Hop til indhold

Skue i Billund d. 26 sep.


Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan faktisk ikke huske hvilken klasse jeg har tilmeldt os. Tror det er mellemklassen, men er ikke sikker.

Synes faktisk det er for dårligt vi tilsyneladende ikke får en bekræftigelse eller andet at vide. Jeg har kun fået den der mail, hvor der stod i at det IKKE var en bekræftigelse på min tilmelding. Så kan man åbenbart selv få lov at finde ud af resten.:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan faktisk ikke huske hvilken klasse jeg har tilmeldt os. Tror det er mellemklassen, men er ikke sikker.

Synes faktisk det er for dårligt vi tilsyneladende ikke får en bekræftigelse eller andet at vide. Jeg har kun fået den der mail, hvor der stod i at det IKKE var en bekræftigelse på min tilmelding. Så kan man åbenbart selv få lov at finde ud af resten.:vedikke:

 

Ja det er simpelthen for mærkeligt... hvem pokker sender en mail for at fortælle at man ikke sender en mail :confused:

 

Jeg sender en mail til dem en af dagene for jeg vil have det på skrift at vi er tilmeldt inden vi kører hele vejen til Billund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er simpelthen for mærkeligt... hvem pokker sender en mail for at fortælle at man ikke sender en mail :confused:

 

Jeg sender en mail til dem en af dagene for jeg vil have det på skrift at vi er tilmeldt inden vi kører hele vejen til Billund...

 

 

Ja det er egentlig lidt komisk. Jeg forstår det som om skuer er for dem (os) der ikke har erfaringer med udstillinger, og så er de så sparsomme med oplysningerne. Vi skal åbenbart lære det på den hårde måde.

Føler lidt af budskabet er "Find selv ud af det, eller bliv hjemme."

Men det kan være man skal sende nogle mails til nogen som måske kunne tænkes at vide noget, eller måske har en mailadresse på nogen andre der ved det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er egentlig lidt komisk. Jeg forstår det som om skuer er for dem (os) der ikke har erfaringer med udstillinger, og så er de så sparsomme med oplysningerne. Vi skal åbenbart lære det på den hårde måde.

Føler lidt af budskabet er "Find selv ud af det, eller bliv hjemme."

Men det kan være man skal sende nogle mails til nogen som måske kunne tænkes at vide noget, eller måske har en mailadresse på nogen andre der ved det.

 

hmm kontaktpersonens email hedder noget med hashfan :lol: ved ikke om det forklarer noget af forvirringen :blink:

 

Jeg skriver i hvert fald til hende nu :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå der er kommet en oversigt over hvilken ring vi skal være i. Vi skal begge 2 være indendørs. Ny side 1

 

Gracie burde da have en okay chance hvis de kun er 2 aussier :blink:

 

Tak.:-)

 

Men kan det passe man ikke lan se navne på hundene nogen steder. Tænk hvis det ikke er Gracie nogen af de to?

 

I øvrigt kan hun ikke komme videre, hvis hun får good eller mindre, og så er det lige meget der kun er 2

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der kan forklare udstillingsrækkefølgen for mig :confused:

Ny side 1

 

Jeg skal være i ring 1 og stiller op i labrador hvalpeklassen. Jeg har læst et sted at hvalpene altid kommer først, men skal de igennem alle klasser for de racer der står ovenover labrador inden det bliver vores tur?

 

Håber det gav mening :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer og kigger. Har ikke meldt Cajsa til, da jeg har stillet ved dommeren før. Og han kan ikke lide Cajsas type, forstå det hvem der kan :mrgreen:

 

Jeg vil rigtig gerne nusse jeres allesammens hunde :lun:

 

Ih hvad er det for en type han ikke kan lide?

 

Hvis du ser en sort labradorhvalp og en aussie sammen så er der nok god chance for at det er os :-Dspecielt hvis aussien ser ud som om at hun overhovedet ikke gider hvalpen fordi der er lækre voksne hanhunde i hallen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der kan forklare udstillingsrækkefølgen for mig :confused:

Ny side 1

 

Jeg skal være i ring 1 og stiller op i labrador hvalpeklassen. Jeg har læst et sted at hvalpene altid kommer først, men skal de igennem alle klasser for de racer der står ovenover labrador inden det bliver vores tur?

 

Håber det gav mening :genert:

 

Alle de andre racer kommer først. Dvs. første hund i ringen er gammel dansk hønsehund, og så kleiner m... og så videre. Så hvis skuet starter kl. 10, så varer det noget, inden I skal ind. Man siger normalt, at der bedømmes ca. 20 hunde i timen. Nåpr jeg tæller hundene, så er der ca. 40 hunde før jer. (har ikke talt prøcist op, men sådan ca.)

 

Gammel Dansk Hønsehund - 1 stk.

Kleiner Münsterländer - 2 stk.

Alaskan Malamute - 8 stk.

American Akita - 5 stk.

Chow Chow - 7 stk.

Dansk Spids - 2 stk.

Pomeranian - 1 stk.

Samojed - 5 stk.

Shiba - 4 stk.

Siberian Husky - 1 stk.

Amerikansk Cocker Spaniel - 2 stk.

Cao De Aqua Portugues - 1 stk.

Clumber Spaniel - 2 stk.

Golden Retriever - 4 stk.

