Hop til indhold

Arrangeret bryllup


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Ingenting!! Han vil ikke parre hende :megaked: Jeg har skrevet til Freudika at vi kan tage den 3-benede (:roll:) i stedet for. Det er hans søn, så får hun da lidt af de linjer som Bobo er fra.. Men Bobo gør det ikke..Og i morgen er det helt sikkert for sent :stupid:

 

Nej dog !!! Sikke en kræsen fyr. Han aner da vist ikke, hvad han går glip af !!! :shock:. Nå men så må sønnike træde i karakter, når farmand er så sløv i det !!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må være det..og så at hun er dum som et brædt (undskyld Freudika :oops:)..Hun er seriøst den dummeste hvalp der er kommet herfra..

F.eks. Løbetidsgården er uden for køkkenvinduerne..Det er et lille gammelt bondehus med lave vinduer/vægge eller hvad faen man skal sige..Alle hunde ved at når de ryger den vej ud er der kun en vej ind igen..Gennem vinduerne!! ENten hopper de selv eller stiller sig op af væggen med forbenene og så får de lige en hånd i nakken og flyver end.. Bella er så hamrende dum at det kan hun ikke finde ud af :stupid: Hver eneste gang hun skal ind må jeg sætte en transportkasse ud og sige "Bella, i kassen" og så hejse hende ind i kassen.

 

Nå ja og så kan man sige at ingen af de to er for skarpe ud i jagtkunsten..Forelden dag kom der en skade og landede ved siden af dem og begyndte at spise foder..Jeg tror simpelhen ikke de så dem..Jeg smider et billede.Det er ikke det bedste, det blev taget gennem ruden..Men man kan da se på første billede at begge hjerner er slukket. Næste billede glor de da i det mindste på tyveknægten

 

Bella er overhovedet ikke dum! Hvem er den eneste hund der kommer med elevator op og ned fra løbtidsgården?

 

Bella er klar over, at de dersens fugle snyder ad h til - når man kommer hen til dem - så letter de - totalt fejt trick.

 

... og så i øvrigt ikke et ord om, at jeg i de godt 2½ år jeg har haft hende, har fået lært hende sit og dæk og ... ... naahh - det er pretty much det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er overhovedet ikke dum! Hvem er den eneste hund der kommer med elevator op og ned fra løbtidsgården?

 

Bella er klar over, at de dersens fugle snyder ad h til - når man kommer hen til dem - så letter de - totalt fejt trick.

 

... og så i øvrigt ikke et ord om, at jeg i de godt 2½ år jeg har haft hende, har fået lært hende sit og dæk og ... ... naahh - det er pretty much det.

 

Bella er helt sikkert højtbegavet, sådan som hun får regnet tingene ud :5up:

- Det er da mere de der mennesker, der må hejse hende op og ned, som er lidt.....:engel:

 

(-og hvis Bella kan både sit og dæk, så er hun altså 50-100% dygtigere end Luffe - han kan til gengæld kommandoen stå :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

(-og hvis Bella kan både sit og dæk, så er hun altså 50-100% dygtigere end Luffe - han kan til gengæld kommandoen stå :mrgreen:)

En rigtig udstillings-vuf :mrgreen:

Det lyder sgu nok skørt, men jeg bliver simpelthen så imponeret over de mennesker der formår at lære deres hunde det der udstillings-noget.

 

Jeg kan gå lange lineføringer, sende min hund i felt, lave en efterhånden temmeligt pæn apport og en masse andet lydighedsgejl - men at stå pænt i en udstillingsring, dét er mig simpelthen et mysterium hvordan folk gør det :lol::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

En rigtig udstillings-vuf :mrgreen:

Det lyder sgu nok skørt, men jeg bliver simpelthen så imponeret over de mennesker der formår at lære deres hunde det der udstillings-noget.

 

Jeg kan gå lange lineføringer, sende min hund i felt, lave en efterhånden temmeligt pæn apport og en masse andet lydighedsgejl - men at stå pænt i en udstillingsring, dét er mig simpelthen et mysterium hvordan folk gør det :lol::oops:

 

:mrgreen: Det kan Luffe :lol: Men han kan så heller ikke andet ....:???:

- og det er jo så noget, som han hart lært i Østervrå - (det er ikke noget, som jeg kan tage æren for)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er helt sikkert højtbegavet, sådan som hun får regnet tingene ud :5up:

- Det er da mere de der mennesker, der må hejse hende op og ned, som er lidt.....:engel:

 

(-og hvis Bella kan både sit og dæk, så er hun altså 50-100% dygtigere end Luffe - han kan til gengæld kommandoen stå :mrgreen:)

 

Bella kan også ståååå - men det kan jeg ikke prale af at ha lært hende ... hun kom med et indkald og en ståååå ... nåjo - jeg har vist måske også lært hende "nej" ... men for saatan det er ik meget den hund kan ...

