Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer kun for kagens skyld..og sidste gang blev jeg snydt..FREUDIKA!!!!! du lovede kage og hvad skete der? Vejen udstilling uden kage..Jeg overvejede seriøst nul udstillinger..Nu tager jeg sq selv en kage med :mrgreen: Hvis Freudika så husker en har vi 2 :slem: ÆÆÆÆÆÆlskkkeeeer kage ...

 

Men jeg har hvertfald en cleo og nogle løver med..Måske en robotstøvsuger.. Hvis der er plads i bilen og han kan opføre sig pænt :stupid: nogle flere løver...

Løverne skal vel ikke være udenfor? så slipper jeg for at tage teltet med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer begge dage men uden hund (hvis min mor ikke får andre planer). Regner med at jeg kan overtale Nollike til at tage med også.

 

Som noget nyt skal jeg ikke hamstre godbidder for jeg har fundet en fantastisk lille biks ved Vordingborg, hvor tingene koster mindre end på udstillinger og virker mere.... (skulle måske sige mindre uhumske). :mrgreen: :klap: :banan:

 

Jeg skal se på flatcoats, navneskilte og evt. kamphunde. Det var jeg så positivt overrasket over sidste gang jeg var afsted (det er meget sociale mennesker der er ved de ringe). De svarer gerne når man spørger om noget og bekymrer sig ikke om at man ødelægger hundens frisure. :5up: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer begge dage men uden hund (hvis min mor ikke får andre planer). Regner med at jeg kan overtale Nollike til at tage med også.

 

Som noget nyt skal jeg ikke hamstre godbidder for jeg har fundet en fantastisk lille biks ved Vordingborg, hvor tingene koster mindre end på udstillinger og virker mere.... (skulle måske sige mindre uhumske). :mrgreen: :klap: :banan:

 

Jeg skal se på flatcoats, navneskilte og evt. kamphunde. Det var jeg så positivt overrasket over sidste gang jeg var afsted (det er meget sociale mennesker der er ved de ringe). De svarer gerne når man spørger om noget og bekymrer sig ikke om at man ødelægger hundens frisure. :5up: :lol:

 

Åååh, du kommer da vel også lige forbi bernerringen søndag, ikk'? :engel:

 

Eller bedre, sammy-ringen lørdag, faktisk... Så er jeg nemlig kun dybt optaget, når jeg er i ringen :mrgreen: Har en fornemmelse af, at jeg sidder opmærksomt med kuglepind i hånden og tager notater om søndagen... Der er efterhånden ved at dukke en ægte nørd op i mig :genert:

 

PS. Tror ikke, at man må udstille amstaffer længere, hvis du har planer om at kigge hos dem :cry: Bare, så du ikke bliver alt for skuffet, hvis det er rigtigt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååh, du kommer da vel også lige forbi bernerringen søndag, ikk'? :engel:

 

Eller bedre, sammy-ringen lørdag, faktisk... Så er jeg nemlig kun dybt optaget, når jeg er i ringen :mrgreen: Har en fornemmelse af, at jeg sidder opmærksomt med kuglepind i hånden og tager notater om søndagen... Der er efterhånden ved at dukke en ægte nørd op i mig :genert:

Uhh, jeg har ikke programmet inde i hovedet men er det ikke samtidig med flatterne, kan det da godt være. :-D

PS. Tror ikke, at man må udstille amstaffer længere, hvis du har planer om at kigge hos dem :cry: Bare, så du ikke bliver alt for skuffet, hvis det er rigtigt..

Hva`?. :shock::???: Det var nu ikke kun dem, men det er sgu da noget skod!!!. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh, jeg har ikke programmet inde i hovedet men er det ikke samtidig med flatterne, kan det da godt være. :-D

 

Vil tro flatterne stilles lørdag? Og så kører alle racerne sideløbende :-D

 

Hva`?. :shock::???: Det var nu ikke kun dem, men det er sgu da noget skod!!!. :???:

 

Jeg er ikke 100% sikker! Men noget med den der mundkurv, der er problemet, vil jeg tro...

 

Og nu blev jeg jo nød til at undersøge det, fandt kun det her:

 

Ingen udstillinger til forbudsracerne

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil tro flatterne stilles lørdag? Og så kører alle racerne sideløbende :-D

Er gr. 8 om lørdagen, er det dèr. Hvad mener du med sideløbende?.

 

 

 

Jeg er ikke 100% sikker! Men noget med den der mundkurv, der er problemet, vil jeg tro...

