Hop til indhold

Hej fra Skipper!


Gæst Mariann
 Share

Recommended Posts

Hej med jer!

 

I går flyttede jeg ind hos min nye familie i Horsens.

De hedder Mariann og Casper. I huset bor også et stoooort underligt dyr, som de omtaler som en kat. Jeg tror ikke, at den kan lide mig så godt, hvilket jeg ikke kan forstå. Jeg er faktisk ret charmerende.

 

Min første nat har været lidt mærkelig, fordi jeg normalt har sovet i sengen sammen med mine forældre og min søster, og nu skulle jeg pludselig ligge i en kurv på gulvet. Degradering - siger jeg bare!

 

Min nye mor roser mig, og siger jeg er så dygtig til at tisse udenfor. Så bliver jeg glad! Det må jeg hellere blive ved med fremover.

 

Forresten så er jeg 1/2 Jack Russel og 1/2 dansk-svensk. Jeg blev født for ca. 9 uger siden.

 

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig nogle legekammerater. Meget gerne i Horsens, men ellers vil min mor gerne køre mig til nærliggende byer.

 

Nå men, hej i stuen!

 

Vov og bjæf fra Skipper

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Skipper. Vi bor også i Horsens, men jeg er stor og voksen og gider ikke altid hvalpe...

 

Jeg får en kusine på søndag - som er en hvalp :badr: det kan være den gider snakke med dig?

 

Jeg kan rigtigt godt lide andre hunde, til at gå tur sammen med og træne sammen med og sådan... men jeg er ikke så meget til det der legepjat noget... (ok nogen gange, måske, hvis ånden lige kommer over mig)

 

Men hvis I har lyst til en lille trissetur en dag, så bor vi i Strandgade og jeg er en gårdhundeblanding

 

Vuf vuf fra Karla

[ATTACH]32726[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeeeeej! Ikke en - eeeeeeew:stupid: - kat!

 

*Overvejer navneforandring* :hmm::-D

 

Jo og det er en rigtig skipper for den bor på en båd :shock:

 

Jeg kommer kun ud at sejle engang imellem, men det er alt for sjældent hvis du spørger mig, så i går da jeg var alene hjemme fandt jeg min redningsvest frem og lagde den op i sengen for at se om mine forældre kunne forstå et hint :slem:

 

Min mor siger forresten at du ser rigtig sød ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Skipper. Vi bor også i Horsens, men jeg er stor og voksen og gider ikke altid hvalpe...

 

Jeg får en kusine på søndag - som er en hvalp :badr: det kan være den gider snakke med dig?

 

Jeg kan rigtigt godt lide andre hunde, til at gå tur sammen med og træne sammen med og sådan... men jeg er ikke så meget til det der legepjat noget... (ok nogen gange, måske, hvis ånden lige kommer over mig)

 

Men hvis I har lyst til en lille trissetur en dag, så bor vi i Strandgade og jeg er en gårdhundeblanding

 

Vuf vuf fra Karla

[ATTACH]32726[/ATTACH]

 

Hej Karla!

 

Jeg vil rigtig gerne ud og gå sammen. Og vil smaddergerne lege med din kusine. Jeg har nemlig så meget krudt i måsen (siger min mor), at jeg ikke kan få nok legekammerater!

 

Hvor træner I henne? Min mor drømmer nemlig om, at jeg skal gå til agility, når jeg bliver stor... Jeg skal selvfølgelig lige overveje, om jeg gider:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo og det er en rigtig skipper for den bor på en båd :shock:

 

Jeg kommer kun ud at sejle engang imellem, men det er alt for sjældent hvis du spørger mig, så i går da jeg var alene hjemme fandt jeg min redningsvest frem og lagde den op i sengen for at se om mine forældre kunne forstå et hint :slem:

 

Min mor siger forresten at du ser rigtig sød ud :lun:

 

Der er vist ikke planer om, at jeg skal ud og sejle. Min far kan bare godt lide at at sige "Skål Skipper", hver gang jeg drikker. Mennesker, helt ærligt!:stupid:

Men smart trick, lige at finde vesten frem. Jeg har ikke fået lov at være alene endnu, og piver bare min mor vender ryggen til. (Jeg er ikke nogen tøsedreng, er bare lidt forsigtig...)

