Umulia Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Jeg har købt nogle stykker Rio-net, 140 cm høje. Ville egentlig have haft 180, men de var billige osv Nu er det så bare at der stikker nogle fæle ender op øverst på hegnet. De er ca. 10 cm, og jeg kunne godt tænke mig at sætte et eller andet på, så svesken ikke kommer til at rive sig på de skarpe kanter, for hun skal jo nok smække poterne derop på et eller andet tidspunkt Nogle idéer til hvad jeg kunne sætte på? En slags propper eller gummidutter eller hvad kan man få Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Kan du ikke bare gribe en nedstryger og så ligesom save dem af ? Altså ikke at jeg har styr på nedstrygere og den slags, men da vores nye nabo absolut ville have noget andet end den selvdøde liguster mellem vores haver, blev det noget med det der rio-net-fidus og det fik fjernet de der strit dimser for oven.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 hvad med de der skumkanter man sætter på trailere / tagbagagebærere... ved ikke lige hvad de hedder sådan nogle her [ATTACH]32336[/ATTACH] eller er de ikke holdbare nok? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Hoppebolde? Sorry - har ikke noget konstruktivt foreslag. Andet end at save enderne af... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Hoppebolde? Sorry - har ikke noget konstruktivt foreslag. Andet end at save enderne af... jeg er heelt med på den hoppebold :klap: i forskellige farver for at peppe det op :5up: det sjoveste bliver næsten at få hul i dem men helt billigt tror jeg desværre ikke det bliver. ville nok også save dem af og evt. slibe efter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Jeg er ikke meget for at save enderne af, for så bliver det bare endnu lavere. Men der er gode forslag imellem :5up: Er lidt forelsket i hoppeboldene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 hvad med et bræt? lav et hul halvvejs igennem så det kan sættes oven på hullerne? og sæt brættet fast i en stolpe eller andet? så er der også overlægger på og du msiter ikke højde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Hvad med selv at lave træ-dutter til at sætte på? Du køber en liste der passer i omkredsen og saver den ud i stykker af passende størrelse. Så finder du et bor, der cirka passer med jerndutternes størrelse og borer hul nogle centimeter ned i træklodserne. Jeg tænker at man eventuelt kan sikre med en god omgang lim nede i hullerne, inden trædutterne sættes på jerndutterne. Giver det mening? Ordet "dutter" er i mangel på korrekte betegnelser - aner simpelthen ikke hvad sådan nogle ting hedder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 jeg er heelt med på den hoppebold :klap:i forskellige farver for at peppe det op :5up: det sjoveste bliver næsten at få hul i dem men helt billigt tror jeg desværre ikke det bliver. ville nok også save dem af og evt. slibe efter. Jeg er ikke meget for at save enderne af, for så bliver det bare endnu lavere.Men der er gode forslag imellem :5up: Er lidt forelsket i hoppeboldene Ja det kunne da se lidt fint ud Go for it!!! :banan: Og husk billeder!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 værsgo Slöjd-detaljer DK, Trækugler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 hvad med et bræt? lav et hul halvvejs igennem så det kan sættes oven på hullerne? og sæt brættet fast i en stolpe eller andet? så er der også overlægger på og du msiter ikke højde. Hvad med selv at lave træ-dutter til at sætte på? Du køber en liste der passer i omkredsen og saver den ud i stykker af passende størrelse. Så finder du et bor, der cirka passer med jerndutternes størrelse og borer hul nogle centimeter ned i træklodserne. Jeg tænker at man eventuelt kan sikre med en god omgang lim nede i hullerne, inden trædutterne sættes på jerndutterne. Fantastisk gode forslag, men de minder begge utroligt meget om arbejde, og det vil jeg helst undgå Giver det mening? Ordet "dutter" er i mangel på korrekte betegnelser - aner simpelthen ikke hvad sådan nogle ting hedder... "Dutter" er et ekstremt fornuftigt ord :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Fantastisk gode forslag, men de minder begge utroligt meget om arbejde, og det vil jeg helst undgå Det er selvfølgelig meget arbejde, men tilgengæld skal du ikke gøre arbejdet flere gange. Jeg tror desværre ikke at skumgummi-dutter har ret lang levetid. Det ville de i hvert tilfælde ikke have hjemme hos os:genert: Godt at "dutter" er forstået - det er altså også et fantastisk ord, der kan dække over alt og intet:blink: Tror jeg vil bruge det mere i min hverdag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Hvad med sådan noget som dem her? EDIT: Kan ikke sætte billedet ind. Det er 'stolpehatte' fra Xlbyg: http://shop.xl-byg.dk/produkter/beslag/hegn_og_stakit/topinddaekning/nsh_mfastgoeringshuller_stolpehat_71x71mm.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Tennisbolde? Eller ved ikke om de er for nemme at få af? Eller måske man kan lime dem fast :hmm:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Jeg ville vælge enten at save dimserne af eller sætte dimser på dimserne - tror dog at det minimum skal være trædimser, skumdimser tvivler jeg på vil holde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Tennisbolde? Eller ved ikke om de er for nemme at få af? Eller måske man kan lime dem fast :hmm:. Øger man ikke risikoen for skader på den måde?! Vores hunde ville gøre alt for at få dem ned, så de kunne lege med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Øger man ikke risikoen for skader på den måde?! Vores hunde ville gøre alt for at få dem ned, så de kunne lege med dem Vinnie er ligeglad med bolde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Øger man ikke risikoen for skader på den måde?! Vores hunde ville gøre alt for at få dem ned, så de kunne lege med dem Jeg ved det ikke . Det var bare det første jeg kom i tanke på :hmm:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Vinnie er ligeglad med bolde. Jamen hvis Winnie aldrig har besøg af blodglade hunde, så kunne det være en løsning, men tvivler på at holdbarheden er lang... vind og vejr er hårdt for tennisbolde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Du kan måske også bare sætte krymp på enderne... Det er sådan noget sort gummi som man varmer og så krymper det og passer på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Du kan måske også bare sætte krymp på enderne... Det er sådan noget sort gummi som man varmer og så krymper det og passer på... Uh, det lyder faktisk godt. Og - jeg har faktisk noget liggende :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Uh, det lyder faktisk godt. Og - jeg har faktisk noget liggende :5up: :klap:Super! Håber det virker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Jeg er altså med på den med et bræt med hulller i, som så kan falde ned oven på spidserne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts