Aslan Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Ligger lige billederne her oppe, så er de lidt nemmere at finde for Arics mor Det snuses forsigtig Leg med mig Aslan Jeg kan altså godt hjælpe dig store bamse Hej menneske dame.... hvad har du i hånden? Årh hvad du er stor ved min side "Aric, du kan ligeså godt vende dig til det klik apperat" Erj men jeg vil altså gerne lege sammen med dig, og være med til at ødelægge mine egne ting! Total sej og nuttet Der kysses Pas ' Det er hårdt at være tung og lege Undervisning i ben letning Jeg undres stadig over den kæmpe klik ting du har i hånden Broholmerne begynder i en tidelig alder at bruge "sørgmodigheds" udtrykket, for at få nogle "nåårh" og en massse opmærksomhed Kænguruen i Ringe Aric vil med Aslan hjem 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 De er da bare for lækre de to drenge:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Nååååårh! Ups, det virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 lækre, lækre vovser :lun::lun::lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Total underligt, jeg kan ikke få lov at takke dorte og potil for deres poste :hmm: Nå, men altså.... TAK :blink: *********** EDIT****************** nu virker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Dejlige billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zwax Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Virkelig skønne hunde. Tror vores næste hund skal være en broholmer :blink: Men nu bliver vores 2 dejlige hunde forhåbentlig 100 år Virkelig gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 århh hvor er de kære sammen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Herligt gensyn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 For fa.... hvor er de bare dejlige. Hvor er de også bare søde med deres charmeklude. Men altså..... håber ikke jeg fornærmer nogen ved at skrive at Aslan ikke ser spor farlig ud.:blink: Han er deeeejlig, og det er bettevapsen altså også.:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Du go'este, hvor er de søøøøde!!! Og supergode billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Aslan og 'lille Aslan', aaaaarrrhhhmmeen for pokker da. Det varmer da om hjertet at se. Jeg smelter, jeg smelter :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Hvor er de bare absolut vidunderlige sammen :lun: Skønne billeder... Man bliver fuldstændig skruk igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 åhhhhh :lun: De ser ud til at have haft det super hyggeligt sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Det klær Aslan at have en lille bror... Aslan skal have en lille bror... HAN SKAL... HAN SKAL.... Åhhhh BE OM :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Mon ikke Aric er blevet en stor dreng nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Mon ikke Aric er blevet en stor dreng nu? Arghhhh.... så slet ik at tråden var så gammel... men stadig ... det klæ ham altså :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Hold da op hvor ser de fantastiske ud, er helt forelsket:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Mon ikke Aric er blevet en stor dreng nu? Yup, og han er ved at blive rigtig flot, han bliver ikke ligeså gylden som Aslan, men han bliver mørkere end de almindelige gule. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts