Hop til indhold

Hunden bider.


Gæst henriks
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg har en lille hvalp der nogen gange helt ustyrligt bider i mig, og hvalpetænderne gør herre nas.

 

Hvordan får jeg den til at holde op?

 

Mvh Henrik

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skriver trådstarter ikke i hvilke situationer hvalpen bider, men er det sådan en lille fætter der sætter tænderne i næsen på een, når man har den på armen (altså ikke kun i legesituationer) kan det være en idè at have en lille bamse ved hånden. Den kan man så stikke i gabet på den, når den kommer med tænderne først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skriver trådstarter ikke i hvilke situationer hvalpen bider, men er det sådan en lille fætter der sætter tænderne i næsen på een, når man har den på armen (altså ikke kun i legesituationer) kan det være en idè at have en lille bamse ved hånden. Den kan man så stikke i gabet på den, når den kommer med tænderne først.

 

Eller tyggeting! Hold op det er dyrt at have hvalp, gjort op i forskellige ben. Det flyder stadig med okseknogler, knudeben og andre spændende ting hjemme ved os:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ehm... kære trådstarter:-D

Skriver du denne tråd for at tjekke folks viden' date=' eller fordi du har et problem?:oops::-) Hvis du har et problem vil jeg gerne hjælpe dig:engel::lol:[/quote']

 

Det var for at tjekke folks viden, det har jeg fundet ud af, at man bliver nødt til på internet-fora, når man starter ud. :)

 

Og det var vidst godt, at jeg gjorde det herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg jubler kun, når mine hunde bider løs efter af mig.

 

Det tyder på gode gener. En masse god byttedrift, som skal udvikles og fremdrives.

 

 

Ja, men det skal jo stadig kunne kanaliseres korrekt og bruges. Man har ingen gavn af en hvalp der bare bider alt og alle. Man har gavn af en hvalp der har byttedrift og kan styre denne i leg med fører.

 

Jeg jubler bestemt ikke når mine hvalpe bider mig. Men jeg jubler når mine hvalpe har et solidt bid i en genstand og gerne leger trække/ruskelege med mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor
Nå - du nåede at læse mit indlæg :lol: det er faktisk allertiders ide :5up:

Ja :-) Synes faktisk det er en super sød og behagelig måde at "afstraffe" på :-) Det råd kunne jeg godt have brugt, da min var en lille baryler :-D Nu er han bare en stor teenage baryler i stedet:genert::oops::slem:

God idé :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var for at tjekke folks viden, det har jeg fundet ud af, at man bliver nødt til på internet-fora, når man starter ud. :)

 

Og det var vidst godt, at jeg gjorde det herinde.

 

det var godt nok en spøjs måde at entrere et forum på :shock:

 

jeg håber, at du er klar over, at det kan virke ret nedladende på folk som mig, der faktisk tog sig tid til at svare på dit spørgsmål. og at det nok ikke lige frem fordrer en god fremtidig relation til de andre brugere herinde.

 

og hvis din sidste sætning betyder, at du synes folk herinde er småt begavede eller uvidende, så.. tja. blir jeg bare helt vildt træt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men det skal jo stadig kunne kanaliseres korrekt og bruges. Man har ingen gavn af en hvalp der bare bider alt og alle. Man har gavn af en hvalp der har byttedrift og kan styre denne i leg med fører.

 

Jeg jubler bestemt ikke når mine hvalpe bider mig. Men jeg jubler når mine hvalpe har et solidt bid i en genstand og gerne leger trække/ruskelege med mig.

 

Enig, byttedrift kanaliseret det rette sted hen, kan være nyttigt. Det samme kan bidehæmning. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig. Efter at have læst den anden tråd, jeg er rimelig sikker....

Og desværre sådan noget der gør at man ikke orker svare nye medlemmer i den nærmeste fremtid,... apropos den tråd om tanker omkring HF. Så nye brugere eller brugere med meget få indlæg kan egentlig skyde skylden på klaphatte som TS her. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...