Hop til indhold

Nye billeder af Jessie 7 uger gammel


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[ATTACH]34022[/ATTACH]

 

[ATTACH]34023[/ATTACH]

 

[ATTACH]34024[/ATTACH]

 

[ATTACH]34025[/ATTACH]

 

[ATTACH]34026[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Uhhh! Så er der ikke lang tid til at der kommer en lille vaps i huset:-)

 

Den ventetid er såååååååååååå lang, det er helt vildt.

 

Hun er smuk og virkelig sød at se på:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Sæføli, jeg tog en masse, her er nogle af dem :-D

[ATTACH]34443[/ATTACH]

 

[ATTACH]34444[/ATTACH]

 

[ATTACH]34445[/ATTACH]

 

[ATTACH]34446[/ATTACH]

 

[ATTACH]34447[/ATTACH]

 

 

Og det gik rigtig fint med Mille og Jessie og i morgen flytter hun ind, jubiiii :banan::hjerte::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så flyttede Jessie ind i fredags :lun: Det går rigtig fint, hun er jo en ægte charmeløvetrold :hjerte:

 

Mille har det lidt svært med "lillesøster" :genert: Når jeg tager Jessie på armen stiller Mille sig på bagbenene op ad mig, som om hun siger, jeg vil også op i dine arme :oops: med dertil et par rifter på maven :roll: Mille tager al legetøj fra Jessie, så hun er hurtigt flyttet op i sofaen, så hun også kan få lidt legetid alene :engel:

 

Vi er begyndt at øve alenetid - jeg går ud af hoveddøren og kommer ind 10 sek. efter, det er gået fint. I morges var hun alene i 10 min. (Jessie var faldet i søvn), mens jeg gik en hurtig tur med Mille og hun kom glad løbende, da vi kom hjem og Mille var rigtig glad for at komme hjem til hende :-D

 

De 2 har stor glæde af at tumle på gulvet, men det skal sandelig være under supervision - Mille er jo en del tungere - men Jessie er bestemt ikke nogen bangebuks - hun er faktisk en drillepind eller bare hvalp jo :blink: Hun vil rigtig gerne dige hos Mille, og kan man ikke nå vorten kan man jo prøve med numsen :slem: Bliver det for meget for Mille skubber hun hende væk eller lægger sin pote på hende, så Jessie ligger "fast" :hmm: men Jessie kan jo vende og dreje sig og et par gange er det så sket, at benet ikke har kunne komme med rundt for Milles pote og så kommer der piv :megaked: Mille flytter sig så og en enkelt gang gik Jessie så kun på det ene bagben - uf det var væmmeligt men gik hurtigt over.

 

Jessie elsker vand, hvilket man også kan se på den ene video (hvis jeg ellers kan finde ud af at vedhæfte :blink:) Det er meget ofte om dagen, jeg må fylde vand i Milles vandskål :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal vist bare trykke på titlen og så henter den filmen ned :vedikke:

 

Jeg overvejer hundetræf på Ishøj Strandpark (se anden tråd) 14. november og regner med at tage begge hunde med, måske kan du også der? ellers må vi finde på noget andet :-) hvor gammel er Halfi?

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal vist bare trykke på titlen og så henter den filmen ned :vedikke:

 

Jeg overvejer hundetræf på Ishøj Strandpark (se anden tråd) 14. november og regner med at tage begge hunde med, måske kan du også der? ellers må vi finde på noget andet :-) hvor gammel er Halfi?

 

Den må jeg finde... vi tager tit til ishøj strand alligevel... Kunne være fedt at mødes..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...