Hop til indhold

DKK Herning 6. og 7. november '10


Gæst
 Share

Recommended Posts

Ja hvis der er nogen der vil kreere et motiv, så vil jeg da gerne via butikken donere 100 stk., fra det link Skipper-Odense har sat ind.

 

Hov vi har da en ret habil designer/tegner herinde : Umulia

 

Ja hende tænkte jeg også lige på, jeg har også set Adele laver nogle flotte tegninger.

 

Og super tilbud :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 392
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lillefod

Er jeg den eneste der synes man bliver lidt afhængig af de udstillinger??

 

Det bliver en kold dag i Helvede/Herning den dag det sker for mig :blink:

 

Stikker seriøst af fra ringen, hvis lillemor ikke gider løbe med min vovse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Hey skal Lea udstilles i Herning ?? - og hvis ja, er det så lørdag eller søndag :slem:

 

Hva er der nu galt i at være tilmeldt begge dage? :lol: :blink:

Vi har godt nok et lidt stramt program om lørdagen, men håber det hele går op i en højere enhed :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos dommerne, jeg har læst i tidligere tråde at nogle af jer har fået kritik på tysk, er der nogen begrænsninger på hvilket sprog kritikken må blive skrevet på? Altså engelsk og tysk skal nok gå, men dommeren i gruppe 8 er fra Spanien :shock:

 

Du skal ikke kigge efter gruppedommer til DKK udstilling..

Der kigger du bare efter racedommer, og søndag er det en englænder, så sproget skulle ikke være et problem :-D

 

Vi kommer desværre ikke da jeg har valgt at melde Växjö lørdag, (vi mangler jo det sidste svenske cert) og der er grænser for hvor meget jeg gider køre bil på en weekend :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke kigge efter gruppedommer til DKK udstilling..

Der kigger du bare efter racedommer, og søndag er det en englænder, så sproget skulle ikke være et problem :-D

 

Vi kommer desværre ikke da jeg har valgt at melde Växjö lørdag, (vi mangler jo det sidste svenske cert) og der er grænser for hvor meget jeg gider køre bil på en weekend :lol:

 

Arh jamen så er der jo ingen problemer :stupid: :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men sidder lige og undrer mig over, at jeg ikke kan redigere første indlæg?

 

/Mette

 

 

Nå, men listen kommer Her:

 

Lørdag:

Stjernetosse

Rams

Klüssendorf

Missmette

 

Søndag:

Skipper-odense

FrøkenWhipsy

Frigga

Findus

KarinaO

 

Begge dage:

Røntved

freya3010

Drentsche

Siri

SMM

Lykkeliv (?)

Zaz-zaz

Maria Hjort

Ida_Asta

Cotonhunden

Lotte

mk101

chr68866

 

Kommer (men jeg er i tvivl om dagen):

Freudika

Bambi

hersom

Gryn

Hestkjær

Dorte

Bantus

Qde

brigit

 

 

Måske:

Adele

 

I må gerne lige skrive, hvis jeg har misforstået noget og derfor skrevet forkert..

 

Tak for liste, har lige fået at vide det er søndag jeg kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ny opdateret liste 20/10:

 

 

Lørdag:

Stjernetosse

Rams

Klüssendorf

Missmette

FOX

 

Søndag:

Skipper-odense

FrøkenWhipsy

Frigga

Findus

KarinaO

Gryn

Karumski

Hestkjær

 

Begge dage:

Røntved

freya3010

Drentsche

Siri

SMM

Lykkeliv (?)

Zaz-zaz

Maria Hjort

Ida_Asta

Cotonhunden

Lotte

mk101

chr68866

Freudika

Kennel-Löwchen

 

Kommer (men jeg er i tvivl om dagen):

Bambi

hersom

Dorte

Bantus

Qde

brigit

 

 

Måske:

Adele

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller selv gå i ringen med din hund :shock::mrgreen:

 

Arh, hvordan klan du foreslå sådan noget!!:shock:

Ej, det er min første udstilling ever. Har aldrig set en udstilling før. Så har ikke lige mod på at vandre direkte ind i ringen første gang.

 

Man kan jo heller ikke forvente at en hund kan sitte, før man har lært den kommandoen! :mrgreen: Så jeg skal jo først lære, hvad en udstilling er, før du får mig proppet i en ring! -Ellers er det jo dyremishandling:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, hvordan klan du foreslå sådan noget!!:shock:

Ej, det er min første udstilling ever. Har aldrig set en udstilling før. Så har ikke lige mod på at vandre direkte ind i ringen første gang.

 

Man kan jo heller ikke forvente at en hund kan sitte, før man har lært den kommandoen! :mrgreen: Så jeg skal jo først lære, hvad en udstilling er, før du får mig proppet i en ring! -Ellers er det jo dyremishandling:blink:

 

Det er ikke noget problem. Jeg kan jo sagtens gøre mig klog og plapre op så længe jeg ved, at jeg aldrig ville få lov til at gå i ringen med vores hund. Det er noget ham og far har sammen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige sakset det her fra FB

 

Best Friend DK Vi kan nu løfte sløret for, hvem af vores 13 vinderhunde, der har fået æren af at komme på forsiden på vores Smile kalender 2011. Det blev billedet af Bacardi, der efter vores mening passede bedst - se billedet. Den færdige kalender bliver klar til DKK hundeudstillingen i Herning den 6.-7. november, hvor vi deler den ud gratis. Der bliver også masser af konkurrencer her på Facebook, hvor kalenderen kan vindes, og endeligt har vi besluttet, at ejerne af de 13 vinderhunde, hver får tilsendt 10 kalendere som kan foræres til venner og familie.

 

 

 

Så hvis i er hurtige kan i få en med hjem gratis :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...