Hop til indhold

Advarsel fra producent


Siri
 Share

Recommended Posts

Jeg har netop erhvervet mig et fiiint og billigt hundetæppe fra Aldi og med hundetæppet fulgte (mystisk nok) også en vældig informativ brugsanvisning med både advarsler og tips. Jeg bringer derfor her en advarsel til alle hundeejere:

 

- I ulvens og hundens verden tilhører den højest beliggende sidde- eller soveplads (f.eks. sofa, seng) altid det medlem af flokken, der har den højeste rang. Så pas på, hvis hunden pludselig vil op i sengen...

 

Så er advarslen hermed overbragt. Jeg håber I er opmærksomme hvis jeres hund forsøger at komme i seng eller sofa - for det kan åbenbart have konsekvenser. Hvem ved - måske ender de med at gå efter verdensherredømmet??:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har netop erhvervet mig et fiiint og billigt hundetæppe fra Aldi og med hundetæppet fulgte (mystisk nok) også en vældig informativ brugsanvisning med både advarsler og tips. Jeg bringer derfor her en advarsel til alle hundeejere:

 

- I ulvens og hundens verden tilhører den højest beliggende sidde- eller soveplads (f.eks. sofa, seng) altid det medlem af flokken, der har den højeste rang. Så pas på, hvis hunden pludselig vil op i sengen...

 

Så er advarslen hermed overbragt. Jeg håber I er opmærksomme hvis jeres hund forsøger at komme i seng eller sofa - for det kan åbenbart have konsekvenser. Hvem ved - måske ender de med at gå efter verdensherredømmet??:banan:

 

Shiiit - we're doomed :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: elsker bare verdensherredømmet historie :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Her er det jo røget for mange år siden, det er ekstra slemt når det tunge hoved skal hvile oven på ens føder, ben eller mave.

 

Eller når man sidder på gulvet og han udøver magt ved at hvile sit hoved på miit:mrgreen:

 

 

 

held og lykke verden, i morgen er vi doomed :drille::drille::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså for dælan! Det er folk som jer - som opgiver komplet uden kamp - der gør at verdensherredømmet glider af vores hænder.

 

Hvor skal vi da ikke ende henne, når i frit lader jeres hunde flyde i sofaer og senge!!:mrgreen:

 

Altså, foreløbigt har Guanomo foreslået at Bo sover i lænestolen, og så vil der stadig være plads til mig i sengen :blink:

 

Og for min skyld må hun skam gerne få verdensherredømmet, jeg mener, hvis hun ikke kan lide ting, så skrider hun, og hvis hun godt kan lide dem, så skal de spise eller leges med, det er vel ikke en helt dårlig deal :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, foreløbigt har Guanomo foreslået at Bo sover i lænestolen, og så vil der stadig være plads til mig i sengen :blink:

 

Og for min skyld må hun skam gerne få verdensherredømmet, jeg mener, hvis hun ikke kan lide ting, så skrider hun, og hvis hun godt kan lide dem, så skal de spise eller leges med, det er vel ikke en helt dårlig deal :-D

 

Det kan jo faktisk være at det ikke er helt skidt, hvis de rent faktisk får gennemført deres kup... Hven ved?

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tidligere købt hundetæpper i Aldi, og aldrig fået sådan en seddel med!!! Og se bare - nu har mine hunde overtaget det hele, fordi jeg ikke vidste bedre! Nu sidder jeg bare og undrer om det samme gælder for katte, for han sover altså også i sengen... Hold kæft et triumvirat de ku' bli'... :skraek:

 

MVH Korvis

Link til indlæg
Del på andre sites

seriøst, lå der en seddel med disse ord vedlagt tæppet? :shock:

 

Altså ikke fordi... det er jo for sent for os her i huset... http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/13786-sa-skete-det-sgu.html

 

Vi kunne godt have brugt den advarsel noget tidligere

 

Ja, sådan helt seriøst. Købte også et billigere et til bilen til 40 kr. Og der var ingen advarsel. Så det er måske sådan en ekstra bonus når kan vælger den dyre model?? Det er ret pudsigt at der har siddet en person og tænkt: det her er vigtig Info når man køber et hundetæppe:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tidligere købt hundetæpper i Aldi, og aldrig fået sådan en seddel med!!! Og se bare - nu har mine hunde overtaget det hele, fordi jeg ikke vidste bedre! Nu sidder jeg bare og undrer om det samme gælder for katte, for han sover altså også i sengen... Hold kæft et triumvirat de ku' bli'... :skraek:

 

MVH Korvis

 

Der går da komplet ged i den, hvis både kat og hund rotter sig sammen - du godeste! Tænk på konsekvenserne, Anna!! Tænk!:drille:

 

Det er i øvrigt det her (ellers fremragende) tæppe, der følges af den famøse seddel:

ALDI OFFER 16

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jo faktisk være at det ikke er helt skidt, hvis de rent faktisk får gennemført deres kup... Hven ved?

:blink:

 

Jamen det var jo lige det jeg sad og tænkte, hun blive aldrig sur, hun bærer ikke nag, og som sagt, så ignorerer hun bare ting hun ikke kan lide, sådan en leder vil jeg da godt kunne leve med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der går da komplet ged i den, hvis både kat og hund rotter sig sammen - du godeste! Tænk på konsekvenserne, Anna!! Tænk!:drille:

 

Det er i øvrigt det her (ellers fremragende) tæppe, der følges af den famøse seddel:

ALDI OFFER 16

 

MEN DET ER JO LIGE DET TÆPPE JEG HAR!!!!!!!!!!!!!! :scared: Har de 3 været så snu at fjerne seddelen, før jeg nåede at se den......????? :hmm:

 

 

 

 

F.ø. et feeedt tæppe - ligger foran sengen, og er dejligt at sætte fødderne på som det første om morgenen.... Så det bli'r måske ikke så tosset, når jeg om snart skal til at ligge på gulvet mens de 3 breder sig i sengen... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

MEN DET ER JO LIGE DET TÆPPE JEG HAR!!!!!!!!!!!!!! :scared: Har de 3 været så snu at fjerne seddelen, før jeg nåede at se den......????? :hmm:

 

 

 

 

F.ø. et feeedt tæppe - ligger foran sengen, og er dejligt at sætte fødderne på som det første om morgenen.... Så det bli'r måske ikke så tosset, når jeg om snart skal til at ligge på gulvet mens de 3 breder sig i sengen... ;-)

 

Jaja.. Det ville ikke undre mig om de tre har fjernet det! Godt jeg nåede at pakke mit ud inden dyrene fik poterne i det!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...