Hop til indhold

En lille video..


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Har siddet og nørklet med en lille video-montage.:genert: Har lige købt et video kamera.., men hold da fast kvaliteten på videoen er blevet ringe efter den er konverteret til .avi (som jeg troede ellers skulle være nogenlunde...ik at jeg har forstand på det oerhovedet.)

 

Men se min perle. :hjerte:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Tusind tak, bare ærgeligt kvaliteten blev så dårlig. :rolleyes:

 

Og mht forkryds - I ser da også bare alt. :mrgreen: Det er ikke noget vi har trænet med hende, så gad vide om hun ville gøre det igen. :blink: Men jeg kan (ved jeg har sagt det 1 mio gange før) takke Amocca for hun introducerede os for ''alléen'' i sin tid. :kys:

 

Helt stabil er hun dog ikke i den endnu.. vi havde et lille ''klubmesterskab'' og der rendte hun ud af den 2 ud af 4 gange. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det vil være overkill at takke mig - jeg tror I skal takke jer selv og al jeres træning :-D

 

Og jeg synes nu stadig at Smilla er pænt stabil i sin slalom... umiddelbart vil jeg bedømme hende som værende mere stabil end Karla, som insisterer på at starte i port 2 :rolleyes:

 

Tak, port 2 er også den, der driller mest her. Og så farten (sådan generelt) som vi til stadighed skal arbejde med.

 

Det var da en rigtig fin lille film :lun: Men hvor kommer djævlen ind :hmm:

 

Du har ret, der er simpelthen ikke noget ondt skabt i hende. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...