Hop til indhold

En kurv til køkkenet


Amocca
 Share

Recommended Posts

Flipsedyret har sådan et her, med en lammeskindstæppe i - og han elsker det :hjerte:

 

det er godt lidt højt, men toppen kan tages af også er den en go' hundeseng på ben :5up:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

 

Tror mit indlæg forsvandt Ikeas tilbud :blink::mrgreen:

- og nu læste jeg lige det med bunden, og der er blød bund i teltet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hov havde helt misset dit indlæg :oops: er ikke så vild med teltdelen af det må jeg sige, og så er det jo nok lidt omsonst at købe et telt - hvis man vil bruge det uden teltet på altid :lol:

 

 

det er ok.. jeg skal selv i Ikea til december :engel::mrgreen:

 

Petdreams havde nogle ret skønne og meget tykke hjørnepuder på et tidspunkt, måske det var en mulighed? (og de var nemlig ikke i det der glatte materiale :5up:)

 

 

Tror flipsedyret er værrere end Karla, hvis han skal ligge udenfor, så skal det helst være på et tæppe eller andet blødt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er ok.. jeg skal selv i Ikea til december :engel::mrgreen:

 

Petdreams havde nogle ret skønne og meget tykke hjørnepuder på et tidspunkt, måske det var en mulighed? (og de var nemlig ikke i det der glatte materiale :5up:)

 

 

Tror flipsedyret er værrere end Karla, hvis han skal ligge udenfor, så skal det helst være på et tæppe eller andet blødt :mrgreen:

 

Kan ikke lige finde nogle hjørnepuder derinde, men denne her var da egentlig ret lækker og til en fornuftig pris af 169kr

[media]http://www.petdreams.dk/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/a/v/aviator_donut_seng_large_4.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gizmo har en kurv der ligner, og han ELSKER den... Men vil da lige fortælle hvordan den blev valgt...

 

Han var selv med inde i butikken, og jeg fandt den ene efter den anden kurv frem - og den han har nu, lagde han sig simpelthen i, og var ikke til at rokke ud af stedet.

 

Han (og mine schæfere igennem tiden), har også selv valgt meget af deres legetøj, og det ender altid med at blive favoritten ;-)

 

Så tag hende med ud at handle, og lad hende vælge selv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gizmo har en kurv der ligner, og han ELSKER den... Men vil da lige fortælle hvordan den blev valgt...

 

Han var selv med inde i butikken, og jeg fandt den ene efter den anden kurv frem - og den han har nu, lagde han sig simpelthen i, og var ikke til at rokke ud af stedet.

 

Han (og mine schæfere igennem tiden), har også selv valgt meget af deres legetøj, og det ender altid med at blive favoritten ;-)

 

Så tag hende med ud at handle, og lad hende vælge selv :blink:

 

Sjovt, Karla har altid selv valgt sit legetøj, men det har aldrig faldet mig ind at lade hende vælge kurv... men hvorfor dog ikke :mrgreen: Tak for tippet, jeg tror da vi må på indkøb :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt, Karla har altid selv valgt sit legetøj, men det har aldrig faldet mig ind at lade hende vælge kurv... men hvorfor dog ikke :mrgreen: Tak for tippet, jeg tror da vi må på indkøb :klap:

 

Ja jeg købte sådan en fin (og rimelig dyr) kurv i Herning, og den er der så den lækreste lammeskind i... den er da okay hvis du spørger Gizmo, men den kurv han selv har valgt (og som kostede halvdelen af den anden), og hvor jeg bare har lagt et fleecetæppe i, den er bare SÅÅÅ dejlig :roll:

 

Hvad man ikke gør for de kræ :genert::lun:

 

Han får også selv lov til at vælge en hyggeguf 1-2 gange dagligt. Har en foderbøtte på 5 kg. stående fyldt med forskellige tørrede ting, okselunger, kallun, beef stripes, lever osv. Og han tager sig virkelig tid når han skal vælge - det er faktisk ret hyggeligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg købte sådan en fin (og rimelig dyr) kurv i Herning, og den er der så den lækreste lammeskind i... den er da okay hvis du spørger Gizmo, men den kurv han selv har valgt (og som kostede halvdelen af den anden), og hvor jeg bare har lagt et fleecetæppe i, den er bare SÅÅÅ dejlig :roll:

