Besvaret September 12, 201016 år comment_450332 Ihvertilfalde når Aslan er på september billederne Jeg er jo ikke så god til at ligge en masse billeder, så tænkte at jeg nok hellere måtte tage mig lidt sammen Selvfundet og piftet bold Ynglingsbolden.... ja altså indtil han fandt en ny ynglingsbold.... Her i huset er vi selvforsyndende med fodbolde :blink: Selvvlgt piv-dyr, nu med meget vigtig hund omkring den Meget MEGET vigtig hund (men det er nok kun os der kn se hvor vigtigt han er)' Andet selvvalgt piv-dyr, så blev hanen lige skråttet! Aslan viser stolt piv-dyret OG en anden selvfundet bold Smukke Aslan Og her står jeg oven på Aslans piv-dyr Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år Forfatter comment_450334 Og lidt fra August sorgmodige udtryk som kun en broholmer kan lave så godt Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år comment_450335 Hvis kvarterets unger kommer til at skyde en bold ind i jeres have, kan de vist godt opgive at se den igen - med mindre de er medlemmer af Hunde-Forum I øvrigt enig, september er en smuk måned - den smukkeste efter min mening. Og den bliver bestemt ikke dårligere af lidt Aslan-overdose Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år comment_450337 Du har ret. Suk hvor er september og august smuk med Aslan på billederne Han er da for lækker en fyr!!! Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år Forfatter comment_450339 Juli :hjerte: Tror faktisk jeg hr postet de fleste fra juli, men nu kommer de bare igen så Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år comment_450341 SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år Forfatter comment_450342 Hvis kvarterets unger kommer til at skyde en bold ind i jeres have, kan de vist godt opgive at se den igen - med mindre de er medlemmer af Hunde-Forum I øvrigt enig, september er en smuk måned - den smukkeste efter min mening. Og den bliver bestemt ikke dårligere af lidt Aslan-overdose Nix, def ik den ikke igen, så må de jo spille et andet sted end ud på p-pladsen :blink: Aslan er selvforsyndende efter der var fodbold lejr. Mange bolde er skudt ind i kratte, og da lejr er rejst.... syntes vi gerne Aslan må beholde dem :blink: Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år comment_450376 For pokker hvor er han bare skøn! han må til enhver tid komme og finde bolde i min have Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år comment_450380 Lækker knægt. Og man må nok sige selvmelidenhed er ikke et fremmedord for på de sidste billeder i sep. Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år comment_450403 SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE SMELTE ENIG! :hjerte: Rapporter
Besvaret September 12, 201016 år Forfatter comment_450509 Lækker knægt. Og man må nok sige selvmelidenhed er ikke et fremmedord for på de sidste billeder i sep. Nej det er ikke et fremmed ord Rapporter