Hop til indhold

Willa - nu med a38


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hundene skulle have klippet negle... Det er jo altid hyggeligt eller noget. Taktikken er mht Oscar at jeg bare siger stå og så klipper vi. Han er ikke vild med det, men han står roligt og venter.

 

Svea derimod er forkælet. Hun hader det! Især forpoterne - hendes nerver ligger vist ret yderligt, så hun har ret følsomme poter. Så Svea får en skål a38 og så klipper jeg stille og roligt.

 

Tænkte jeg lige så godt kunne prøve taktikken med krapylet - fremfor at holde hende eller noget i den dur. Virkede ganske godt. Krapylet er nu storfan af a38...

 

willaa380.jpg

Skålen tømmes mens der klippes :5up:

 

willaa383.jpg

Nej nej, den er ikke helt tom... Ikke ta' den!

 

willaa382.jpg

Mere....?!

 

willaa38.jpg

Øv...:cry:

 

willaa381.jpg

A38 über alles...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

neeeej.... har man da set noget kærere ever :lun: hold kæft hvor er hun sød med A38 über alles :lol:

 

:kys: Bare vent til du møder krapylet i aften - så er det ikke sikkert du synes hun er så sød :shock:

 

Forstår slet ikke hvordan det kan lade sig gi' sig! :lun:

 

Det kan det når moren rykker lidt rundt på skålen mens der klippes. Samt inden krapyler fik den blev a38 kørt op ad kanten på skålen - du ved så det tog et par millisekunder længere at spise :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ret sikker på, at det ikke ville virke her:lol::lol:

 

Det var jo også et ret nyt alternativ, da Svea lige pludselig stejlede totalt over det. Og eftersom jeg ikke ville ud i at kæmpe med hende, så kom hun op på et bord og fik en skål med pære-banan youghurt tror jeg :hmm: Og så prøvede jeg at tage en bagpote ad gangen, hvilket virkede rigtig fint.

 

Hvordan gør du med Luna?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var jo også et ret nyt alternativ, da Svea lige pludselig stejlede totalt over det. Og eftersom jeg ikke ville ud i at kæmpe med hende, så kom hun op på et bord og fik en skål med pære-banan youghurt tror jeg :hmm: Og så prøvede jeg at tage en bagpote ad gangen, hvilket virkede rigtig fint.

 

Hvordan gør du med Luna?

 

Jeg har gjort det, at hun lå på gulvet, jeg forsøgte at klippe, Luna trak poten til sig mens halen er inde mellem benene og ligner en der er ved at dø.. og så tør jeg ikke:oops: Og betaler 50 kr for at få dem klippet hos dyrlægen. Men den nye dyrlæge fik hende til at bløde sidst, så jeg ville jo helst gerne selv:???:

 

Hun fik klippet negle på forpoterne i søndags, så jeg skal selv igang med bagpoterne, måske vi skulle svinge omkring Netto efter noget yogurt (A38 elsker hun, ved jeg). Men hvor meget hælder du op?

 

Det ville jo altså være SÅ meget nemmere, hvis jeg selv kunne klippe de åndede negle..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gjort det, at hun lå på gulvet, jeg forsøgte at klippe, Luna trak poten til sig mens halen er inde mellem benene og ligner en der er ved at dø.. og så tør jeg ikke:oops: Og betaler 50 kr for at få dem klippet hos dyrlægen. Men den nye dyrlæge fik hende til at bløde sidst, så jeg ville jo helst gerne selv:???:

 

Hun fik klippet negle på forpoterne i søndags, så jeg skal selv igang med bagpoterne, måske vi skulle svinge omkring Netto efter noget yogurt (A38 elsker hun, ved jeg). Men hvor meget hælder du op?

 

Det ville jo altså være SÅ meget nemmere, hvis jeg selv kunne klippe de åndede negle..

 

Jeg hælder sådan på slum... Og så skærer jeg bare lidt i foderet den dag de får klippet.

 

Hunden op på et bord og så tager jeg den ene pote og klipper. Hvis Svea spjætter med benet holder jeg let fast i poten uden at gøre andet - dog kun såfremt hun stadig spiser og ikke viser tegn på at hun er utryg eller noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gjort det, at hun lå på gulvet, jeg forsøgte at klippe, Luna trak poten til sig mens halen er inde mellem benene og ligner en der er ved at dø.. og så tør jeg ikke:oops: Og betaler 50 kr for at få dem klippet hos dyrlægen. Men den nye dyrlæge fik hende til at bløde sidst, så jeg ville jo helst gerne selv:???:

 

Hun fik klippet negle på forpoterne i søndags, så jeg skal selv igang med bagpoterne, måske vi skulle svinge omkring Netto efter noget yogurt (A38 elsker hun, ved jeg). Men hvor meget hælder du op?

 

Det ville jo altså være SÅ meget nemmere, hvis jeg selv kunne klippe de åndede negle..

 

Kan man ikke lave nogle isterninger af A38? Eller måske frys-selv-is? Så slipper man i hvert fald på at bruge en hel liter, som jeg er sikker på min Cajsa kunne nå at slubre i sig inden jeg blev snøvlet færdig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...