Ida_Asta Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Her er nogle af de knap 200 billeder jeg tog i dag af tosse borderne på får... Bravo Otto Super Kimmi Det er lige hvad det bliver til for nu, men hvis I (Trine, Siri og Malene) vil have billederne må I lige sige til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Var alle 4 på samme folk:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Var alle 4 på samme folk:shock: Ikke samtidig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 flere billeder super smukke hunde :hjerte: - og typisk at Kimmie er den flyvende hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 flere billeder super smukke hunde :hjerte: - og typisk at Kimmie er den flyvende hund Men der er mennesker på alt de fleste billeder og hyrden kan jeg ikke ligge på nettet, når jeg ikke kender ham... Det måes man jo ikke... Men skal nok finde lidt flere I kan se.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Ikke samtidig... Nej nej:blink: Men stadig 4 hunde på samme flok:shock: håber da i kigger de stakkels dyr efter imorgen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Nej nej:blink: Men stadig 4 hunde på samme flok:shock: håber da i kigger de stakkels dyr efter imorgen... Kigger dem efter? Som i efter bidmærker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Årh, det ligner nogle hunde, der nyyyyder at arbejde. :hjerte: Har muligvis et crush på Otto, han er da godt nok lækker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Ida - TIL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Dejlige billeder af lækre hunde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Kigger dem efter? Som i efter bidmærker? Bidmærker!!! håber da ikke at folk ved deres fulde fem sender deres hyrdedyr ud, hvis de kan finde på at bide... Nej ser efter generelt om fåerne er blevet ødelagte af hyrdningen (halt ovs.)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Nej nej:blink: Men stadig 4 hunde på samme flok:shock: håber da i kigger de stakkels dyr efter imorgen... Hvad mener du med den udtalelse?! Hele flokken som består af væddere i deres bedste alder og som bliver brugt til naturpleje på store arealer er i top-kondi og er vant til at blive flyttet på hele tiden - der var ikke en eneste der på nogen måde led overlast og at bruge ordet stakkels er en overdrivelse der vil noget. Jeg kender flokken og hyrden og du har mit ord for, at han passer godt på sine dyr! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Lidt flere billeder.... Bravo Otto Kimmi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Bidmærker!!! håber da ikke at folk ved deres fulde fem sender deres hyrdedyr ud, hvis de kan finde på at bide... Nej ser efter generelt om fåerne er blevet ødelagte af hyrdningen (halt ovs.)... Okay på den måde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Vil da gerne tilføje, at vædderne 99% af tiden gik og græssede og på ingen måde blev forpustet :5up: Det er så mere end man kan sige om Randi, Lotte, Ilse osv, der i den kommende uge vil få motion - Bravo har nemlig fået lektier for og de er ikke blivet hyrdet på siden Zacho blev aflivet. De får det hårdt Agnete....vil lige tilføje, at jeg er meget glad for mine får og nok skal passe på dem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Fede billeder - tak for dem :5up: :5up::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Fede billeder - tak for dem :5up: :5up::banan: Det var så lidt... Men næste gang jeg tager med, skal I være så gode at I kan få fårene lidt tættere på - min zoom er jo ikke såååå god, når I forsvinder langt væk... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hvad mener du med den udtalelse?! Hele flokken som består af væddere i deres bedste alder og som bliver brugt til naturpleje på store arealer er i top-kondi og er vant til at blive flyttet på hele tiden - der var ikke en eneste der på nogen måde led overlast og at bruge ordet stakkels er en overdrivelse der vil noget. Jeg kender flokken og hyrden og du har mit ord for, at han passer godt på sine dyr! 4 forskellige hunde på samme dyr giver stadig unødvendig stress... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Det var så lidt... Men næste gang jeg tager med, skal I være så gode at I kan få fårene lidt tættere på - min zoom er jo ikke såååå god, når I forsvinder langt væk... Det lover vi Zoomen ser da ellers ud til at være effektiv nok :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Det lover vi Zoomen ser da ellers ud til at være effektiv nok :klap: Det er da nok fordi Bravo startede på fårene, da de var tættest på... Man kan jo næsten ikke se Otto eller Kimmi... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 4 forskellige hunde på samme dyr giver stadig unødvendig stress... Den diskussion tager jeg meget gerne med dig i en anden tråd - evt på et fåreforum. Men jeg vil da gerne tilføje, at det altid er unødig stress, når man håndterer får eller andre dyr i den retning - kigger du godt på billederne, så vil du se, at vædderne på stort set alle billeder går/står stille og græsser. Vædderne er alle hundevante og bliver trænet på jævnligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Det er da nok fordi Bravo startede på fårene, da de var tættest på... Man kan jo næsten ikke se Otto eller Kimmi... Kan godt se, at dem med Bravo er bedst - troede bare at det var motivet.... Malene dukker sig for kasteskyts fra Siri og Trine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Den diskussion tager jeg meget gerne med dig i en anden tråd - evt på et fåreforum. Men jeg vil da gerne tilføje, at det altid er unødig stress, når man håndterer får eller andre dyr i den retning - kigger du godt på billederne, så vil du se, at vædderne på stort set alle billeder gør/står stille og græsser. Vædderne er alle hundevante og bliver trænet på jævnligt. Nu fik jeg så også først læst nu at der var hyrde på, det giver et lidt andet og mere roligt billede så:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Kan godt se, at dem med Bravo er bedst - troede bare at det var motivet.... Malene dukker sig for kasteskyts fra Siri og Trine Kaster ikke med noget - han er fanme lækker :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Super billeder :5up: Ham Bravo er sgu da for lækker Os mig, os mig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts