Hop til indhold

Svea...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Har I så købt en masse nye ting til hende eller overtager hun bare Oscar's aflagte (kurv, sele, snor osv.)

Hvad med hvalpefoder, får I noget med fra opdrætter?

 

Vi genbruger en hvalpeline fra Oscar. og skåle har vi også. Jeg har købt nye seler, nyt halsbånd, en lille seng, lidt nyt legetøj (bla en kong og en leo i Svea størrelse) og et par andre småting.

 

Vi får 3kg hvalpefoder med til hende, og så bliver hun nok ført over på Royal canin som Oscar også får. Synes det vil være nemmere hvis de år det "samme". Og Oscar er stadig (knock-on-wood) rigtig glad for sit nuværende foder, så det er dejligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

Undskyld vi spammer lidt.. For at det også skal handle lidt om Asta, tror jeg nok at Ekaterina påtænker at legemotivere den lille en del:-D

 

Nu skal denne tråd jo faktisk handle om Svea :-D

 

Men bortset fra det, så påtænker Ekaterina også at legemotivere den lille:-) Men efter temperament, energiniveau osv. vil legetøj ikke fylde meget - simpelthen fordi Astas stress-niveau også skal kunne stemme overens med Stellas tøffe-niveau :-)

 

Tilbage til det oprindelige emne.. SÅ er det i dag!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal denne tråd jo faktisk handle om Svea :-D

 

Men bortset fra det, så påtænker Ekaterina også at legemotivere den lille:-) Men efter temperament, energiniveau osv. vil legetøj ikke fylde meget - simpelthen fordi Astas stress-niveau også skal kunne stemme overens med Stellas tøffe-niveau :-)

 

Tilbage til det oprindelige emne.. SÅ er det i dag!! :banan:

 

Asta er mere end velkommen i Svea's tråd :blink:

 

Og ja, det er i dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er I kørt - nu er I kørt! :klap2:

Håber der når at komme hvalpebilleder inden jeg tager afsted på ferie imorgen..

 

Vi er hjemme igen. Skal nok se om jeg kan nå at lægge nogle billeder ind.

 

Køreturen hjem gik rigtig fint. Hun var lidt ked de første 5-10min derefter lagde hun sig til at sove. Herhjemme gik vi ud i haven så hun kunne tisse og Oscar kunne kigge hende an. Derude sagde han ikke noget til hende. Snuste lidt, men ikke mere.

Indenfor kom hun for tæt på hans ædlere dele synes han, så der fik hun et vov. Begge spiste op, og var i haven. Og nu sover de. Oscar ovenpå min fod, og Svea i sin seng.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er hjemme igen. Skal nok se om jeg kan nå at lægge nogle billeder ind.

 

Køreturen hjem gik rigtig fint. Hun var lidt ked de første 5-10min derefter lagde hun sig til at sove. Herhjemme gik vi ud i haven så hun kunne tisse og Oscar kunne kigge hende an. Derude sagde han ikke noget til hende. Snuste lidt, men ikke mere.

Indenfor kom hun for tæt på hans ædlere dele synes han, så der fik hun et vov. Begge spiste op, og var i haven. Og nu sover de. Oscar ovenpå min fod, og Svea i sin seng.

 

Nåhhh, Igen tillykke:) Er det ikke bare en lille smule uvirkeligt, selv med hund nummer to?:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Vi er hjemme igen. Skal nok se om jeg kan nå at lægge nogle billeder ind.

 

Køreturen hjem gik rigtig fint. Hun var lidt ked de første 5-10min derefter lagde hun sig til at sove. Herhjemme gik vi ud i haven så hun kunne tisse og Oscar kunne kigge hende an. Derude sagde han ikke noget til hende. Snuste lidt, men ikke mere.

Indenfor kom hun for tæt på hans ædlere dele synes han, så der fik hun et vov. Begge spiste op, og var i haven. Og nu sover de. Oscar ovenpå min fod, og Svea i sin seng.

 

det lyder da fint - dejligt at de begge snorker ;)

 

er det ikke underligt at have hvalp i huset igen??

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en lille opdatering...

 

Jeg havde egentlig besluttet mig for at hun skulle sove oppe i sengen fra dag 1, men hun kunne ikke rigtig finde ud af at falde til ro, så det blev istedet en papkasse med høje sider lige ved siden at min side af sengen. Hun faldt relativt hurtigt i søvn efter hun kom i den. kl.02.30 ringede min alarm, og så var vi lige ude i haven. Hun tissede med det samme. Derefter var hun altså ret vågen, så der gik vel en 20min. inden hun faldt i søvn igen.

