Lonny Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Hunden Arvid har nu været væk i en uge. Desperate ejere har ledt fra helikopter uden held Eftersøgning koster Arvids ejere 30.000 kr. - Lokalavisen.dk Hvor må det altså være forfærdeligt, jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan de må have det lige nu, og jeg håber, virkelig at de finder Arvid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Håber også de finder ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 det håber jeg godt nok også.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Uf, hvor jeg håber for dem, men når sådan en stor hund er usynlig, så frygter jeg, at den ligger et sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Nej, jeg har ikke set ham, kun på de sedler, der hænger på alle træerne herude.. Jeg tror at han gemmer sig. Muligvis i chok over at have set moderen blive påkørt. Måske selv påkørt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Århh, stakkels Arvid og hans ejere - de må have det forfærdeligt Det mest bekymrende er, at den anden hund ( Arvids mor) er blevet påkørt. Hvad hulen er der så ikke sket med Arvid?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Ja, jeg kan også frygte at grunden til at han ikke kan findes er, at han har gemt sig et eller andet sted og er hårdt såret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 En eller clairvoyant har sagt, at han ikke er såret.. Meeen om man tror på sårn en, er jo så det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 jeg drømte faktisk om arvid i nat - at der var et indslag i tv om, at de havde fundet ham i god behold, men meget tørstig. det må være frygteligt for ejerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Uha det må være frygteligt, ikke at vide noget, nu er det heldigvis ikke så koldt ude om natten endnu, men det varer ikke længe, håber at de finder ham inden. Men jeg tror nu også, at han har fået et chok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Stakkels ejere.. og hundebasse! lille Tikki som er blevet væk heroppe er jo heller ikke blevet fundet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Det er så frygtelig synd at han ikke er fundet endnu. Men som en lille succes historie vil jeg altså nævne, at nogle af vores venners springer spaniel stak af for et par år siden. En nabo mente, at havde set ham (Sofus) blive ramt af en bil.. Panik - var sikker på at han lå død eller hårdt såret et sted, hjælpeløs. Vi ledte og ledte men tilsidst slap håbet jo mere eller mindre op. 3½ uge (!!) efter Sofus forsvandt ringede en dame der boede 40 km væk at Sofus pludseligt at dukket op i hendes gårdsplads, meget tynd men i live og uden store skader.. Har skrevet dette til Arvids ejere, det KAN altså lade sig gøre at de dukker op igen. Jeg krydser fingre for ham.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts