Hop til indhold

Problem med Vinnies nye hegn


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt nogle stykker Rio-net, 140 cm høje. Ville egentlig have haft 180, men de var billige osv :oops:

Nu er det så bare at der stikker nogle fæle ender op øverst på hegnet. De er ca. 10 cm, og jeg kunne godt tænke mig at sætte et eller andet på, så svesken ikke kommer til at rive sig på de skarpe kanter, for hun skal jo nok smække poterne derop på et eller andet tidspunkt :mrgreen:

 

Nogle idéer til hvad jeg kunne sætte på? En slags propper eller gummidutter eller hvad kan man få :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hoppebolde?

 

Sorry - har ikke noget konstruktivt foreslag. Andet end at save enderne af...

jeg er heelt med på den hoppebold :klap:

i forskellige farver for at peppe det op :5up:

 

det sjoveste bliver næsten at få hul i dem :mrgreen:

 

men helt billigt tror jeg desværre ikke det bliver.

 

ville nok også save dem af og evt. slibe efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med selv at lave træ-dutter til at sætte på? Du køber en liste der passer i omkredsen og saver den ud i stykker af passende størrelse. Så finder du et bor, der cirka passer med jerndutternes størrelse og borer hul nogle centimeter ned i træklodserne. Jeg tænker at man eventuelt kan sikre med en god omgang lim nede i hullerne, inden trædutterne sættes på jerndutterne.

 

Giver det mening? Ordet "dutter" er i mangel på korrekte betegnelser - aner simpelthen ikke hvad sådan nogle ting hedder...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er heelt med på den hoppebold :klap:

i forskellige farver for at peppe det op :5up:

 

det sjoveste bliver næsten at få hul i dem :mrgreen:

 

men helt billigt tror jeg desværre ikke det bliver.

 

ville nok også save dem af og evt. slibe efter.

 

Jeg er ikke meget for at save enderne af, for så bliver det bare endnu lavere.

Men der er gode forslag imellem :5up: Er lidt forelsket i hoppeboldene :lol:

 

Ja det kunne da se lidt fint ud :)

 

Go for it!!! :banan:

 

Og husk billeder!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med et bræt? lav et hul halvvejs igennem så det kan sættes oven på hullerne? og sæt brættet fast i en stolpe eller andet? så er der også overlægger på og du msiter ikke højde.

 

Hvad med selv at lave træ-dutter til at sætte på? Du køber en liste der passer i omkredsen og saver den ud i stykker af passende størrelse. Så finder du et bor, der cirka passer med jerndutternes størrelse og borer hul nogle centimeter ned i træklodserne. Jeg tænker at man eventuelt kan sikre med en god omgang lim nede i hullerne, inden trædutterne sættes på jerndutterne.

 

Fantastisk gode forslag, men de minder begge utroligt meget om arbejde, og det vil jeg helst undgå ;-)

 

Giver det mening? Ordet "dutter" er i mangel på korrekte betegnelser - aner simpelthen ikke hvad sådan nogle ting hedder...

 

"Dutter" er et ekstremt fornuftigt ord :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk gode forslag, men de minder begge utroligt meget om arbejde, og det vil jeg helst undgå ;-)

 

Det er selvfølgelig meget arbejde, men tilgengæld skal du ikke gøre arbejdet flere gange. Jeg tror desværre ikke at skumgummi-dutter har ret lang levetid. Det ville de i hvert tilfælde ikke have hjemme hos os:genert:

 

Godt at "dutter" er forstået - det er altså også et fantastisk ord, der kan dække over alt og intet:blink: Tror jeg vil bruge det mere i min hverdag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Tennisbolde? :vedikke:

 

Eller ved ikke om de er for nemme at få af?

Eller måske man kan lime dem fast :hmm:.

 

Øger man ikke risikoen for skader på den måde?!

 

Vores hunde ville gøre alt for at få dem ned, så de kunne lege med dem :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Vinnie er ligeglad med bolde.

 

Jamen hvis Winnie aldrig har besøg af blodglade hunde, så kunne det være en løsning, men tvivler på at holdbarheden er lang... vind og vejr er hårdt for tennisbolde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...