 

Hvad man ikke gør for de kræ :genert::lun:

Han får også selv lov til at vælge en hyggeguf 1-2 gange dagligt. Har en foderbøtte på 5 kg. stående fyldt med forskellige tørrede ting, okselunger, kallun, beef stripes, lever osv. Og han tager sig virkelig tid når han skal vælge - det er faktisk ret hyggeligt :-D

 

Det gør vi også :klap: Det er så sødt synes jeg, at hun virkelig står og overvejer hvad for en hun vil have i dag :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg købte sådan en fin (og rimelig dyr) kurv i Herning, og den er der så den lækreste lammeskind i... den er da okay hvis du spørger Gizmo, men den kurv han selv har valgt (og som kostede halvdelen af den anden), og hvor jeg bare har lagt et fleecetæppe i, den er bare SÅÅÅ dejlig :roll:

 

Hvad man ikke gør for de kræ :genert::lun:

 

Han får også selv lov til at vælge en hyggeguf 1-2 gange dagligt. Har en foderbøtte på 5 kg. stående fyldt med forskellige tørrede ting, okselunger, kallun, beef stripes, lever osv. Og han tager sig virkelig tid når han skal vælge - det er faktisk ret hyggeligt :-D

 

Hehe, Cajsa var da bare startet fra en ende af, og havde så slugt sig gennem det hele. Det der med at bruge tid på at vælge, kender hun ikke rigtig til. Hvis man endelig serverer noget for hende hun ikke kan lide, opdager hun det først når det er inde i munden.

Retriver :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, Cajsa var da bare startet fra en ende af, og havde så slugt sig gennem det hele. Det der med at bruge tid på at vælge, kender hun ikke rigtig til. Hvis man endelig serverer noget for hende hun ikke kan lide, opdager hun det først når det er inde i munden.

Retriver :roll:

 

Jeg siger bare PRØV ;-)

 

Jeg har haft den mest glubske hund (tro mig, hun var så glubsk mht. mad :shock:)

 

Da jeg første gang prøvede blev hun simpelthen så overvældet af at have alt dette og vælge imellem, men hun stod ligeså fint og tog det hun liiige havde lyst til den dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er godt nok mange lækre senge inde på 4hotdogs, men fy føj de er også dyre de fleste af dem... er godt nok brændt helt lun på de her [ATTACH]33291[/ATTACH]

 

Men det skal nok passe, at hvis jeg køber så dyr en seng, så vil hun nægte at ligge i den :stupid: Vores Fatboy var jo heller ikke gratis, den brugte hun ikke før jeg investerede i et (heller ikke gratis) ægte lammeskind til at smide over... :lol: Hun er sgu et lille luksusdyr...

 

Jeg købte denne her fra samme mærke til Pero inden vi overhovedet fik ham hjem. Den kostede 900 kr., men fik den presset ned i 750 (mængderabat ;-) ).

 

Han har aldrig brugt den :megaked: Men har den stadig stående fordi jeg synes den er så fin... Men nu er den her jo også en anden form, så måske den du har kig på er rarere at ligge i :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja lige præcis - mine ynder også at slæbe mad op på deres.. Det bliver altså bare pænt klamt..

Og til den pris kan man jo liiige få skiftet ud.. Ved ikke hvor længe de har dem, men det er fra d. 2 december så vidt jeg husker

 

 

 

Årh men mon ikke de kan få den hvis Karla ikke kan skrue sig ned i den xD

 

Det er først fra d. 21, tjekkede lige ikea kataloget :engel:

 

IKEA

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg tror vi skal en tur til Havndal :mrgreen: Karla er ikke overbevist om, at den her er lavet til hunde :lol:

 

[media]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs676.snc4/61589_456437393376_38821563376_5115872_6540808_n.jpg[/media]

 

Karla: "Hmm et stykke legetøj.... en hat...et gammeldags agilityredskab...:hmm:"

 

Tak for et godt grin....minder lidt om mig selv i en tøjbutik i prøverummet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...