 

Den der sejlerkat vil jeg helst ikke møde. Jeg har poterne fyldt herhjemme pga. den landkrabbekat, der bor her. Hun ser ud som om, hun vil æde mig, når hun ser mig...gisp.

 

Min mor siger også, at du ser sød ud. Jeg bliver da slet ikke misundelig.

 

:-D fra Skipper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Karla!

 

Jeg vil rigtig gerne ud og gå sammen. Og vil smaddergerne lege med din kusine. Jeg har nemlig så meget krudt i måsen (siger min mor), at jeg ikke kan få nok legekammerater!

 

Hvor træner I henne? Min mor drømmer nemlig om, at jeg skal gå til agility, når jeg bliver stor... Jeg skal selvfølgelig lige overveje, om jeg gider:hmm:

 

Vi træner mange steder :mrgreen: jeg er nemlig en lille arbejdsnarkoman og det samme er min mor... men der hvor vi træner agility er det bedste træningssted i hele verden Sanne´s Hunde Center der kan man også gå til almindelig hvalpetræning og til hvalpeagility fra man er omkring 6 mdr.

 

Det gjorde jeg - og hvis jeg selv skal sige det, så er jeg nok den sejeste agilityhund i hele verden ca. :engel: bare en skam hende der mor skal være sådan en klods om benet når man løber :rolleyes:

 

Vuf fra Karla

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vist ikke planer om, at jeg skal ud og sejle. Min far kan bare godt lide at at sige "Skål Skipper", hver gang jeg drikker. Mennesker, helt ærligt!:stupid:

Men smart trick, lige at finde vesten frem. Jeg har ikke fået lov at være alene endnu, og piver bare min mor vender ryggen til. (Jeg er ikke nogen tøsedreng, er bare lidt forsigtig...)

 

Den der sejlerkat vil jeg helst ikke møde. Jeg har poterne fyldt herhjemme pga. den landkrabbekat, der bor her. Hun ser ud som om, hun vil æde mig, når hun ser mig...gisp.

 

Min mor siger også, at du ser sød ud. Jeg bliver da slet ikke misundelig.

 

:-D fra Skipper.

 

Årh mine forældre kalder mig heldigvis ikke øgenavne, kun skippermus og tykke :vedikke: men folk vi møder... ih altså de kalder mig både skipper skræk og skipper skrå :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Horsens, Skipper:vinken:

 

Her bor jeg også:5up: - dejlig by:lol:. Du ser rigtig sød ud! Jeg er dog en temmelig stor hund, så ved ikke om din mor synes, vi kan lege - har jo lidt mange kilo at flytte på, så leger lidt klodset:lol:.

Jeg gik som hvalp til træning hos DKK oppe ved vandtårnet. Og min fætter (en labrador blanding går også til agility hos DKK - er han meget glad for).

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak.

 

Nu har jeg snart været hos min nye familie i en uge. Her er sjovt, men også ret underligt.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke må sove i sengen? Og hvorfor skal jeg have det der sele på?

Og hvorfor stirrer det der kat på mig med store øjne i timevis? Jeg har forsøgt at slikke kattentingen lidt på næsen, og jeg tror det blødte kræet lidt op.

 

Man kan vel charme hvem som helst :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Horsens, Skipper:vinken:

 

Her bor jeg også:5up: - dejlig by:lol:. Du ser rigtig sød ud! Jeg er dog en temmelig stor hund, så ved ikke om din mor synes, vi kan lege - har jo lidt mange kilo at flytte på, så leger lidt klodset:lol:.

Jeg gik som hvalp til træning hos DKK oppe ved vandtårnet. Og min fætter (en labrador blanding går også til agility hos DKK - er han meget glad for).

 

 

Tak - jo her er ikke så tosset her i "slotsbyen".

 

JO, du er nok lige stor nok (det er ihvertfald ikke mig, der er for lille!)

Måske når jeg bliver lidt større og stærkere?

;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...