvor er de nuttede:hjerte:. Hvor har du fået fat i de tørklæder?? V.H. Sille Jeg ved de bl.a. kan fås i Plantorama og har vist også set dem i Petworld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Her er så en glimrende start på en bro-bande Og dejlige Aric var ikke enig i at han ikke skulle med Aslan ud og kører i bil! Super godt bilede :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Nååååårh, hvor der de søde - super godt billede :5up: Hvad står der på lille skidens tørklæde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Lille men sej :blink: Total sej charmeklud når han er 75cm over skuldrene næste år Har købt dem i petworld, de fåes også i tigeren i svendborg. Tak for de fine kommantar alle sammen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 I want one Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Årrrh, hvor er de kære Ser sådan lidt far-søn agtigt ud (men det er de ikke, vel? :hmm:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Årrrh, hvor er de kære Ser sådan lidt far-søn agtigt ud (men det er de ikke, vel? :hmm:) Nej det er de ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 ÅÅÅÅÅHHHHH hvor er de bare nusser de 2. Super billede :5up: Er det dine begge to? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 ÅÅÅÅÅHHHHH hvor er de bare nusser de 2. Super billede :5up: Er det dine begge to? Nej ikke mine begge to, hvalpen er en der bor et par kilometer herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Nej ikke mine begge to, hvalpen er en der bor et par kilometer herfra Sig du vil ha den! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 aslan er voksen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Nåååååårrrrhhhhhhhh:lun::lun:. Hvor de bare søde - og med matchende tørklæder:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Ååååhr, sødte aslan er voksen Er det virkelig muligt? :hmm: Altså, ved godt, at han ser stor ud, men Aslan og voksen harmonerer altså bare ikke i min verden? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Ååååhr, sødte Er det virkelig muligt? :hmm: Altså, ved godt, at han ser stor ud, men Aslan og voksen harmonerer altså bare ikke i min verden? :hmm: :klap: amen..ser så voksen ud så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 :klap: amen..ser så voksen ud så Ok, den kan... Sådan lige... Halvt om halvt... Gå an Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Her er så en glimrende start på en bro-bande Og dejlige Aric var ikke enig i at han ikke skulle med Aslan ud og kører i bil! Fantastisk billede, men det er lidt uforståeligt at man kan være bekymret ved at tage på biltur med Aslan, det må da være enhver hunds drøm! Nok er han stor og majestætisk, men ser da rar ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Dejligt billede Tænk at Aslan har været så lille engang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Fantastisk billede, men det er lidt uforståeligt at man kan være bekymret ved at tage på biltur med Aslan, det må da være enhver hunds drøm! Nok er han stor og majestætisk, men ser da rar ud! Jamen har ER helt vildt rar, Forstår heller ikke folk der siger "erj han er for stor til vores hund" Oversat "han er for stor til mig" ........... For han er SÅ rar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Aslan ER rar :hjerte: og mild og vild sjov at bade i tang med :klap: også selvom hans mor ikke har set, at jeg har takket for det smuuukke billede :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts