Hop til indhold

Ny internet butik


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Hvis det var postmandens skyld, så havde personen bag firmaet nok svaret mig :blink: og så var facebook siden nok ikke lukket ned og det firma der stod på betalings bekræftelsen fra Paypal var nok heller ikke lukket ned. Hvis det BARE var postmanden :genert:

 

Men så ved du jo hvor hun bor :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Troede man skulle ha en ordrebekræftigelse :confused:

Men jeg bestilte ting og sager fra hooks hjem på et tidsspunkt, der gik også over 2 uger inden jeg modtog varerne.

 

Jeg har heller ikke noget imod at vente :engel: men når det er i stilhed! Ingen ordrebekræftelse...ingen "hey du dine varer kommer om så og så lang tid", SÅ blir jeg squ mistænksom :hmm:

 

Især når pengene blev hævet d.27. september og jeg STADIG ikke har hørt noget! DET synes jeg fandme er frækt :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke noget imod at vente :engel: men når det er i stilhed! Ingen ordrebekræftelse...ingen "hey du dine varer kommer om så og så lang tid", SÅ blir jeg squ mistænksom :hmm:

 

Især når pengene blev hævet d.27. september og jeg STADIG ikke har hørt noget! DET synes jeg fandme er frækt :evil:

 

Forstår jeg godt. Jeg sys os det er dårlig stil at hæve pengene inden varerne sendes!

Du må jo få TS til at gå ind og banke på :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heller ikke noget imod at vente :engel: men når det er i stilhed! Ingen ordrebekræftelse...ingen "hey du dine varer kommer om så og så lang tid", SÅ blir jeg squ mistænksom :hmm:

 

Især når pengene blev hævet d.27. september og jeg STADIG ikke har hørt noget! DET synes jeg fandme er frækt :evil:

 

Der er kun en virksomhed tilmeldt adressen (der i øvrigt ikke hedder Funky House). Ifølge CVR-registeret er virksomheden ophørt pr. 31.05.2010

Link til indlæg
Del på andre sites

internetbutikkerne må faktisk heller ikke engang trække pengene den dag de sender, der skal vidst gå x antal dage før de må det, men kan selvfølgelig ikke huske det præcist... men kan måske finde ud af det i løbet af weekenden :hmm:

 

 

Tonks jeg synes at du skal prøve at snakke med din bank, er der ikke noget med at de kan gøre noget så du kan få dine penge retur?

Link til indlæg
Del på andre sites

Paypal trækker beløbet så snart handlen er gået igennem. Det har været oppe før, da det strider imod dansk lovgivning, hvor man netop først må trække pengene, når varen er sendt. Men det er altså umuligt for danske internetshops at styre, hvis leverandør af betalingssystemet er Pay-Pal. Så lige hvad det angår er sælger uskyldig.

 

Håber det lykkes dig enten at få penge tilbage eller få dine varer.

Link til indlæg
Del på andre sites

På trendsales skriver hun (7.10.2010) at hendes mor er blevet indlagt og der derfor kan gå tid før hun besvarer?

 

.... altså - det KAN jo godt være sandt

 

Men jeg tvivler

 

 

Jaa så jeg godt...håber at Karina herinde fra kan be- eller afkræfte det :hmm:

 

Men jeg bestile d.23.9!

 

Forstår jeg godt. Jeg sys os det er dårlig stil at hæve pengene inden varerne sendes!

Du må jo få TS til at gå ind og banke på :engel:

 

:5up:

 

HALLO KARINA!!! :vinken: hørte du det??? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun en virksomhed tilmeldt adressen (der i øvrigt ikke hedder Funky House). Ifølge CVR-registeret er virksomheden ophørt pr. 31.05.2010

 

:shock:

 

internetbutikkerne må faktisk heller ikke engang trække pengene den dag de sender, der skal vidst gå x antal dage før de må det, men kan selvfølgelig ikke huske det præcist... men kan måske finde ud af det i løbet af weekenden :hmm:

 

 

Tonks jeg synes at du skal prøve at snakke med din bank, er der ikke noget med at de kan gøre noget så du kan få dine penge retur?

 

Jeg ringer til banken med det samme!

 

Paypal trækker beløbet så snart handlen er gået igennem. Det har været oppe før, da det strider imod dansk lovgivning, hvor man netop først må trække pengene, når varen er sendt. Men det er altså umuligt for danske internetshops at styre, hvis leverandør af betalingssystemet er Pay-Pal. Så lige hvad det angår er sælger uskyldig.

 

Håber det lykkes dig enten at få penge tilbage eller få dine varer.

