Hop til indhold

Svea...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hvor er de søde sammen! Sikke en sej frø han har ham Oscar og hvor er han sød den måde han står med den på foran lille Svea, der er sååå interesseret.

 

Orv, hvor er det altså hårdt med alle de hvalpe der florerer herinde for tiden. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Luxdog
Så kommer der billeder!!

 

Jeg havde glemt at hvalpe kan sove i de underligste stillinger... Det her kan da ikke være behageligt!

picture.php?albumid=119&pictureid=1244

 

Svea i galop...

picture.php?albumid=119&pictureid=1243

 

De næste er af legende søskende :mrgreen:

picture.php?albumid=164&pictureid=1239

 

picture.php?albumid=164&pictureid=1238

 

picture.php?albumid=164&pictureid=1236

 

 

Hvor er de bare bedårendes035.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er de dog kære,

Jeg husker også tydeligt Brutus da jeg kom hjem med Bananna. Han synes hun var adr, og hun skulle ihvertfald ikke kigge på ham, og han gad heller ikke hende. Men når hun sov, så skulle han alligevel lige hen og se hvad det var for en størrelse vi havde taget med hjem, men ligeså snart hun åbnede øjnene, så fór han væk.. lidt ligsom han tænkte...Hun skal hvertfald ikke tro at jeg kiggede på hende, for jeg er overhovedet ikke interesseret i hende..:) Der gik nogle uger, og så var de perlevenner, og legede sammen, og nu, kan de slet ikke undvære hinanden.

Og tillykke med hende igen, og jeg er sikker på at Oscar nok skal blive en god storebror

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er de dog kære,

Jeg husker også tydeligt Brutus da jeg kom hjem med Bananna. Han synes hun var adr, og hun skulle ihvertfald ikke kigge på ham, og han gad heller ikke hende. Men når hun sov, så skulle han alligevel lige hen og se hvad det var for en størrelse vi havde taget med hjem, men ligeså snart hun åbnede øjnene, så fór han væk.. lidt ligsom han tænkte...Hun skal hvertfald ikke tro at jeg kiggede på hende, for jeg er overhovedet ikke interesseret i hende..:) Der gik nogle uger, og så var de perlevenner, og legede sammen, og nu, kan de slet ikke undvære hinanden.

Og tillykke med hende igen, og jeg er sikker på at Oscar nok skal blive en god storebror

Bantus

 

Dejligt at høre, det minder nemlig meget om Oscar...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer der billeder!!

 

Jeg havde glemt at hvalpe kan sove i de underligste stillinger... Det her kan da ikke være behageligt!

picture.php?albumid=119&pictureid=1244

 

Svea i galop...

picture.php?albumid=119&pictureid=1243

 

De næste er af legende søskende :mrgreen:

picture.php?albumid=164&pictureid=1239

 

picture.php?albumid=164&pictureid=1238

 

picture.php?albumid=164&pictureid=1236

 

 

De klær hinanden, og det ser da ud som om hm Oscar er med på at drille/lege lidt med lillesøster?

Det er rigtig dejlige billeder, og ja...hvalpe ligger underligt, jeg selv er chokeret over at aslan kan sove i de stillinger nogen gange :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil sige at det går meget bedre med Oscar og Svea. Han er ikke så meget efter hende når vi er inde.

De har lige leget ta' fat ude i haven, Svea løb efter Oscar, men han var alligevel lige hurtig nok :mrgreen:

 

Hvor lyder det GODT :mrgreen:

 

Flere billeder :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil sige at det går meget bedre med Oscar og Svea. Han er ikke så meget efter hende når vi er inde.

De har lige leget ta' fat ude i haven, Svea løb efter Oscar, men han var alligevel lige hurtig nok :mrgreen:

 

Ja, så kan hun lærer det....lige indtil hun er samme størrelse, så får vi se hvem der vinder :blink:

 

Og så kan jeg kun give mariah ret......flere billeder :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nøj, hvor er de bare kære sammen! og sikke lille hun er:shock: Oscar ligner jo en kæmpe hund:lol:

 

OG sikke nogle fine farver, lang tid siden jeg har set sådan en beagle. Kan det passe at oscars farver er mest almindelige?

 

Jeg synes der kommer flere og flere brogede... ved faktisk ikke hvilken der er mest almindelig :hmm: Vil lægge mærke til det næste gang jeg er sammen med mange beagler :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv hvor er hun bare nuttet.. Og hvor er det bare dejligt at det går bedre og bedre!!

 

Glæææder mig til flere billeder :mrgreen:

 

Og tak for løbende sms og mms opdateringer nu hvor jeg sådan har været væk fra PC :-D

 

Det var så lidt... Jeg var så glad for det billede og synes altså du skulle have det :)

 

Jeg glæder mig desuden også til billeder fra dig! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...