Hop til indhold

En kurv til køkkenet


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Hahah - mine har ALDRIG været i den.. så jeg ved det faktisk ikke.. men den er 45x45 cm sådan cirka.. og 45 høj på det højeste punkt..

Koster gratis

 

Årh hvis den ikke allerede er afsat har jeg 4 katte der alle ville elske den! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahah - mine har ALDRIG været i den.. så jeg ved det faktisk ikke.. men den er 45x45 cm sådan cirka.. og 45 høj på det højeste punkt..

Koster gratis

 

hmmm Karla er knap 40 høj og vel omkring det samme lang... så måske??? :vedikke: Er du hjemme tirsdag eftermiddag? Så kunne jeg komme ud forbi med lidt blod til din spordag og hapse den med hjem... Hvis hun er for stor kan den ryge videre til en anden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores har 2 af dem her og de er rigtig glade for dem - de har efterhånden holdt et par år og betrækket kan vaskes i vaskemaskinen :5up:

 

Hundebett Chevalier günstig bei zooplus

 

Den er fin, men den minste er 70x50, mon ikke vi ender i samme problem som med plastkurven så... at den er for stor til at hun synes den er hyggelig? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm Karla er knap 40 høj og vel omkring det samme lang... så måske??? :vedikke: Er du hjemme tirsdag eftermiddag? Så kunne jeg komme ud forbi med lidt blod til din spordag og hapse den med hjem... Hvis hun er for stor kan den ryge videre til en anden...

 

Bum bum - det er jeg nok ja! Kunne være kanon! Og du giver den selvfølgelig bare videre til en trængende hund hvis damen ikke kan være i den xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Bum bum - det er jeg nok ja! Kunne være kanon! Og du giver den selvfølgelig bare videre til en trængende hund hvis damen ikke kan være i den xD

 

Jeg har 2 halve flasker med dryppetud-dims på... og så kan jeg lige tage en ekstra hel flaske med, så har du ihvertfald rigeligt... Du må gerne beholde resterne af blodet, men vil meget gerne have dryppe-dimserne tilbage igen, da jeg kun har de to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh, så skal jeg da have indkøbt et lager... vi har 2, men jeg synes simpelthen ikke jeg kan få dem rene, så de begynder at se ret nussede ud...

 

Ja lige præcis - mine ynder også at slæbe mad op på deres.. Det bliver altså bare pænt klamt..

Og til den pris kan man jo liiige få skiftet ud.. Ved ikke hvor længe de har dem, men det er fra d. 2 december så vidt jeg husker

 

Årh hvis den ikke allerede er afsat har jeg 4 katte der alle ville elske den! :hjerte:

 

Årh men mon ikke de kan få den hvis Karla ikke kan skrue sig ned i den xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Den er fin, men den minste er 70x50, mon ikke vi ender i samme problem som med plastkurven så... at den er for stor til at hun synes den er hyggelig? :hmm:

 

Plastkurv... bløøøød 'lammeskinds'kurv :hmm: Nej de kan ikke sammenlignes :mrgreen:

 

Hvis Karla ikke kan være i den - og det kan hun sikkert ikke - så er det jo alletiders undskyldning for at jeg kører en tur til Havndal :mrgreen:

 

Der er altid en undskyldning for at køre til Havndal :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Karla ikke kan være i den - og det kan hun sikkert ikke - så er det jo alletiders undskyldning for at jeg kører en tur til Havndal :mrgreen:

 

Faktisk en ritti god grund! De er gode at have :mrgreen:

 

Jeg har 2 halve flasker med dryppetud-dims på... og så kan jeg lige tage en ekstra hel flaske med, så har du ihvertfald rigeligt... Du må gerne beholde resterne af blodet, men vil meget gerne have dryppe-dimserne tilbage igen, da jeg kun har de to.

 

Ja selvfølgelig! Det er bare super fedt! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
:lol::lol::lol: nej altså der lå også en dyne i plastkurven, det var ikke bare "gå hen i den hårde kolde plastkurv møgkøter" :lol::lol::lol:

 

 

 

og alle veje fører til Havndal? :mrgreen:

 

Hahaha :lol: Er sikker på, at Karla har kunnet mærke den kolde hårde plast gennem diverse dyner :lol:

 

Jeps alle veje fører til Havndal :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja lige præcis - mine ynder også at slæbe mad op på deres.. Det bliver altså bare pænt klamt..

