Hop til indhold

Klumpen med kong


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Syntes lige jeg ville dele en video af Dumle. Den er fra første gang han så en kong :-P

Klumpen havde endnu ikke lært at begå sig på det glatte paketgulv :???:

 

Pssst: Hvis i nu slukker for lyden slipper i for mit åndsvage grin, nogle trælse klik lyde og lyde fra fjernsynet :???:

 

[ATTACH]642[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg har det jo lidt lige som med børn, at når man siger "ah ah det må du ikke" så skal man da lige prøve, så jeg så det altså med lyd på :-P

 

Jeg var dog mere fokuseret på Dumle, så helt slemt kan du da ikke have lydt ;-)

 

Og så må jeg da lige sige, nåååååååååååhhhh altså hvor er han bare en guldklump. Jeg får helt lyst til at tage ham op, kramme ham helt vildt og bore mit hoved ned i de øre dér in_love.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det jo lidt lige som med børn, at når man siger "ah ah det må du ikke" så skal man da lige prøve, så jeg så det altså med lyd på :-P

 

:roll::lol:

 

Jeg var dog mere fokuseret på Dumle, så helt slemt kan du da ikke have lydt ;-)

 

Og så må jeg da lige sige, nåååååååååååhhhh altså hvor er han bare en guldklump. Jeg får helt lyst til at tage ham op, kramme ham helt vildt og bore mit hoved ned i de øre dér in_love.gif

 

Hehe jah, han var en dejlig blød klump:oops: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha ha ha...ej, jeg ved ikke om man må grine af kræet, men den video er da for morsom. Det er jo det rene Bambi på isen...aha ha ha :-D

 

Jo det må man godt :blink:

Syntes selv det er lidt svært ikke at grine når han ikke kan finde ud af gulvet og samtidig ikke helt ved om den der kong er farlig eller sjov :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...