Hop til indhold

Er der slet ikke nogen der har set Arvid?


Lonny
 Share

Recommended Posts

bilde?Avis=PL&Dato=20100906&Kategori=ARTIKLER&Lopenr=100909508&Ref=AR&Profile=1052&MaxW=457&MaxH=250&Q=100&Border=0

 

Hunden Arvid har nu været væk i en uge. Desperate ejere har ledt fra helikopter uden held

 

Eftersøgning koster Arvids ejere 30.000 kr. - Lokalavisen.dk

 

Hvor må det altså være forfærdeligt, jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan de må have det lige nu, og jeg håber, virkelig at de finder Arvid :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så frygtelig synd at han ikke er fundet endnu.

 

Men som en lille succes historie vil jeg altså nævne, at nogle af vores venners springer spaniel stak af for et par år siden. En nabo mente, at havde set ham (Sofus) blive ramt af en bil.. Panik - var sikker på at han lå død eller hårdt såret et sted, hjælpeløs. Vi ledte og ledte men tilsidst slap håbet jo mere eller mindre op.

3½ uge (!!) efter Sofus forsvandt ringede en dame der boede 40 km væk at Sofus pludseligt at dukket op i hendes gårdsplads, meget tynd men i live og uden store skader..

Har skrevet dette til Arvids ejere, det KAN altså lade sig gøre at de dukker op igen.

Jeg krydser fingre for ham....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...