Og til den pris kan man jo liiige få skiftet ud.. Ved ikke hvor længe de har dem, men det er fra d. 2 december så vidt jeg husker

 

tak for tippet :5up:

 

Årh men mon ikke de kan få den hvis Karla ikke kan skrue sig ned i den xD

 

Malenes katte får den hvis / når Karla sitter fast derinde.... Jeg lover selvfølgelig at tage et billede af det - INDEN jeg hjælper hende ud igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne have en kurv til køkkenet, hun har tidligere haft en papkasse derude, som hun var vældig glad for, men fordi hun mosler sådan rundt i sine sovesteder, så fik hun sparket siderne af den...

 

Ligenu har hun derfor kun et tæppe, som hun ikke gider at bruge - man er vel dronning :engel:

 

Jeg søger noget der har kanter, og altså kan blive lidt huleagtigt, men samtidig også noget der ikke fylder en halv kilometer - hverken i højde eller bredde...

 

Jeg har kigget lidt på kurve ala disse - men er bunden tyk nok i dem, til at hundene gider ligge i dem? Nogen der har noget i den stil?

 

PS. de er iøvrigt på bud i Rema1000 i denne uge hvis nogen kan anbefale dem :mrgreen:Rema1000 - side 14/15

Jeg tror den er magen til dem jeg købte for længe siden i Rema, og mine hunde var absolut ikke tilfredse! De er lavet af sådan noget glat stof, der er vældig praktisk, men som mine hunde nægter at bruge. Men puden er ret tyk, og kanten virker rimelig stabil. Desværre er bunden meget tynd, og da Cajsa ynder at sutte på den, gik den hurtigt i stykker. Den anden fik min eks-svigermor, så ved ikke hvordan den har klaret sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror den er magen til dem jeg købte for længe siden i Rema, og mine hunde var absolut ikke tilfredse! De er lavet af sådan noget glat stof, der er vældig praktisk, men som mine hunde nægter at bruge. Men puden er ret tyk, og kanten virker rimelig stabil. Desværre er bunden meget tynd, og da Cajsa ynder at sutte på den, gik den hurtigt i stykker. Den anden fik min eks-svigermor, så ved ikke hvordan den har klaret sig.

 

Jeg går ned og mærker på den, men jeg tror den allerede er afskrevet... Det lyder til at alle der har haft købt lignende billige versioner har haft problemer med for tynd bund og ustabile kanter, så hundene ikke gider være i dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

De er herinde og de er rigtigt lækre :hjerte: Hundeseng i træ fra hundeseng.dk

 

Nøj hvor er de bare fine!! Og så har jeg lige brugt 3000kr. på en hundegård.. æv! Altså det er naturligvis godt nok, men jeg vil bare virkelig gerne have sådan en seng.

Den må hellere komme på ønskelisten til min fødselsdag i november. Mon kæresten synes det er sært, hvis jeg giver ham en hundekurv i fødselsdagsgave?? Han har nemlig fødselsdag før mig:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj hvor er de bare fine!! Og så har jeg lige brugt 3000kr. på en hundegård.. æv! Altså det er naturligvis godt nok, men jeg vil bare virkelig gerne have sådan en seng.

Den må hellere komme på ønskelisten til min fødselsdag i november. Mon kæresten synes det er sært, hvis jeg giver ham en hundekurv i fødselsdagsgave?? Han har nemlig fødselsdag før mig:slem:

 

næh han bliver da glad, en hundeseng kan man altid bruge:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har luret på dem, kan bedst lide dem på ben - men jeg tror bare ikke hun ville gide at ligge i den :vedikke: Den har jo hård bund, så selv med en dyne i tror jeg hun ville nedlægge veto...

 

OK. Pelle har en 12 cm tyk skumgummimadras i sin, så selvom den er hård i bunden er den blød :-D

 

Det er en kasseret madras jeg har skåret til som de andre han har rundt omkring i hytten, det fungere fint også som isolering

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj hvor er de bare fine!! Og så har jeg lige brugt 3000kr. på en hundegård.. æv! Altså det er naturligvis godt nok, men jeg vil bare virkelig gerne have sådan en seng.

Den må hellere komme på ønskelisten til min fødselsdag i november. Mon kæresten synes det er sært, hvis jeg giver ham en hundekurv i fødselsdagsgave?? Han har nemlig fødselsdag før mig:slem:

 

Det bliver han da kun glad for! Naturligvis :-D

 

Jeg synes de er lækre. Pelles er den på ben og Batman (kat) og jeg er rigtig glade for den - Pelle er kold i måsen :shock: og bruger den stort set aldrig, men lad os nu se når det bliver vinter, så kan det være

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...