Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

Det var rigtig hyggeligt at møde jer alle:5up:

 

Mine rottetøser ligger lige nu og tygger kæmpe tørret okseknogler som jeg fik slæbt med hjem, ikke så ringe endda:mrgreen:

 

Og forresten Janni må gerne sende Madina her over til mig :mrgreen:

 

Ja, der var rift om Medina. :lol:

 

Men jeg synes nu stadig, at Magnumgold med stritørerne var den dejligste. :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej og mange tak for støtten! Jeg er den stolteste ejer af en meget ren og VERY GOOD hund, hvis nogen skulle være i tvivl :mrgreen:

 

Synes Rikke gjorde det vildt flot! Tak :kys:

 

Den tyske kritik siger "hund noch in entwicklung, korrekt gebiss gut

pigment gut getragene ohren noch oberlinie in entwicklung

gut getragene rute, haarkleid noch in entwicklung. Gross temperament

 

braucht ringtrainung"

 

og google translate siger noget i retning af: "hund stadig er i udvikling, korrekt bid, godt pigment, godt bårne ører, over linje stadig i udvikling

godt båret hale, pels stadig under udvikling. Godt temperament

 

Behov for ringtræning :lol:"

 

 

 

Motor tænker vist "hva faen laver jeg her?!"

IMG_5718.jpgIMG_5718.jpg

 

Her går det da meget godt!

IMG_5720.jpgIMG_5726.jpg

IMG_5732.jpg

 

Her giver Rikke lige Motor et knæ :mrgreen:

IMG_5733.jpgIMG_5733.jpg

 

IMG_5734.jpg

 

Resten af billederne ligger her: "Ballerup 18. september 2010" by samojedmotor on Jalbum.net - der er også lidt af Malene og Freya :-D

 

Vi har allesammen lige sovet middagslur, puh sådan noget udstilling er altså virkelig hårdt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, udstiling er hårdt! :lol:

 

Jep, han blev Very Good - og du glemte altså det vigtigste! :fornaermet: 1. vinder oven i! (skal nok lade være med at nævne antallet af konkurrenter :genert: )

Motor var dygti' til stå i ringen! Rigtig god, faktisk! Men er godt nok glad for, at vi fik opvarmet lidt inden, ellers var det da nok gået i kage :lol:

 

Løb skal vi så ikke snakke om, han præsterede både at nappe mig i benene, få fat i min bluse, løbe totalt skævt og springe ind foran mig og lave playbow :klap: Blev også sat til at løbe 3 gange, først lige frem og tilbage, så skævt frem og skævt tilbage og så en hel runde rundt :shock: Jeg nåede sq da at blive forpustet! :mrgreen: En meget tolerant dommer, det var jeg flad for!

 

Åh jo og så fik jeg pænt kommentaren, da jeg fik de røde bånd, at de desværre kun blev VG, alene fordi han manglede ringtræning! :shock: :banan: :klap: :klovn:

 

Bt the way - elsker det her opvarmningsbillede! :klap:

IMG_5699.jpg

 

Og her ligner han da klart en verdensmester!

IMG_5720.jpg

 

Tusind tak for en herlig dag! :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og forresten Janni må gerne sende Madina her over til mig :mrgreen:

 

Ja, der var rift om Medina. :lol:

 

Men jeg synes nu stadig, at Magnumgold med stritørerne var den dejligste. :lun::hjerte:

 

Forrygende så er der en til os hver:5up::mrgreen:

 

Hey Medina er altså min :evil: i kan godt holde snitterne fra hende :drille:

 

fortalte manden om Medina:hjerte: og han endte med at spørge "hvor meget koster sådan en?" :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vores dag gik lidt skidt..

 

Kritikken lød:

 

Velformet hoved med fint udtryk, udmærket hals, kort ryg, noget kort faldende kryds, behøver mere volumen i brystkurven, bra vinkler, passende benstamme, fine tasser, rør sig bra fremme og bag, udmærket pels

 

VERY GOOD og 4. vinder

 

Samme dommer for 4 uger siden, bare i Sverige:

 

tilltalande hane, vackert valformat huved, härligt uttryk, snygg hals, bra ryglinje, tiltrækkelig bredd i brystkurg, velvinklet, rør sig typisk og med bra steg, utmärkt pels..

 

1. vinder med CK og 2. BHK (efter stor overvejelse mod 1.BHK, hvor vi løb rundt og rundt. Frem og tilbage)

 

Så på de sidste 4 uger har Cody stadig et godt hoved, bevægelser og pels..

Han er bare skrumpet i ryg og brystkasse

 

Det nu meget sjovt med sådan en forskel på kritikkerne, på så kort tid..

Med tanke om, hvor tæt hun var på at gøre ham til svensk Champion

Link til indlæg
Del på andre sites

Puuha, en hård dag, men oven på en lille morfar er vi levende igen :klap:!

 

Misja og jeg takker også for en indholdsrig dag og hvor var det hyggeligt at møde så mange af jer og jeres hunde, tillykke til alle jer der stillede jeres hund, uanset hvordan det gik :banan:

 

Misja overrasker mig fra år til år på de udstillinger, hun er bare blevet så dygtig til at ignorere andre hunde efterhånden - med mindre de altså hopper lige op i hende, så får de et VOV!!! tilbage :genert:

 

Vi kom hjem med et vinterdækken, godbider og et kæmpe ben som allerede er smagt til og godkendt :lol: og så kan det godt være at mitte vov'ede lidt af Gizmoen, men hun inviterede faktisk også til leg med et play bow på et tidspunkt så helt giftig var han ikke i hendes øjne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vores dag gik lidt skidt..

 

Kritikken lød:

 

Velformet hoved med fint udtryk, udmærket hals, kort ryg, noget kort faldende kryds, behøver mere volumen i brystkurven, bra vinkler, passende benstamme, fine tasser, rør sig bra fremme og bag, udmærket pels

 

VERY GOOD og 4. vinder

 

Samme dommer for 4 uger siden, bare i Sverige:

 

tilltalande hane, vackert valformat huved, härligt uttryk, snygg hals, bra ryglinje, tiltrækkelig bredd i brystkurg, velvinklet, rør sig typisk og med bra steg, utmärkt pels..

 

1. vinder med CK og 2. BHK (efter stor overvejelse mod 1.BHK, hvor vi løb rundt og rundt. Frem og tilbage)

 

Så på de sidste 4 uger har Cody stadig et godt hoved, bevægelser og pels..

Han er bare skrumpet i ryg og brystkasse

 

Det nu meget sjovt med sådan en forskel på kritikkerne, på så kort tid..

Med tanke om, hvor tæt hun var på at gøre ham til svensk Champion

 

Det er da pudsigt, at hun sådan ændrer mening..

Link til indlæg
Del på andre sites

Slås I bare om Medina - så napper jeg Shakira, hvis Bimsen går tom ...

 

Og tusind tak for en dejlig dag - det var dejligt at møde så mange af jer :D

 

Shakira var også søøød :lun: og forøvrigt dejligt at se dig irl :5up: (sig lige til næste gang du er i det der rødovre noget, så kan vi finde på et eller andet spændende :mrgreen:)

 

Men fornuften siger, at der ikke skal ekstra hund ind her, selvom Medina var så nuttet, som kun hvalpe kan være :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...