Hop til indhold

Arrangeret bryllup


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Så er Bimsen vel ankommet i løveland med forhåbning om en snarlig forening med Beethoven den skønne..

Nu er han jo ikke kendt for at forhaste sig eller spilde de dyre dråber..Så den næste uge kan vi vel ikke andet end ryste og bæve..Kan Bimsen bruges? Skal det lykkes at få en stribe små Bimbos i midten af november?:slem:

 

Her er et par billeder af kæresteparret :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Bimsen vel ankommet i løveland med forhåbning om en snarlig forening med Beethoven den skønne..

Nu er han jo ikke kendt for at forhaste sig eller spilde de dyre dråber..Så den næste uge kan vi vel ikke andet end ryste og bæve..Kan Bimsen bruges? Skal det lykkes at få en stribe små Bimbos i midten af november?:slem:

 

Her er et par billeder af kæresteparret :lun:

 

Nøj hvor de klæder hinanden :hjerte: Her krydses fingre og poter for det smukke par :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså vi har jo allerede planlagt lidt på forhånd :mrgreen:

Freudika skal have en pige..parti colour sort/hvid men mest sort...

Jeg skal have en..Køn lige meget, jeg napper en dreng hvis der kun kommer en pige..Og farven?? Ikke chokolade og helst ikke parti colour sort/hvid hvis jeg kan blive fri..

Der kommer sikkert 3 hvalpe.. De ville jo være herligt hvis det blev tæver alle sammen :slem: nu har jeg sagt det og så kommer der 3 hanhunde :mrgreen::mrgreen: eller en pige og ikke andet..Hvad dælen gør vi så Freudika..Sameje???? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej de ser altså lidt triste ud? Har i forklaret dem hvad de skal?

 

Jeg håber de bliver forelskede og dertil følgende :lun:

Det behøver man ikke forklare :blink: Men Bobo er kræsen..Han sorterer damerne fra med hård pote..Og vi har ikke nogen plan b ...

Måske Bella ser trist ud fordi hun hørte at hendes Mor og Bobo har haft et forhold for nyligt??..Det kan sq da tage gnisten af selv den sejeste tøs at høre at ens nye kæreste også har været i kanen med ens Mor..Bella tog det nu i stiv pote..Lige nu sover de :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem er hvem ? Er Bimsen den mørke ? De ser søde ud sammen, de to :lun: Men sig mig en gang....sådan en hanhund...kunne han godt finde på ikke at ville parre, hvis tæven er klar ? Jeg ved ikke...jeg troede egentlig bare, at sådan en dreng sprang på :oops:
Bobo parrer ikke med alle tæver..og han parrer også kun en gang.. han vurderer nøje hvor langt henne tæven er og på rette tidspunkt så springer han på..En gang..ikke mere...

I starten havde jeg virkelig dårlige nerver for tiden gik og gik...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej de ser altså lidt triste ud? Har i forklaret dem hvad de skal?

 

Jeg håber de bliver forelskede og dertil følgende :lun:

 

Hvordan ville du se ud, hvis du skulle til, at lave børn og der stod en og fotograferede dig og magen lige ind i fjæset? :lol:

 

Men jeg håber også, at de bliver forelskede i hinanden og vi får masser af små løver. :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo parrer ikke med alle tæver..og han parrer også kun en gang.. han vurderer nøje hvor langt henne tæven er og på rette tidspunkt så springer han på..En gang..ikke mere...

I starten havde jeg virkelig dårlige nerver for tiden gik og gik...

 

Det var lige godt S***** !!! Ja, så kan jeg da godt forstå, at projektet ikke bare er et sådan lige projekt. Og her gik jeg og troede at den var skudsikker med en højløbsk tæve og så findes der hanner som Bobo ! Det må jeg nok sige !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Hvor spændende. Og hvor ser de søde ud - de to. :hjerte:

 

Jeg må indrømme, jeg er også noget forbavset :???: over, at en hanhund kan være så selektiv og kostbar, når han får muligheden for at hoppe på en så dejlig og villig løvehun! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Og her gik jeg og troede at den var skudsikker med en højløbsk tæve og så findes der hanner som Bobo ! Det må jeg nok sige !

 

Jeg synes at det er okay at Bobo har det sådan, for så ødelægger det ikke vores udstillings karriere når der kommer en højløbsk tæve ind i ringen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvad blev der så ud af brylluppet ? Blev der noget ud af det eller holdt herren sig for kostbar ?

Ingenting!! Han vil ikke parre hende :megaked: Jeg har skrevet til Freudika at vi kan tage den 3-benede (:roll:) i stedet for. Det er hans søn, så får hun da lidt af de linjer som Bobo er fra.. Men Bobo gør det ikke..Og i morgen er det helt sikkert for sent :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

neeej hvad er han for en kræsenfranz? Bella er da überlækker... der er godt nok det der med sproget... hun taler som en havnearbejder... det kan godt være, han synes hun er lidt for truck-agtig til ham...

 

:vedikke:

Det må være det..og så at hun er dum som et brædt (undskyld Freudika :oops:)..Hun er seriøst den dummeste hvalp der er kommet herfra..

F.eks. Løbetidsgården er uden for køkkenvinduerne..Det er et lille gammelt bondehus med lave vinduer/vægge eller hvad faen man skal sige..Alle hunde ved at når de ryger den vej ud er der kun en vej ind igen..Gennem vinduerne!! ENten hopper de selv eller stiller sig op af væggen med forbenene og så får de lige en hånd i nakken og flyver end.. Bella er så hamrende dum at det kan hun ikke finde ud af :stupid: Hver eneste gang hun skal ind må jeg sætte en transportkasse ud og sige "Bella, i kassen" og så hejse hende ind i kassen.

 

Nå ja og så kan man sige at ingen af de to er for skarpe ud i jagtkunsten..Forelden dag kom der en skade og landede ved siden af dem og begyndte at spise foder..Jeg tror simpelhen ikke de så dem..Jeg smider et billede.Det er ikke det bedste, det blev taget gennem ruden..Men man kan da se på første billede at begge hjerner er slukket. Næste billede glor de da i det mindste på tyveknægten

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det må være det..og så at hun er dum som et brædt (undskyld Freudika :oops:)..Hun er seriøst den dummeste hvalp der er kommet herfra..

F.eks. Løbetidsgården er uden for køkkenvinduerne..Det er et lille gammelt bondehus med lave vinduer/vægge eller hvad faen man skal sige..Alle hunde ved at når de ryger den vej ud er der kun en vej ind igen..Gennem vinduerne!! ENten hopper de selv eller stiller sig op af væggen med forbenene og så får de lige en hånd i nakken og flyver end.. Bella er så hamrende dum at det kan hun ikke finde ud af :stupid: Hver eneste gang hun skal ind må jeg sætte en transportkasse ud og sige "Bella, i kassen" og så hejse hende ind i kassen.

 

Nå ja og så kan man sige at ingen af de to er for skarpe ud i jagtkunsten..Forelden dag kom der en skade og landede ved siden af dem og begyndte at spise foder..Jeg tror simpelhen ikke de så dem..Jeg smider et billede.Det er ikke det bedste, det blev taget gennem ruden..Men man kan da se på første billede at begge hjerner er slukket. Næste billede glor de da i det mindste på tyveknægten

Aahahahahahahahahahaha! Tak for dagens grin :lol:

 

*Sidder og klukker højt foran to meget forundrede hunde*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...