Gæst stenshoej Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 ville bare lige høre om nogle af jer, før har bestilt klikker fra dyrenes beskyttelse? de uddeler jo gratis klikkere? normalt ville jeg jo betale 50,- + for en man ved holder i længere tid. men er den fra db noget der holder? eller bare billigt bras med logo på? :hmm::hmm: for jeg ville da ikke ha noget imod klikker med db logo på, nu når vi skal starte klikker træning med noget dogdancing Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Den er af fin kvalitet, vi har en liggende i skuffen. du for endda et lille brev med hvordan du lære at bruge den :blink: gjorde vi i hvert fald. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg er ikke stor fan. Det er sådan en model, som den her: [media]http://www.kw.dk/images/flojter-klikkere/klikkere/4036.jpg[/media] Den er hård at trykke på og klikket er meget højt. Jeg kan langt bedre lide sådan noget som den her: [media]http://www.kw.dk/images/flojter-klikkere/klikkere/4041.jpg[/media] Her er klikket blødere og den er lettere at trykke ned. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg har også den fra DB. Det eneste problem med den er at jeg har en evne til altid at vende den forkert, så jeg bruger tid på at møfle rundt med den inden jeg får klikket :stupid: Det er måske bare mig, der er en ged til det, men jeg skal i hvert fald ikke lige lægge den fra mig og så tro, at jeg lige kan lave et hurtigt klik. Men altså, hvis man koncentrerer sig, så kan man altså godt se hvilken vej, den skal vende, så egentlig synes jeg at den er god. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg har også den fra DB. Det eneste problem med den er at jeg har en evne til altid at vende den forkert, så jeg bruger tid på at møfle rundt med den inden jeg får klikket :stupid: Det er måske bare mig, der er en ged til det, men jeg skal i hvert fald ikke lige lægge den fra mig og så tro, at jeg lige kan lave et hurtigt klik. Men altså, hvis man koncentrerer sig, så kan man altså godt se hvilken vej, den skal vende, så egentlig synes jeg at den er god. det er rigtigt, man skal lige orientere sig første kan man tager den.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 takker for hurtigt svar :blink::blink::blink::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Det er den samme type klikker som jeg bruger. Jeg kan godt lide den fordi den er robust. De mere "fancy" modeller holder ikke så længe. Jeg har haft den samme i 4 år, tror jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Glemte helt at sige, at det gode ved den model med den gule knap, er at man kan klikke, selvom man har handsker på. Og skal man bruge begge hænder kan man sågar klikke med foden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Glemte helt at sige, at det gode ved den model med den gule knap, er at man kan klikke, selvom man har handsker på. Og skal man bruge begge hænder kan man sågar klikke med foden. men bliver de knapper ikke også meget hurtigere ødelagt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 men bliver de knapper ikke også meget hurtigere ødelagt? Min første I-click har nu holdt i ca. 4 år men ved godt at nogle klager over, at knappen går fast - men det har jeg altså aldrig oplevet men nu er jeg jo også pæn med mine ting eller nowet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Min første I-click har nu holdt i ca. 4 år men ved godt at nogle klager over, at knappen går fast - men det har jeg altså aldrig oplevet men nu er jeg jo også pæn med mine ting eller nowet :blink: Mine 2 har jeg haft i tre år uden problemer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Mine 2 har jeg haft i tre år uden problemer. Skal lige siges at jeg ikke er ret god ved mine ting:oops: Altså jeg har ikke ligefrem kastet langkast med dem, men jeg er ikke fantastisk til at passe på mine ting.. sådan generelt:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg har også 2 af dem, Siri og A9 bruger. Den ene er gået i stykker i den ring, hvor man kan sætte den fast i snor, og det skete da Luna spændte ben for mig en dag, vi var ude og løbe:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg bruger disse her - ligger godt i hånden og er holdbare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg bruger disse her - ligger godt i hånden og er holdbare Den ser ret lækker ud. Hvordan lyder klikket? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg har den fra DB, og den har holdt fint i 5-6 år. Den har godt nok haft nogle stille perioder, men jeg har slidt halvdelen af logoet af, og der er skidt indeni den. Så den er da flittigt brugt, og jeg er stadig meget glad for den. Den er monteret i en lille 'kædeting' på et kattehalsbånd af elestik, som jeg tager om håndleddet. Det har holdt lige så længe som klikkeren Eneste minus er at man ikke kan træde på den, men jeg har en klikker ala Siris til det formål. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg bruger en multiklikker, den er jeg rigtig glad for, jeg synes at boks klikkerne er for klodsede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg bruger en multiklikker, den er jeg rigtig glad for, jeg synes at boks klikkerne er for klodsede. Den har jeg også - og er rigtig glad for den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg bruger en multiklikker, den er jeg rigtig glad for, jeg synes at boks klikkerne er for klodsede. Jeg har en mage til, som jeg købte fordi jeg blev træt af dem med knappen, jeg tror jeg har haft 3-4 stykker hvor knappen har sat sig fast, skide irreterende lige midt i et klik, har jeg været heldig har jeg kunne få knappen ud igen, men kun i et stykke tid, på et tidspunkt har den sat sig permanent fast Og det er ikke fordi jeg render og tvære dem rundt i jord og sand og andet skidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Den ser ret lækker ud. Hvordan lyder klikket? Sådan "Klik", vil jeg tro. :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Den ser ret lækker ud. Hvordan lyder klikket? Lyden er højere og mere "skarp" end I-clickerens ...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Den ser ret lækker ud. Hvordan lyder klikket? En mellemting mellem den du bruger fra KW og så boks-klikkeren Edit - kan se at den du bruger ikke er den med det 'stille klik'? så er i tvivl om lydniveauet af klikket i forhold til din, men den er lavere end boks-klikkeren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Bruger min klikker til at spille en calypso-rytme på...er desværre aldrig kommet i gang med rigtigt at bruge den....hehe....men det er sådan en lille firkantet fætter fra KW Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg bøjer mig i støvet! Nogle, der har klikkere, der har holdt i mere end en måned, vil jeg være imponeret af... Men i et år, vildt. Og så skriver i fandme, 3 og 5 år med samme klikker Jeg har indtil videre købt ca. 13-15 klikkere, tror jeg har 7 tilbage Og det er vel at mærke siden jeg fik Møffe De blev især væk dengang jeg havde dem med på turene Det har jeg ikke så meget mere og så har de 3 sidste tilgengæld hold rimelig de sidste måneder... Kun én af dem er blevet væk :klap: Hvor alle de andre er, fatter jeg vitterligt ikke... Nogle stykker blev tabt i parken, 1 af dem fundet igen efter sneen smeltede... Og resten af de forsvundne ligger rundt omkring i huset... Nåjo! Og jeg bruger forresten den gammeldaws box Er udemærket tilfreds! Overvejer dog en af de der fancy, så jeg kan bruge foden til nogle øvelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Sådan "Klik", vil jeg tro. :bigsmile: No way? Siger den klik?:blink:Jeg ved godt at det er lidt svært at beskrive, men der er kæmpe forskel på hvordan klikkerne lyder. Bernazuro: tricket for at klikkeren skal holde i mange år, er at sætte den fast på træningsvesten med en snor. Så bliver den aldrig væk og er altid lige ved hånden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts