Hop til indhold

Bravo, Super, Otto og Kimmi på får


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Her er nogle af de knap 200 billeder :shock: jeg tog i dag af tosse borderne på får...

 

 

Bravo

 

Hyrdning%20i%20Havndal%20018.JPG

 

Hyrdning%20i%20Havndal%20028.JPG

 

Hyrdning%20i%20Havndal%20063.JPG

 

 

Otto

Hyrdning%20i%20Havndal%20073.JPG

 

Hyrdning%20i%20Havndal%20094.JPG

 

 

Super

 

Hyrdning%20i%20Havndal%20121.JPG

 

Hyrdning%20i%20Havndal%20127.JPG

 

 

Kimmi

 

Hyrdning%20i%20Havndal%20149.JPG

 

Hyrdning%20i%20Havndal%20153.JPG

 

 

Det er lige hvad det bliver til for nu, men hvis I (Trine, Siri og Malene) vil have billederne må I lige sige til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nej nej:blink:

 

Men stadig 4 hunde på samme flok:shock: håber da i kigger de stakkels dyr efter imorgen...

 

Hvad mener du med den udtalelse?!

 

Hele flokken som består af væddere i deres bedste alder og som bliver brugt til naturpleje på store arealer er i top-kondi og er vant til at blive flyttet på hele tiden - der var ikke en eneste der på nogen måde led overlast og at bruge ordet stakkels er en overdrivelse der vil noget.

 

Jeg kender flokken og hyrden og du har mit ord for, at han passer godt på sine dyr!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Vil da gerne tilføje, at vædderne 99% af tiden gik og græssede og på ingen måde blev forpustet :5up:

 

Det er så mere end man kan sige om Randi, Lotte, Ilse osv, der i den kommende uge vil få motion - Bravo har nemlig fået lektier for og de er ikke blivet hyrdet på siden Zacho blev aflivet.

 

De får det hårdt :lol:

 

Agnete....vil lige tilføje, at jeg er meget glad for mine får og nok skal passe på dem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad mener du med den udtalelse?!

 

Hele flokken som består af væddere i deres bedste alder og som bliver brugt til naturpleje på store arealer er i top-kondi og er vant til at blive flyttet på hele tiden - der var ikke en eneste der på nogen måde led overlast og at bruge ordet stakkels er en overdrivelse der vil noget.

 

Jeg kender flokken og hyrden og du har mit ord for, at han passer godt på sine dyr!

4 forskellige hunde på samme dyr giver stadig unødvendig stress...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det var så lidt... Men næste gang jeg tager med, skal I være så gode at I kan få fårene lidt tættere på - min zoom er jo ikke såååå god, når I forsvinder langt væk... :engel:

 

Det lover vi :engel:

 

Zoomen ser da ellers ud til at være effektiv nok :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
4 forskellige hunde på samme dyr giver stadig unødvendig stress...

 

Den diskussion tager jeg meget gerne med dig i en anden tråd - evt på et fåreforum.

 

Men jeg vil da gerne tilføje, at det altid er unødig stress, når man håndterer får eller andre dyr i den retning - kigger du godt på billederne, så vil du se, at vædderne på stort set alle billeder går/står stille og græsser. Vædderne er alle hundevante og bliver trænet på jævnligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det er da nok fordi Bravo startede på fårene, da de var tættest på... Man kan jo næsten ikke se Otto eller Kimmi... :genert:

 

Kan godt se, at dem med Bravo er bedst - troede bare at det var motivet....:mrgreen:

 

Malene dukker sig for kasteskyts fra Siri og Trine :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den diskussion tager jeg meget gerne med dig i en anden tråd - evt på et fåreforum.

 

Men jeg vil da gerne tilføje, at det altid er unødig stress, når man håndterer får eller andre dyr i den retning - kigger du godt på billederne, så vil du se, at vædderne på stort set alle billeder gør/står stille og græsser. Vædderne er alle hundevante og bliver trænet på jævnligt.

Nu fik jeg så også først læst nu at der var hyrde på, det giver et lidt andet og mere roligt billede så:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...