Hop til indhold

overrasket af en knallert


guanomo
 Share

Recommended Posts

jeg gik med cujo på sti systemet bag vores hus..

 

pludselig kommer der en knallert bagfra og stopper ved siden af os..

 

jeg tænker straks "hvad skal vi nu hører på " :evil:

 

jeg siger "hej :vedikke:?"

 

manden "hej" og tager nogle godbidder frem, kigger på cujo og siger "her"

cujo står på sikker afstand, han har førhen været meget utryg ved knallerter, men nu stod manden med hapser så han løb hen, satte sig og fejede fortov med halen . 1 -2 -3 hapser ryger hurtigt ned.

 

så stikker han hånden frem til mig, giver mig en håndfuld hapser og siger "så kan du give ham resten" og kører igen ..

 

:vedikke::lol: hvad DÆLEN gik det ud på :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hahaha... Hvor fantastisk :klap:

 

Meget, meget mystisk og sært - Men total overskudsagtigt og dejligt, at denne her person tog sig tiden til det.

 

Ville nok også have lignet et kæmpe spørgsmålstegn i ansigtet bagefter, men det er da en skøn oplevelse, der vidner om, at der stadig findes gode og dejlige fremmede mennesker :5up:

 

Måske det bare er for sjældent at man lige tager sig tiden til en fremmed og deres hund, til at man bare kan værdsætte og nyde det - For det sker så sjældent at man jo snart ikke kan andet end at undre sig over hvad der lige foregik :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Det var nok en der syntes, at sådan nogle som Cujo (og ejer) godt kunne have brug for en lille ekstra opmuntring i disse svære tider.

 

Jeg håber da ikke der har været nogen form for skumle bagtanker, vælger bare at se det som en hyggelig oplevelse, der satte lidt kulør på hverdagen. Jeg kunne specielt godt lide det med fortovsfejningen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: Sådan nogle mennesker skulle der være nogle flere af. Har selv oplevet det et par gange (dog ikke lige med knallert). :lol: Utrolig med så mange mennesker (uden hund) der går rundt med hundekiks i lommen. Hvad er deres historie mon.. :lun:

 

:hmm:Ja hvad er deres historie, det får vi sikkert ikke nogen melding om, men jeg er ret overbevist om at de fleste der ikke har hund, kan lide hunde og at det bare er de færreste der hader dyr!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: Sådan nogle mennesker skulle der være nogle flere af. Har selv oplevet det et par gange (dog ikke lige med knallert). :lol: Utrolig med så mange mennesker (uden hund) der går rundt med hundekiks i lommen. Hvad er deres historie mon.. :lun:

 

Altså jeg kan også godt finde på sådan noget, men det er fordi at jeg altid render rundt med rester af Luna's godbidder i alle jakkelommer, så bare fordi hunden ikke er med, så er det ikke altid ensbetydende med at der ikke er en hund derhjemme :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takfor responsen alle..

ja det var en god oplevelse og blev også helt paf ...har nok set vældig sjov ud i hovedet :lol: og anede ikke hvad jeg skulle sige.

 

Det var nok en der syntes, at sådan nogle som Cujo (og ejer) godt kunne have brug for en lille ekstra opmuntring i disse svære tider.

 

Jeg håber da ikke der har været nogen form for skumle bagtanker, vælger bare at se det som en hyggelig oplevelse, der satte lidt kulør på hverdagen. Jeg kunne specielt godt lide det med fortovsfejningen :hjerte:

 

:lol: ja hans hale kan sjældent være helt i ro, når han er ekstra glad logrer han så meget at hele bag kroppen logre med :lun: sker oftest når Hjalte kommer hjem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt! :D

 

Hvor gammel var vedkommende?..

 

Det er min erfaring fra da jeg boede på Frederiksberg, at der var en hel del mennesker oppe i årene som altid bar rundt på hundekiks :)

Nede i den lokale park var der endda en ældre mand som havde sine faste tider omkring der hvor folk lufter hund, så sad han i et par timer og ventede..

Han var blevet for gammel til selv at holde hund, men satte stor pris på dem :)

 

Og en gammel dame i min nabo-opgang har ALTID hundekiks i tasken :D

 

Og de dersens gamle mennesker eeeeeeeelsker når hunden genkender dem!..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt! :D

 

Hvor gammel var vedkommende?..

 

Det er min erfaring fra da jeg boede på Frederiksberg, at der var en hel del mennesker oppe i årene som altid bar rundt på hundekiks :)

Nede i den lokale park var der endda en ældre mand som havde sine faste tider omkring der hvor folk lufter hund, så sad han i et par timer og ventede..

Han var blevet for gammel til selv at holde hund, men satte stor pris på dem :)

 

Og en gammel dame i min nabo-opgang har ALTID hundekiks i tasken :D

 

Og de dersens gamle mennesker eeeeeeeelsker når hunden genkender dem!..

det var en ældre mand -50 erne vel..som kom ud fra koloni haver .. med små "øl" øjne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...