Hop til indhold

Skue i Billund d. 26 sep.


Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ja så er det i morgen :shock:

 

Skipper har fået kradset sig selv på snuden så han har et fint ar henover den :cry: han har lige været i bad og den nye shampoo har givet ham krøller :megaked: og så har jeg prøvet at klippe hans hale til :stupid: :oops: men bortset fra det så går det fint :lol:

 

Nå jeg vil bruge resten af dagen på at overveje om man kan bruge et glattejern på en labrador og ellers gentage for mig selv "det er kun et skue, det er kun et skue" :mrgreen:

 

Ps inden i ringer til dyrenes beskyttelse så skal jeg nok holde glattejernet væk fra ham :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så er det i morgen :shock:

 

Skipper har fået kradset sig selv på snuden så han har et fint ar henover den :cry: han har lige været i bad og den nye shampoo har givet ham krøller :megaked: og så har jeg prøvet at klippe hans hale til :stupid: :oops: men bortset fra det så går det fint :lol:

 

Nå jeg vil bruge resten af dagen på at overveje om man kan bruge et glattejern på en labrador og ellers gentage for mig selv "det er kun et skue, det er kun et skue" :mrgreen:

 

Ps inden i ringer til dyrenes beskyttelse så skal jeg nok holde glattejernet væk fra ham :blink:

 

Ih, det glæder jeg mig til at se :klap:

Kan du ikke gøre hans ryg våd igen og så føntørre det, hvis det altså er så slemt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, det glæder jeg mig til at se :klap:

Kan du ikke gøre hans ryg våd igen og så føntørre det, hvis det altså er så slemt?

 

:oops: hihi ej ved hjælp af en mikrofiberklud så fik jeg næsten pelsen lagt ned igen så tør næsten ikke røre mere ved det :lol: men hvis det ser helt skidt ud i morgen tidlig så afprøver jeg dit forslag :5up:

 

Og ja vi ses i morgen! Hvornår ankommer du? Vi er der helt fra det starter da Gracie skal op som en af de første, skipper skal vist først op ca. 12.30 så vidt jeg kan regne mig frem til

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie har lige fået klippet ører, haser og poter, men jeg mangler stadig at putte hende i bad. orker det næsten ikke. Vi har haft en lang dag med 2 timers hundetræning og en god gåtur med min mor og Baloo, hvor Gracie gav den fuld skrue.

 

Jeg var ellers lige ved at tro vi ikke kom.

På vores gåtur skulle vi over sådan nogle kreaturriller, eller hvad de hedder? (Et hul i jorden med nogle jernrør henover). Dem har Gracie og jeg været over utallige gange, og hun har lært at hun skal få på en af de tynde plader, der er lagt så man eks. kan komme over med en barnevogn. Men i dag skulle hun lige spille smart, og løbe over rillerne ved siden af mig der gik på en af pladerne. Så hun hang fast i rillerne med det ene bagben, der bare hang udstrakt efter hende, da hun kom op og stå igen.

Hun satte sig ned, og jeg satte mig og nussede hende lidt, og hun rystede helt vildt. Men lidt efter lidt holdt hun op, og da jeg rejste mig, løb hun fint af sted igen

Jeg åndede lettet op og tørrede sveden af panden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er en eller anden sød person som vil give mig en lille hånd i morgen vil et blive meget værdsat :engel: Der er to beagler meldt til - mine jo altså. Og jeg skal alene afsted, så jeg kunne måske godt bruge en hundeholder mens jeg er i ringen med den ene af tøserne...

 

ved du hvornår du skal i ringen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er jo kun til at gisne om... Men bedømmelserne i "min" ring starter først kl.11 og der er 39 hunde inden... Så der går da nok 2 timer inden vi skal ind... Så måske ved 13-14 tiden.

 

nå ja du skulle op i en anden hal ikke? Jeg ville gerne tilbyde min hjælp, jeg har kæresten med til at holde skipper, men jeg kan nok ikke garantere om vi er færdige med vores bedømmelse til den tid :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå det gik nu meget godt :engel:

 

Særdeles lovende men nr 2 han i sin aldersgruppe så vi gik ikke videre.

 

Jeg er mest glad for kritikken bortset fra at han er lidt løs i bevægelserne så var det kun ros :banan:

 

Det var godt at høre, så har Skipper indviet sin udstillings karriere :blink: Hvor mange deltog i Jeres gruppe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie fik noget uventet exellent, blev bedst i racen, (der var kun hende og en hvalp) så vi ventede i over 6 timer på at hun skulle til bedst i gruppen.:mrgreen:

Det var så overstået på et par minutter, og det var en sheltie der gik videre til BIS. Vi andre fik ingen placering, hvilket egentlig var en lidt flad oplevelse efter alle de timers venten.

 

Men det var en dejlig dag, og både Gracie og jeg er trætte på den gode måde.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie fik noget uventet exellent, blev bedst i racen, (der var kun hende og en hvalp) så vi ventede i over 6 timer på at hun skulle til bedst i gruppen.:mrgreen:

Det var så overstået på et par minutter, og det var en sheltie der gik videre til BIS. Vi andre fik ingen placering, hvilket egentlig var en lidt flad oplevelse efter alle de timers venten.

 

Men det var en dejlig dag, og både Gracie og jeg er trætte på den gode måde.:-)

 

Ja i var bare så dygtige! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Gracie fik noget uventet exellent, blev bedst i racen, (der var kun hende og en hvalp) så vi ventede i over 6 timer på at hun skulle til bedst i gruppen.:mrgreen:

Det var så overstået på et par minutter, og det var en sheltie der gik videre til BIS. Vi andre fik ingen placering, hvilket egentlig var en lidt flad oplevelse efter alle de timers venten.

 

Men det var en dejlig dag, og både Gracie og jeg er trætte på den gode måde.:-)

 

Exellent er sku da stærkt gået:banan: Stort tillykke med det!

 

Jeg er ikke en haj til udstilling overhovedet, men Exellent er da super:5up:

 

Udstillingsdage kan godt gå hen og blive laaange... Så forstår godt at i begge er trætte..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...