Vi stod op kl.6, det er f****** godt nok tidligt, når man som jeg har fået for vane at gå sent i seng og stå op ved 9 tiden. Men det gik da. Oscar og jeg gik den sædvanlige tur og da vi kom hjem fik begge hunde mad. Hun guffer maden i sig, mens Oscar står foran sin skål og kigger på hende... For til sidst at spise sin mad.

Vi har haft 1 enkelt uheld herinde i dag, jeg var uopmærksom, men pyt med det jeg tørrede det jo bare op.

 

Mht Oscar som storebror, så har han vist ikke helt affundet sig med situationen. Når de er ud i haven siger han ikke noget til hende, men indenfor "skælder" han hende lidt ud. Han lægger ikke sådan op til leg med hende. Men han skal jo også lige vænne sig til hende, så vi roser ham jo selvfølgelig når han er rolig overfor hende. Det skal nok komme stille og rolig tror jeg.

Redigeret af Stjernetosse
Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke endnu engang. Hun er godt nok kær den lille og det lyder til at alt går som man kan forvente.

 

Oscar skal nok hurtig vænne sig til at der er kommet en hund mere i familien.

 

det er utrolig så meget tid man kan få til at gå med at kigge på sådan en lille vaps.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke endnu engang. Hun er godt nok kær den lille og det lyder til at alt går som man kan forvente.

 

Oscar skal nok hurtig vænne sig til at der er kommet en hund mere i familien.

 

det er utrolig så meget tid man kan få til at gå med at kigge på sådan en lille vaps.

 

Jeg tror han har svært ved at hun er så lille bitte... Hun er jo virkelig lille :shock::mrgreen:

 

Men jeg er fortrøstningsfuld... det skal nok komme :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi stod op kl.6, det er f****** godt nok tidligt, når man som jeg har fået for vane at gå sent i seng og stå op ved 9 tiden. Men det gik da. Oscar og jeg gik den sædvanlige tur og da vi kom hjem fik begge hunde mad. Hun guffer maden i sig, mens Oscar står foran sin skål og kigger på hende... For til sidst at spise sin mad.

Vi har haft 1 enkelt uheld herinde i dag, jeg var uopmærksom, men pyt med det jeg tørrede det jo bare op.

 

Mht Oscar som storebror, så har han vist ikke helt affundet sig med situationen. Når de er ud i haven siger han ikke noget til hende, men indenfor "skælder" han hende lidt ud. Han lægger ikke sådan op til leg med hende. Men han skal jo også lige vænne sig til hende, så vi roser ham jo selvfølgelig når han er rolig overfor hende. Det skal nok komme stille og rolig tror jeg.

 

 

Man vender sig til kl 6 :blink:

Når svigerforældrene skal hjælpe med noget, siger de, i skal komme tidliget, ca kl 9......så kommer svaret "vi kan også sige kl 7, der har aslan spist og gjort hvad skulle gøres" og så er kl 9 jo rigeligt fint :-P

 

De 2 svensker spiser på samme tid?

 

Og selvfølgelig skal Oscar da lige fortælle at han altså bestemmer indtil hun er voksen nok til SELV at tage ansvar for hvad hun gør :blink:

Man passer jo på de små :5up:

 

Det lyder til at alt er gået fint indtil videre :-D

 

Glæder mig meget til at hører flere søskende hiostorier :engel:

 

Tillykke til jer

og tillykke til Oscar med sin lidt nye rolle :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih jeg er lidt langsom men hvor spændende at hun er kommet hjem! Tillykke tillykke!

 

Hvor lyder det godt at Oscar er ved at tø lidt op og har leget lidt med hende i haven, han skal sikkert bare have lidt tid så opdager han at han har fået verdens sødeste lillesøster. :-D

 

Og nå ja, så må jeg lige kommentere på hvor super-kær hun er. *smelte*

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih jeg er lidt langsom men hvor spændende at hun er kommet hjem! Tillykke tillykke!

 

Hvor lyder det godt at Oscar er ved at tø lidt op og har leget lidt med hende i haven, han skal sikkert bare have lidt tid så opdager han at han har fået verdens sødeste lillesøster. :-D

 

Og nå ja, så må jeg lige kommentere på hvor super-kær hun er. *smelte*

 

Tak tak :)

 

Ja jeg håber han opdager at hun er super sej.

 

Og jeg er enig i at smelte :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...