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe... Og her går jeg og praler at at Löwchen-hunde er enormt lette til at lære ting..:stupid:

 

Så må heller lige nævne en lille liste, så folk ikke tror at de er helt dumme:engel:

Dexter kan: sit, stå, dæk, hoppe, dutte, sige: Goddaw, blive fremsendt.-Så de kan lære noget... :mrgreen:

 

Men tilbage til Bella... Ikke nogle hvalpe denne gang så??..

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er helt sikkert højtbegavet, sådan som hun får regnet tingene ud :5up:

- Det er da mere de der mennesker, der må hejse hende op og ned, som er lidt.....:engel:

 

(-og hvis Bella kan både sit og dæk, så er hun altså 50-100% dygtigere end Luffe - han kan til gengæld kommandoen stå :mrgreen:)

Luffe er bare doven, Bella er dum :stupid:

 

Luffe kan da også ryste sig på kommando, og kommandoen "uden hunde", "gå ind i kassen".. Og så kan han bades, tørres, klippes, få klippet negle og få pillet sig både i tænderne og på kuglerne..også på samme tid :mrgreen:

Nå ja og så kan han kende forskel på dreeeeeenge, piiiiger eller løøøøver :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

En rigtig udstillings-vuf :mrgreen:

Det lyder sgu nok skørt, men jeg bliver simpelthen så imponeret over de mennesker der formår at lære deres hunde det der udstillings-noget.

 

Jeg kan gå lange lineføringer, sende min hund i felt, lave en efterhånden temmeligt pæn apport og en masse andet lydighedsgejl - men at stå pænt i en udstillingsring, dét er mig simpelthen et mysterium hvordan folk gør det :lol::oops:

10 min så har jeg lært hende at stå :mrgreen: til gengæld kan jeg kun lære hunde udstillingsting...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men kan hun lave hvalpe? Med andre ord, fik hun lokket en af hanhundene til at make låååååve? :slem:
Tiden må vise hvad der kom ud af det...Enden på det blev at vi inseminerede..Med Bobo-sæd..For der var jo den dag hvor han prøvede flere gange men ikke rigtig kunne komme ind..Og tænk hvis nu der var smuttet nogle sædceller op og vi så parrede med Heartbeat.. Så havde vi pludselig 2 fædre :shock: og så uden at vide det :shock::shock:

Heartbeat står i venteposition til næste gang Bella kommer i løb, hvis ikke der er gevinst denne gang

Link til indlæg
Del på andre sites

Tiden må vise hvad der kom ud af det...Enden på det blev at vi inseminerede..Med Bobo-sæd..For der var jo den dag hvor han prøvede flere gange men ikke rigtig kunne komme ind..Og tænk hvis nu der var smuttet nogle sædceller op og vi så parrede med Heartbeat.. Så havde vi pludselig 2 fædre :shock: og så uden at vide det :shock::shock:

Heartbeat står i venteposition til næste gang Bella kommer i løb, hvis ikke der er gevinst denne gang

 

Spændende. Vi krydser fingre. :x:

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt være, at bimsen er dum, men Shabi var altså MEGET klog og lærenem. :lun: Så løber er ikke dumme generelt, nej. :fyfy:

 

Og det er hun stadig væk :blink:

 

Hun kan både sit, dæk , danse, hop ( op i armene på mig), tiiisse, og en masse andre små tricks som min datter har lært hende. Det eneste hun ikke kan er stå...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser først tråden nu og krydsede fingre for at der bliver hvalpe ud af det.

 

Og tak for et godt grin - det første billede med fuglen er genialt - de ser godt nok begge to ud som om øverste etage er til leje. :mrgreen:

 

Nå ja, måske det er bedst jeg spørger her i tråden, hvilke farver kan hvalpene få?

 

 

Lys, mørk og alt muligt der imellem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...