Labrador Retriever - 11 stk.

Nova Scotia Duck Tolling Retriever - 1 stk.

Cocker Spaniel - 14 stk.

Australsk Terrier - 1 stk.

Border Terrier - 1 stk.

Bull Terrier - 1 stk.

Foxterrier, glathåret - 3 stk.

Yorkshire Terrier - 1 stk.

West Highland White Terrier - 4 stk.

Ialt: 82 hun

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvad er det for en type han ikke kan lide?

 

Hvis du ser en sort labradorhvalp og en aussie sammen så er der nok god chance for at det er os :-Dspecielt hvis aussien ser ud som om at hun overhovedet ikke gider hvalpen fordi der er lækre voksne hanhunde i hallen :mrgreen:

 

Den smukke type :lol:

Ej, han synes Cajsa ligner for meget en labrador i hovedet. Hun mangler tilsyneladende det blide golden udtryk :roll: Bitter, nej da :mrgreen:

Indsætter lige et billede af Cajsa som jeg synes ser ualmindelig blid ud, taget i lørdags af Frk. Smilla her fra:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den smukke type :lol:

Ej, han synes Cajsa ligner for meget en labrador i hovedet. Hun mangler tilsyneladende det blide golden udtryk :roll: Bitter, nej da :mrgreen:

Indsætter lige et billede af Cajsa som jeg synes ser ualmindelig blid ud, taget i lørdags af Frk. Smilla her fra:

 

Nej hun ser da enormt blid ud :lun: og du lyder bestemt ikke bitter :mrgreen: hmm så håber jeg skipper er racetypisk nok :hmm::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle de andre racer kommer først. Dvs. første hund i ringen er gammel dansk hønsehund, og så kleiner m... og så videre. Så hvis skuet starter kl. 10, så varer det noget, inden I skal ind. Man siger normalt, at der bedømmes ca. 20 hunde i timen. Nåpr jeg tæller hundene, så er der ca. 40 hunde før jer. (har ikke talt prøcist op, men sådan ca.)

 

Gammel Dansk Hønsehund - 1 stk.

Kleiner Münsterländer - 2 stk.

Alaskan Malamute - 8 stk.

American Akita - 5 stk.

Chow Chow - 7 stk.

Dansk Spids - 2 stk.

Pomeranian - 1 stk.

Samojed - 5 stk.

Shiba - 4 stk.

Siberian Husky - 1 stk.

Amerikansk Cocker Spaniel - 2 stk.

Cao De Aqua Portugues - 1 stk.

Clumber Spaniel - 2 stk.

Golden Retriever - 4 stk.

Labrador Retriever - 11 stk.

Nova Scotia Duck Tolling Retriever - 1 stk.

Cocker Spaniel - 14 stk.

Australsk Terrier - 1 stk.

Border Terrier - 1 stk.

Bull Terrier - 1 stk.

Foxterrier, glathåret - 3 stk.

Yorkshire Terrier - 1 stk.

West Highland White Terrier - 4 stk.

Ialt: 82 hun

 

Tark :-D så må vi hellere nuppe et bur med så den lille kan få sig en lur. Gracie skal op som en af de første kan jeg se :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hun ser da enormt blid ud :lun: og du lyder bestemt ikke bitter :mrgreen: hmm så håber jeg skipper er racetypisk nok :hmm::-D

 

Tak for det :mrgreen:

 

Er det aller første gang I udstiller?

Jeg ved ikke om dommeren er autoriseret labrador dommer, ved at han i hvert fald er golden-dommer og selv har golden. Hans golden vandt over Cajsa sidste år, fuldt fortjent for hans golden på 11 måneder stod fuldt udviklet :shock:

Men glæd jer til at have ham som dommer, han er nok en af de flinkeste dommere jeg har stillet ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det :mrgreen:

 

Er det aller første gang I udstiller?

Jeg ved ikke om dommeren er autoriseret labrador dommer, ved at han i hvert fald er golden-dommer og selv har golden. Hans golden vandt over Cajsa sidste år, fuldt fortjent for hans golden på 11 måneder stod fuldt udviklet :shock:

Men glæd jer til at have ham som dommer, han er nok en af de flinkeste dommere jeg har stillet ved.

 

Ja det er første gang :shock: jeg er glad for at det er et skue så det forhåbentlig er lidt mere overskueligt :-D vi har været lidt til ringtræning så jeg ved godt hvad jeg skal gøre, men om hunden samarbejder på dagen det er mere tvivlsomt :lol:

 

Så jeg er glad for at høre han er flink :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det inde eller udendørs?

 

 

Skulle måske smutte ned og lurer.... :genert:

 

De 2 af ringene er indendørs :-D det hele skulle have været inde men de har haft så mange tilmeldinger at de har lavet en ring 3 udenfor. Heldigvis ikke for labrador :blink:

 

Jaa du kan komme og heppe eller stå og håne alt efter vores dagsform :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

De 2 af ringene er indendørs :-D det hele skulle have været inde men de har haft så mange tilmeldinger at de har lavet en ring 3 udenfor. Heldigvis ikke for labrador :blink:

 

Jaa du kan komme og heppe eller stå og håne alt efter vores dagsform :mrgreen:

 

Der ryger vi så ud :stupid: Men bedømmelserne starter så også 1 time senere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...