 

Og nu blev jeg jo nød til at undersøge det, fandt kun det her:

 

Ingen udstillinger til forbudsracerne

Hvor er det bare uretfærdigt, de hunde der er født inden 1. Juli er jo ikke ulovlige eller noget!!!!!!. :cry: Jesus Christ. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

nu er jeg simpethen nødt til at nusse papillioner også:lun::lun:

 

Mødte en skøn en igår og i nat drømte jeg så, at min mand kom hjem med en til mig:hjerte::hjerte::lol:

 

DVS jeg kommer for at nusse alle hunde, der altså vil, snakke og spise kage.

Jeg håber at møde mange af jer, men jeg er vildt dårlig til ansigter og kan jeg ansigterne, så kan jeg ikke placere dem i forhold til hunden:genert:

 

Så gider I ikke godt at gribe fat i mig og sige HEJ:vinken: Jeg ser jo sådan her ud og for ikke at falde ind i mængden, så er jeg også på krykker, så jeg er nok nem at genkende:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

nu er jeg simpethen nødt til at nusse papillioner også:lun::lun:

 

Mødte en skøn en igår og i nat drømte jeg så, at min mand kom hjem med en til mig:hjerte::hjerte::lol:

 

DVS jeg kommer for at nusse alle hunde, der altså vil, snakke og spise kage.

Jeg håber at møde mange af jer, men jeg er vildt dårlig til ansigter og kan jeg ansigterne, så kan jeg ikke placere dem i forhold til hunden:genert:

 

Så gider I ikke godt at gribe fat i mig og sige HEJ:vinken: Jeg ser jo sådan her ud og for ikke at falde ind i mængden, så er jeg også på krykker, så jeg er nok nem at genkende:klap:

Jeg kan SLET IKKE kende folk..Jo Freudika..og måske Sonja :mrgreen: men jeg har en lille aflang hvid tingest med som klæber (det er Cleo) og nogle hunde med bare numser :mrgreen::engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Janni og Freudika, hvad tid er det smartest at komme forbi løvelejren, når man vil nusse løver? Jeg tænker på, at jeg jo ikke vil komme og forstyrre, når I har helt vildt travlt med at få dem klar til ringen og sådan. :genert:
Det må man selv om :hmm: hvis det er vores løver du vil nusse..Dem må man godt røre inden de skal ind i ringen..Jeg kommer jo kun for kagen så jeg er ligeglad med om hundene bliver nussede.. Bare kagen ikke bliver trampet på :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Janni og Freudika, hvad tid er det smartest at komme forbi løvelejren, når man vil nusse løver? Jeg tænker på, at jeg jo ikke vil komme og forstyrre, når I har helt vildt travlt med at få dem klar til ringen og sådan. :genert:

 

Jeg skal ik udstille - så jeg blir ik stresset - højest ukoncentreret når løverne er på :mrgreen:Med mindre Janni smitter mig selvfølgelig - det er set før :genert:

 

Jeg regner med, at løverne går på ved ½1-tiden ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ik udstille - så jeg blir ik stresset - højest ukoncentreret når løverne er på :mrgreen:Med mindre Janni smitter mig selvfølgelig - det er set før :genert:

 

Jeg regner med, at løverne går på ved ½1-tiden ...

Stresset?? mig??? hvad er symptomerne på stress? i øjeblikket kan jeg ikke engang overskue mit eget navn..Er det stress?? hvad hedder jeg egentlig??

 

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

ps så har jeg taget dit råd om lister med overskuelige småting til mig..kæft nu når jeg noget..altså småting fniiiisss :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er gr. 8 om lørdagen, er det dèr. Hvad mener du med sideløbende?.

 

At bedømmelserne af alle racerne starter samtidig :-D

 

Hvor er det bare uretfærdigt, de hunde der er født inden 1. Juli er jo ikke ulovlige eller noget!!!!!!. :cry: Jesus Christ. :evil:

 

Fuldstændig enig! :evil:

 

nu er jeg simpethen nødt til at nusse papillioner også:lun::lun:

 

Mødte en skøn en igår og i nat drømte jeg så, at min mand kom hjem med en til mig:hjerte::hjerte::lol:

 

DVS jeg kommer for at nusse alle hunde, der altså vil, snakke og spise kage.

Jeg håber at møde mange af jer, men jeg er vildt dårlig til ansigter og kan jeg ansigterne, så kan jeg ikke placere dem i forhold til hunden:genert:

 

Så gider I ikke godt at gribe fat i mig og sige HEJ:vinken: Jeg ser jo sådan her ud og for ikke at falde ind i mængden, så er jeg også på krykker, så jeg er nok nem at genkende:klap:

 

Hmm, nu er jeg jo altså også selv slem til at huske ansigter!

 

Men hvis du kommer forbi sammyringen, så er det der, hvor der MÅSKE også er en berner midt i alle de hvide pelstotter :mrgreen: Har endnu ikke besluttet, om jeg tager Møffe med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...