 

Tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil bare sige at dette drejer sig om den der bambimbo halløj side som din pay-pal siger er modtager af pengene - ikke funky house

 

Så får vi lige det på det rene - så vi ikke får blandet en totalt uskyldig ind i noget , tak tak tak :mrgreen:

Forstår jeg ikke, er det en anden der har modtaget pengene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Som det bliver nævnt, så kan sælger ikke sige til paypal at de skal vente med at hæve pengene før varen er sendt, og selvfølgelig er det irriterende, at det tager 2-3 uger før varen bliver leveret, men at I lige frem får det til at lyde som om sælger er suspekt og måske kriminel, det syntes jeg måske er at overdrive lidt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår jeg ikke, er det en anden der har modtaget pengene?

 

Det ved vi vel egentlig ikke - men Paypal har jo en kunde, som kan vælge at have flere hjemmesider?

 

Eller nowet..

 

Jeg ville bare lige pointere at vi måske blander to internetbutikker/personer osv sammen og at jeg - hvis det er tilfældet - undskylder på forhånd

Link til indlæg
Del på andre sites

Som det bliver nævnt, så kan sælger ikke sige til paypal at de skal vente med at hæve pengene før varen er sendt, og selvfølgelig er det irriterende, at det tager 2-3 uger før varen bliver leveret, men at I lige frem får det til at lyde som om sælger er suspekt og måske kriminel, det syntes jeg måske er at overdrive lidt...

 

Det var også der jeg ville hen med det kunne være postmanden :mrgreen:

Men når det så ikke er muligt at få fat i sælgeren kan jeg godt forstå man bliver lidt mistænksom.

Link til indlæg
Del på andre sites

okay har talt med banken...hun ringer lige til PBS for at finde ud af om vi kan sende en indsigelse så jeg kan få mine penge tilbage. Men eftersom det lyder som en privat det sælger ting på nettet, er det lige så sikkert som hvis det var via dba eller guloggratis :shock:

 

Jeg har ikke de store chancer for at kunne hive pengene hjem via pbs :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som det bliver nævnt, så kan sælger ikke sige til paypal at de skal vente med at hæve pengene før varen er sendt, og selvfølgelig er det irriterende, at det tager 2-3 uger før varen bliver leveret, men at I lige frem får det til at lyde som om sælger er suspekt og måske kriminel, det syntes jeg måske er at overdrive lidt...

 

mjoh, men jeg synes da nu det er lidt alternativt at der ikke er noget CVR-nr. tilknyttet adressen. Vedkommende skal vel også afregne moms på en eller anden måde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil bare sige at dette drejer sig om den der bambimbo halløj side som din pay-pal siger er modtager af pengene - ikke funky house

 

Så får vi lige det på det rene - så vi ikke får blandet en totalt uskyldig ind i noget , tak tak tak :mrgreen:

 

Jamen jeg købte jo varerne hos funkyhouse på funkyhouse siden!! At der så står på forhandler info senere at jeg har betalt Bambimbo deluxe ved jeg jo ikke noget om :genert:

 

Og det er den samme der har begge firmaer...eller jo men det bambimbo er åbenbart gået nedenom og hjem! :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg købte jo varerne hos funkyhouse på funkyhouse siden!! At der så står på forhandler info senere at jeg har betalt Bambimbo deluxe ved jeg jo ikke noget om :genert:

 

Og det er den samme der har begge firmaer...eller jo men det bambimbo er åbenbart gået nedenom og hjem! :rolleyes:

 

Skal vi ikke håbe på der bare er sket en fejl, eller at varerne bare er meget sent fremme. Tænker da at KarinaG kender sin nabo lidt, eller hvert fald har købt noget der når nu siden anbefales :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg købte jo varerne hos funkyhouse på funkyhouse siden!! At der så står på forhandler info senere at jeg har betalt Bambimbo deluxe ved jeg jo ikke noget om :genert:

 

Og det er den samme der har begge firmaer...eller jo men det bambimbo er åbenbart gået nedenom og hjem! :rolleyes:

 

ifølge cvr har der heller aldrig været noget der hed Bambimbo på adressen, eller registreret nogen steder i det hele taget :hmm:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu hvor du har fået mailadressen og har skrevet til hende på FB, ville jeg nok lige vente lidt. Hvis der står, at det kan tage op til 21 dage så er der jo stadig håb om at pakken kommer.

 

Jeg har selv haft pakker, der var så lang tid om det, at jeg har nået at få tilsendt ny pakke fra firmaet, hvorefter den første så dukkede op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har regler for internet handel:

 

Hvis der ikke er:

 

Firmanavn

Adresse

Postnummer By

Telefonnummer

Emailadresse

Og gerne også et CVR nummer

 

Ganske helt og aldeles synligt på hjemmesiden - får de ikke mig til at købe noget.

 

på denne hjemmeside, henvises der bla. til 'nedenstående adresse' på info siden - men ingen adresse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...